war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 når had overvinder kærlighed

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 11:07 pm

JAck vendte igen ansitet væk fra ehdne, med en gesus at dette virkelig kedede ham. Han vidste godt at han hellere ville være her, end at sidde alene et forladt hjørne, men alligevel, så overvejede han stærkt at forlade hende snart.
Han kiggede krot op imod himlen, hvorefetr en stor regnbye pludselig skyllede ned imod dem som en balje vand der tømmes. Han smilte skævt, lukekd ekrot sine øjen i og lyttede så til dråberne der spilelde sin søde melodi imod taget. Han nød regn og torden, han elskede dette tæppe af stilhed regnen kom med og den ødelæggelse torden gav. Han smilte kort og vidste ikke helt hvad han skulle svare til dette, for ja hun havde vel ret på et meget lille punkt et sted, men han ville næppe konstatere dette. Han vendte sig denne gang ikke engang om imod hende, men fortsatte blot hen imod tempelts mure og lægde bedømmende og fraværende en hånd imod der og sagde det kan du vel på et vids punkt, have ret , men ikke alle er sådan. Det er for dumt! han lukked eigen lyttende sine øjen i..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 11:19 pm

"jeg er glad for du siger det, du er en ven jeg nødig vil miste" et strejf af følelser skar gennem hendes stemme, hun så hurtigt væk og lagde hovedet mod stene og nød lyden af regn, regn betød en ny begyndelse, det vaskede alt væk, alt rent og nyt, i sandhed hun havde vasket sin sjæl og sin personlighed og hun var færdig med føelsler og dog måske ikke helt, hun skævede til Jack "mmm regn noget så hærligt" hun sukkede og smilede for sig selv med lukkede øjne, hun sippede til flasken, endnu en ravn kom flyvende ind, i næbet havde den et par få sorte hår, den skrabbede, den anden ravn lettede fra hendes knæ for at gøre plads til den anden den skarbbede lidt irriteret, ravnen med de sorte hår lanede på knæet, dens sorte klør borede sig ind i læderbukserne, Thea åbnede øjnene og betragtede den et øjeblik, som om hun lyttede, så ragte hun hånden fram og tog imod de sorte hårstrå "ser man det min kære, ser man det, godt arbejde" hendes stemme var rolig og uden følelse igen, hun snuste til hårene lod dem falde på gulvet, lagde hovedet mod den kolde stenflade og lukkede øjnene mens hun mumlede stille for sig selv "ser man det, ser man det"
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 11:33 pm

Jack åbnede igen langsomt sine øjne med et fraværende blik der var rettet imod muren foran sig. Han lyttede til det hun sagde, men fortrak ike den mindste mine, på trods af at hendes ord alligevel trøstede ham på et punkt. Han skævede kort hen imo hende, med en kort skævt smil af kort glæde. Men han smilte kun da hun ikek kigegde på ham, han ville ikek have at hun skulle se ahsn bløde punkt og blevd erfor igen kold og stiv i ansigtet. Han fjernede langsomt hånden fra muren, spejede kort imod fuglen der kom og fulgte den så med blikket, da den landede nede ved hende. Han glemte ehlt hendes komentar om regnen, men nikkede så jkort som svar og kigegde vuderende på fulgen og det den var ankommet med. Han bevæggede sig roligt hen imod ehnde emd en eftertænktsom og fraværende mine og stopepde så op da han nåede næsten helt hen til ehdne. Han kiggede koldt ned på den sorte fugl, smilte koldt og spurgte så lige til hvad er det der er så forbandet interessant? det irriterede ham at hun ikke bare sagde hvad det var, i stedet for bare at snakke emd sig selv..

((undskyld sproget.. Razz))
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 11:41 pm

"ååå undskyld" hendes stemme lød knap så undskyldene, nok mere fjerne, hun strøg den nyankomne ravn over fjernede, den anden var landet på hendes ben der lå stagt hend af gesemsen "den fortalte mig bare at den lille pige har befundet sig ved træet for ikke så længe siden, men hun er vist med sin mor nu eller en anden, hun forsvandt værtfald fra han blik, du ved træet hvor vi sås sidst" hendes stemme var monoton hun betragtede på ham med smale øjne "et kært møde jeg holder mere kærte end så meget andet" hun smilede koldt og kulden i hendes stemme kunne så vel være sarkasme som en kærlig kulde der ikke vil vise at hun faktisk tænkte varmt tilbage på det
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 11:51 pm

Jack smilte et skævt smil der både viste at han tænkte tilbage, men også at der var en anelse positiv tlænktning ved dette. Han kunen huske det og vilel sen glemme det igen. Han nød det faktisk den gang, men indrømemde intet, ud over det ahns ansigt viste. Han kigegde vuderende på fuglen og dens sorte blanke øjne, hvorefetr ahn igen retetde sien gule øjne imod ehdne okay interessant, hun er der vel næppe længere! så det vilel næsten være for dumt at fare afsted, elelr hvad mener du? han kunen snilt flyve derhen i en fart, men vidste ikek om det havde nogen god formål..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 16, 2007 12:01 am

"som Hala siger, hun er forsvindet, han kunne ikke læger se hende, nok hjem til der hun bor, små folk forsvinder let i større menneksemængder, men hun kommer nok igen, jeg sender de to ud og lede igen når regnen stopper, før er det ligegyldigt, de fleste holder sig inde i sådan et vejr, men andre dyr leder forsat" hun smilede og strøg ravnen over den blanke fjerdragt, den pustede halsen op, den anden virkede sad på det andet ben og pussede sin fjerdragt, hun smilede hend til den "mine to små onde engel i er det sidste jeg har igen efter Grima, en skam at et så ondskabsfuld skønt dyr skulle gå til spilde for kærligheden" hendes stemme var kold og fyld med en smerte der hungrede efter hævn, et blodbad der var hesten værdig
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 16, 2007 1:51 pm

JAck nikkede kort som svar og kigegde så igen vuderende på de sorte fugle af døden. Han kunne faktisk godt lide dem, nu han kiggede ordentligt efetr. De havde dette rådyragtige over sig og han vidste fra sine mange år, at de spiste kød. HAn smilte skævt og mente at det at spise kød havde noget råt over sig, det fortalte at venkommende ikke tænkte over det væsen det netop fortærede. Det var koldt og kynisk af et væsen at være. Han sagde intet, da ord var underordnede men vendte kort asit blik væk derfra, som for at fortælle at han muligvis nok snart ville drage afsted igen..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 16, 2007 3:15 pm

hun kiggede på ham og så på fuglen, med en lille uro, men så så at der ikke var den samme ondskab i dem som over for Grima hendes hest "de var en gang bundet til mig som tatoveringer, nu er de fri men ønsker ikke at forlade mig selvom de har udført deres pligter, de har svoret evigt troskab, de er nogle utrolig kloge dyr" hun smilede skævt "ånselsæder, til tider slår de selv ihjel men for det meste døde dyr" hun smilede skævt, det skulle ikke undre hende at døden der lå over disse dyr fasinerede ham "det huer mig du ikke så det i Grima han var halvt mara, selvom det kender du nok ikke til, et fasinerende og dødeligt væsen, lokkende som en nymfe, de kan tale og når de får folk op på deres ryg løber de så hurtigt at hvis du falder af dør du, så smider de dig i en kløft og spiser du" hun smilede skævt og strøg igen ravnen over fjerende, den pustede fjerdragten op for også at sige at den da bestemt også var imponerende og klaprede lidt med næbet, en lille uskyldig latter undslap Tesses læber, over fuglens forsøg på at se frygtindgydende ud, de små kul sorte øjne betragtede hende mens den strakte hals "ååå Hala ja du er i sandhed et pragt eksemplar af din art, i sandhed, i svigter ikke i er ikke som folk i er en tro helt til det sidste, jer stoler jeg på, men folk tror jeg aldrig mere jeg vil stole på" mumlede hun stille, men hun lagde hovedet mod muren og betragtede Jack, lidt nærmere, han vinger, hår tøj, ansigt, øjne alt ved ham blev noteret
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 3:59 pm

Kiggede ned på fuglen emd sin normale kolde ydere, men noge6t i ham viste at han ike havde til hensigt at dræbbe disse skamninger. Han smilte skævt og havde rigtigt nok hørt om sådanne heste, de havde rovdyrøjne og kunne fornemme andres følelser elelr det mindedes han at havde læst et sted. Han kiggede nu ned på hende i stedet for og læægde mærke til at hun sad og stirrede på ham. Han drejede hovedet ananelse på skrå, som for at spørge om hvorfor hun stirrede sådan. Hvorefter ahn så igen vendte ansigtet væk. Han lyttede roligt til dråberne udenfor, der dunkede imod taget. Han lægde mærke til at regnen fortog sig en anelse, men stadigvæk ikke nok til at nogen notrmale mennesker ville begive sig derud. Han kigegde kort påm hende igen med sine rolige gule øjne og konstaterede så koldt jeg må til at afsted. Vi kan sige at vi mødes om et par dage og så finder vi ud af hvad vi så gør! Hvad var det du sagde at datteren og konen til ham hed? han kunen ikke errindre om hun overhovedet havde nævnt dete, men var lidt ligeglad. Han ønskede blot at fidne ud af hvem og hvor disse mennesker var..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 5:07 pm

hun fjernede blikket fra ham som havde hun været i trance en tid hun kiggede igen på ravnene der var begynde at finde sig til rette og sad og missede med deres kul sorte øjne, hun følte sig også træt, utrolig træt, dette var første gang i mange dage hun følte sig tryg, mørket var som et beskyttende tæppe, som om man ikke skulle frygte hvad man ikke kunne se, selvom hun aldrig rigtig havde frygtet noget, hun missede lidt med øjnene "jeg ved det ikke, jeg husker ikke, jeg ved ikke om han sagde det?" hun tog sig fortvivlet til hovedet, det var som om det hele flød i et der inde, "barnet var noget med K" en forfærdelig hovedpine brød igennem, stemmer, regnene havde fortaget sig og dyrene var begynd at komme fram de lede efter hende og søgte hendes råd, en tåre af smerte pressede sig frem "STILLE!" skreg hun pludselig ud i den tomme luft, ravnene blev opskramt og lettede svagt men satte sig så igen "en af gangen det gør ond, stop det" hendes øjne var lukkede og hun tog en dyb indåndning og kiggede så på Jack "undskyld, de er bare så ivrige" hun smilede skævt, men smerten stod malet i hendes ellers kolde øjne
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 10:37 pm

Jack gav et mindre spjæt i sit, da hun pludselig råbte op, men han sørgede omhyggeligt for at hun ikke så dette. Han Kiggede afmållende på hende og prøvede t huske sig selv på dette mystiske K.
Han kiggede roligt på hende da hun sad med en smerte der tydeligt var forårsaget af dyrenes beden. Han gik frem imod hende, pladserede sig i samme hovedhøjde som ehdne og konstaterede så emd en efetrtænktsom stemme luk øjnene og fri dit sind! han afventede ikke protestreringer elelr andre form for afbrydelser, men placerede bare sine hænder for hver af ehdnes øre. Han lukekde selv sine øjne i og koncentrerede sig godt. En lille sort skyligende tåge dukekde frem om begge ahns hænder. Han vidste at dette ville medvirke til at hun kunne koncentrere sig bedre og få dyrenes stemmer til at gå væk i omkring en halv time. Han vidste at dette virkede lidt somd en tåge han ofte brugte imod sine fjender, emn at den blot var som en blokering for dyrenes stememr i ehdnes hovede. Hun ville få fornememlsen af at være mere fri i tankerne og have det som om at hun netop lige var vågnet om fra en dejlig lang søvn og nu var klar til at mitionere elelr noget andet livligt. Hun ville føle sig forbavsende frisk og fri i tankerne. Han gjorde dette i ca. 5 minutter, hvorefetr han så langsomt åbnede sien øjne igen og derved afslørrede at de nu var helt kul sorte og ikke havde den normale gule irris. Han fjernede kort tid derefetr også hænderne og kiggede afventende på ehnde, med et træt smil. Han havde taget hendes træthed og ført den over på sig selv. Han virkede emre afslappet og rolig. Han virkede ikek så kold længere, men man skulle endelig ikke tage fejl af udseendet..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 10:51 pm

"tak" viskede hun hæst, tårene løb ned af hendes kinder stemmerne havde pint hende så længe, så hun var begynde mere og mere at nyde regnene for så søgte dyrene skjul og snakkede ikke så meget, hendes hovede virkede ikke længer som om det var ved at springes og hendes skuldre virkede ikke som om hun bar al verdens byrder "men jeg tror næppe det hjælper meget på det K" hun lukkede øjene, men man kunne se hvordan de bevægede sig frem og tilbage bag øjenlågende som om hun lede efter noget "kon... kone..." mumlede hun stille for sig selv"hvorfor skal alle hede noget med k... nej det går ikke" hun åbnede øjnene og sukkede, hendes øjne var helt grå igen og hendes tænder var ikke så spidse længere, hun havde fået ro til endelig at komme helt tilbage til mennekselig form "jeg kan ikke få andet end Kone et eller andet frem, det er så rodet, for der er sket så meget" hun sukkede "undskyld, men Hala kan finde hende igen, jeg sender ham ud og lede sammen med Fila når regnen stopper helt, der er også nogle ander der leder, men de er ikke så kloge som disse to" hun smilede til ravnene
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 1:26 pm

Jack's øjne havde stadigvæk den sorte sorte irris, der gjorde at han ikek blev plaget af de mange tanker som hun før havde. Han blokerede for dyrenes tanker, men til trods for dette, følte han sig helt udmattet og træt. Han havde mest af alt bare lyst til at smide sig ned her midt i det hele og sove tryuk. Han havde både hendes bekymringer og hårde byrder at bære, men derud over havde han også sine egne der var minst lige så store. Han fang en anelse med kroppen, men viste at han tydeligt kæmpede hårdt for at stå nogenmlyunde ret. Han kigegde roligt på hende, smilte skævt og konstaterede så tak. Vi får sat se hvad der sker! han havde ikke sagt tak i en tid der mindede om århundreder. Han havde det med at blive blødseden når han var udmattet. Han undgik helst denne periode og undgik generelt at se nogen når han havde det sådan. Han kiggede roligt på hend,e med en skævt roligt smil og orkede generelt ikke at sige mere..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 1:59 pm

hun svingede sig ned fra gesimsen, de få minutteres stilhed, havde givet hende en kraft hun ikke havde haft længe, hun gik hend til ham og så ham i øjnene "jeg tror du bør give slip nu, inden du begynder at finde ud af hvad jeg virkelig er" hun smilede til ham, et smil der ikke var blevet smil siden hun en gang var en ung vårpige og havde leget i bjergende, hun kunne næsten mærke vinden igen, hun tog en dyb indåndning, den korte pause havde givet hende magt nok til nu måske selv at vinde kontrollen både over sig selv og dyrene, hun lyttede til de stille dråber af regn, der blot blev færre og færre, hun kiggede over på ravnene og gav et ryg med hovede og de to sorte fugle lettede, det lød som en visken af hendes ord, selvom hendes læber ikke bevægede sig "søg hende, find hende, søg og find, små sorte fugle, fund den lille pige" hun smilede så til Jack igen, et smil der både var fuld af en umenneskelig kulde og en form for medlidenhed, en ving for igennem templet og rev i hendes hår, den bragte duften af regn med sig, Tess lagde hovedet tilbage og lukkede øjnene og tog en dyb indåndning og så kiggede hun igen indgående på Jack "kan du høre vindens susen, det er norenvinden, den kommer fra mit land" hun smilede "den fortæller om død og om den første frost, snart falder sneen og så må de indstille kampende, for det er ikke til at holde en hær i live i det vær og ikke til at få proviant nok, især ikke for kongen der kæmper mod bønnerne, høsten har endnu en gang været dårligt, og dyrene holder sig fra jagtområderne, min herre har endelig fået nok af deres rovdrift på hans dyr, fordi høsten slår fejl og rådner" hun smilede et skælmsk ond smil, der godt kunne minde om et tilfreds rovdyr, hun lagde roligt hånden på sin mave og strøg dem kærligt, hun drejede sig væk mod Jack og gik hend til gesimsen igen "ja mit djævleyngel, jeres far skal lide for hvad han har gjort ved os ikke mine kære små" hendes stemme var kold og ubehagelig, en stemme der ville give de fleste med lidt godt i sig en rislen ned af ryggen, hendes nymfe have overtaget nu og levede og dyrkede enkelte følelser til fuld og hele, indtil den støte på en ny, men nu var det bare ondskab, og den gjorde hendes hjerte og sind kold som is
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 10:58 am

Jack tog en dyb indånding, for loige at mande sig lidt op, hvorefter han så konstaterede jeg klare mig! han viftede kort afværgende med hånden og vendte så væk fra hnede. Han kiggede træt imod jorden igen med et bedende blik. Han kæmpede voldsomt inden i for at blive stående, men han viste det kun i halv grad. Han smilte så koldt han nu kunne præsterere og vendte sig så om imod hende igen. Han smilte koldt og og konstraterede så nå men jeg må videre, du kontakter mig bare når du har fundet ud af noget! han smilte et roligt smil og vendte sig så væk. Han kiggede nærmest opgivende imod den vej han skulle, men til trods for udmattelsen bredte han aligevel sine vinger ud og gjorde sig klare til at lette og flyve væk fra hande. han mærkede den ivrige vind hun havde snakket om og havde mest af alt bare lyst til at blive her og nyde denne stilhed og ro. Men han måtte videre, inden han blev for svag til at røre sig. Han måtte enten til at afsted, eller lægge sig her og sove og dte sidste tillokkede ham ikke. Ikke når hun var her, han stolede ikke nok på hende, til at lægge sig sårbart ned på jorden med hende her i nærheden..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 12:12 pm

"tror du det er smart i din tilstand" hendes stemme var en visken, hun havde vendt sig mod ham igen og stod med ryggen op af muren, hendes ene arm var strakt ud fra hendes hånd lo fladt mod den glatte stenmur, hun kiggede på ham "du vil ikke være meget værd hvis du styrter ned og slå dig selv halvt ihjel eller endnu værre falder ned i nærheden af dem(blev sagt med en væmmelse)" hun kiggede lidt ned i jorden, hun nød faktisk hans selvskab, hun havde ikke snakket med en anden person så længe, at ordene virkede sære i hendes mund, hun havde godt nok selv søgt ensomheden, men det var jo ikke ens betydende med at hun ikke savnede at snakke med noget mere stimulerende end hunde og katte. regnen var stilnet helt af nu, men hun havde ikke lyst til at forlade templet, hun følte sig tryg her også med ham, selvom han sidst de havde været her, have torteret hende, hun kiggede op igen og så på ham, et lille glimt af tristhed lå nu i hendes øjne, de betragtede ham, og afventede hans svar, hun ville ikke indrømme hun faktisk ønskede han blev, hendes stolthed forbød hende det, hun ville ikke lade sig længe til endnu en mand, heller ikke selvom hun savnede den nærhed der var ved det, nu fandtes der kun en mand i hendes verden og det var hendes herre og hun skulle hjem til ham og hendes krig
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 1:45 pm

Jack vendte eftertænktsomt sine øjne imod hende, han havde faktisk lyst til at blive. Men.. Han sukekde kort og vendte så ansigtet tilbage imod den vej han skulle. Han smilte skævt frem for sig af sin egen fortvivlelse og konstaterede så ja jeg ved det, men den risiko må jeg så tage! han ville nødigt indrømme at han hellere gerne ville blive. men han vidste at denne svaghed han nu havde for ehdn ei dette øjeblik, blot var en ilusion af sion udmatytelse. Eller var dety mon rigige følelser og at han i sunde og friske stunde,r blot undertrykte dette? Han blev nu en anelæse i tvivl, så han gik hen imod vinduet for at tage en endegyldig beslyutning og sagde så lige kort jeg vil se frem til næste gang vi ses! med disse sidste ord, hoppede han op i vinduets karm og lettede for derefter at falde lidt og så flyve højt op og derud af.
Han svejede forfærteligt og læavede et par faretruende styrt, når han loge skulle have en kort pause. Men han kom afsted, til trods af at han nærmest sneglede afsted. Da han kom hjem af, var han helt udmattet og smed sig blot på sengen i en udmattet bevægelse. Han sov i næsten to dage, men var derfeter også så hård og hårfore som han plejede at være..

((skal vi lave en ny tråd et sted?))
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 22, 2007 2:06 am

hun så efter ham et kort øjeblik, og sukkede så stille, men en vrede groede i hende, hun greb flasken og kaskede den ariget mod vægen så den splintrede, en splintredes og lyden rungede gennem det store tæmpel og blanede sig med skingers hjertenskærende skrig, der minede om negle mod en tavle, hun lå på gulvet, hendes negle havde rævet lange rifter ned af hendes ansigt og hendes tåre blanede sig med boldet når de løb ned over hendes kinder og ramte gulvet med hulde dryp, så hule som hun var invændigt "ved bål og brænd tage din sjæl forbanede kvindemenneske" svor hun over sig selv, skønt hun ikke længere følte hun havde en sjæl, hun følte sig død, en skygge af hvad hun havde været, hun følte sig om en hun en gang var, hun vandrede nu i skyggeland og hun viste hun var døende, friheden var hendes kur, men hvad var frihed? en længten efter et land i ruiner, de bjerge hun blev født og var opvokset i, de samme bjerge hvor hendes familie var blevet dræbt i, hendes eneste kærlighed, han hun havde givet og elsket, den samme person der havde svigtet hende efterladt hende nu til at dø, hun viste bare at hævn ville give hende trøst, selvom hun før havde sagt det ingen trøst gav, havde hun nok løjet for hun følte sig lidt trøstet over at vide han også ville lide, hun satte sig og lænede sig op af muren
"ååå min kære hvorfor skulle dit had overvinde alt, når mit ikke måtte styre mig, hvorfor skal jeg dø for dig, når du ikke vil ø for mig, fortæl mig hvorfor jeg ikke længere føler noget, men glæd mig med at lade det være sådan, om du må ændre noget, så lad mig ikke elske dig for da vil du endelig gøre mig lykkelig for ikke at elske er ikke at savne noget, lad da blot bjergende falde sammen og jorden bryde op og opsluge mig, lad mig da leve i mørket, for jeg lever i lyset med bære mørket med mig" hendes stemme var drømmende og stille hun stirrede tomt ud i ingen ting, hun følte sig lille og svag, stille faldt hun til ro og i søvn


((jo kan vi godt)))
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 2:08 am

Vingers slag hørtes lidt derfra, men så stoppede de pludselig op og erstattedes af fodtrin. Jack bevægegde så roligt hen imod hend emed rolige og næsten lysløse trin. Han kiggede vuderende på ehdne som hun lå der og næsten var helt sårbar. Han stopepde op, bugkkede sig end efter en lille sten og kastede den så imod ehdnes pande. ahn ville trekke om hun ikke blot lå pg sov rævesøvn, om hun mon var vågen eŽller blot på vagt?
Han smilte roligt og afventede så ehdnes reaktion på stenen, der var omkring på størrelse med et øjenæble. Han mærkede stilheden der plaghede hevr en lille krog, kunne så pludselig høre en mus der peb og derefter stenen der susede igennem luften og imod sit bestemmelsessted..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 2:13 am

hun havde hørt vingeslag, hun have aldrig sovet tungt, men stilheden der havde hærsket i hendes hovede havde givet hende en smule ro, men fra sin tid som jaget lystmorder havde hun lært at man aldrig sov tungere end man kunne høre lydsløse skridt, hun genkænde hans lugt, hun lyttede til være bevægelse og noterede sig hans fingre mod gulvet, noget der blev samlet op stenenes hurtig næsten lydsøse skraben mod gulvet, og da den forlod hans hånd, hun greb den få centimeter fra hendes hovede og slog øjenen op og kiggede på ham og smilede
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 2:20 am

Jack smilte muntert tilbage, da hun havde reageret som hun havde forventet. Han trådte nærmer eog satte sig så ned ved siden af hende med en let bevæggelse. Han kiggede roligt på hende og spurgte så haft det bedre? han havde tænkt en del over det der var sket sidst han havde været her og havde også plaget sig selv med den tanke han havde stillet sig selv inden han havde forladt hende *følte han noget for hende, elelr var det blot hans udmattelse der havde lavet rav i hans følelser og, hvis nu han havde følelser for hende, dækekde han dem mon så bare ved at spilel kold som altid?* Han var ikek kommet meget langt med disse tanker. Men en ting var han da kommet længere med og det varfaktummet at han ikke ville vise sine følelser for hende, før han vidste helt besked. Han ville ikek udsætte sig for sårbarhed elelr lignende, uden at have den helt gode grund, så derfor forblev han så kold som han nornmalt kunen mestre. Men trods hans gode forsøg, virkede han alligevel en anelse mildere end ellers..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 2:29 am

hun satte sig halvt op og stragte sig som en magelig kat, den tygge fletning af hendes kobber røde hår, faldt fra hendes skulder og ned og ramte hendes ryg, hun satte sig op og missede lidt med øjnene før hun rettede blikket mod ham "som man kan forvente af en der aldrig sover" hendes stemme var drillende og hun smilede, men blev hurtigt alvorlig igen og så sig omkring, men et roligt overvågent blik "jeg vil gerne kunne høre mine dyr igen, ellers får jeg intet at vide jo, selvom jeg har en dårlig fornemmelse" hendes stemme var kolde og overvejen hendes mund forvanlede sig til en tynd rød streg da hun lukkede dem tankefuld sammen, hun kiggede på ham igen og betragtede ham, der var noget anderledes ved ham hun viste ikke hvad, hun havde lyst til at sige noget med hvad, hendes tanker blev afbrudt af en mus der begynde at kravle op af hendes fletning for at hilse på, hun sukkede og kiggede sig over skulderen og ned på musen, hun rettede igen blikket fremaf, hun havde svært ved at holde blikket stille på en ting, hun, det var noget der føltes anderledes, var det ham, eller noget andet, hun gned øjnene og lod fingerne kærtegne de sorte lange streger under hendes øjne, hendes mund lukkede sig tættere sammen og man kunne næsten høre hvordan hendes tænder lukkede sig tættere sammen
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 2:40 am

Jack kiggede vuderende på hende med et undrende blik og konstaterede så undersøgende med øjnene det burde du allerede kunne! hans øjne var helt ravnsorte af sit egen beskyttelseværn, men han havde da ikke regnet med at hendes evner stadigvæk hang på ham. Han lukkede for en kort tid, ned for sin beskyttende evne, hvorefter et hav af stemmer strømmede ind over ham og gjorde det hele uoverskueligt. Hans øjen var gule, men lukkede sig hurtigt sammen, da han langt fra var vandt til al den trafik i hovedet. Han præssede instinktivt sine hænder imod hovede i smerte, hvorefter han så lod beskyttelsen overmande ham igen, så hans øjne igen blev kulsorte.
Han kiggede vuderende på hende, lægde en hånd på hver af hendes øre og konstaterede så derefter en anelse forundret nej du har ret, det er helt væk. Jeg må havde kommet til at tage det helt! han vendte sig til, for derefter at ende med at side på hug foran hende og kigge hende lige ind i øjnene med sine evne travne sorte øjne er du sikker på at du vil have det tilbage? han var ikke helt sikker på om han kunne dette, men hvis hun ønskede det ville han forsøge det..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 2:56 am

hun smilede et varmt smil til ham, men hendes øjne var forsat kolde og nærmest tomme "de er en del af mig, hvordan kan jeg afvise dem, de er bare meget ivrige til tider, det er alt, normalt er det ikke så slemt, det gælder bare om at finde den indre harmoni, det er skabt hos nymfer, men jeg har ikke ikke fået den evne" et skær af gult gled igennem hendes øjne, så løftede hun det ene øjenbryn, "jeg håber sandelig du kan for ellers må du leve med dem for altid og det bliver værre hvis du ikke lytter til dem" hun smilede nu koldt og satte sig i skraderstilling, uden at bryde øjenkontakten med ham, hendes blik var udfordrende som om hun uden at sige noget sagde jeg tror ikke du kan. hun var endelig noget mere frisk og det nye engeri pumpede rundt i hendes åre, musen var nu kommet helt op og kildede hende på kinden med sine lange knorhår, hun smilede skævt og lagde en hånd over musen,og løftede den ned på gulvet, "jeg tror jeg kan gøre dette lettere" hun var allerede blevet rastløs af de få sekunders ventetid, hun satte sig på knæ igen og greb så fat i Jacks krave og hev ham ind til sig i et vildt lidenskabeligt kys, hun mærkede hvordan hendes nymfekraft åbnede for hans, hun lukkede øjnene og søgte og fandt hende egen som om den har lukked inde, magiske krafter var altid besværlige og hans især, men hendes egen var en urkraft og den kladte på hende hun pressede sig let mod ham og fik endelig en åbning i den beskyttende form for hinde han havde lagt om den og hun kunne nu mærke hvordan den flød hurtigt og lystigt ind i hende og gav hende mere styrke, det tog lidt tid efter for at hun kunne få nok kontrol over hendes nymfe til at give slip, det var ikke noget hun havde prøvet ofte, faktisk var han også den sidste hun havde gjort det på, hun skubbede ham væk, hun slap ham gispende, men hold øjnenen lukket et øjeblik, før hun åbnede dem, hun smilede kækt, hun kunne høre stemmerne igen, hun havde nyt de var væk, men faktisk savnet dem lidt, hun kiggede på ham med et løftet bryn og et skævt smil, hendes øjne var forsat kolde og grå, men nu og da gled en orange tone gennem dem "undskyld" sage hun med en rolig faktisk utrolig ligegyldig stemme
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 1:28 pm

JAck kiggede først halvt forskrækket på hende, da hun pludselig satte sine læber imod hans. Men så opfatetde han hvad det var hun var i færd med og lod så hendes krafter strømme over i ehnde. Han vidste at han kyssede ret godt, for de piger han før havde gjordt det ved, havde altid hungret efter mere. Han kiggede vuderende på ehdne da hun igen slap sit tag og spurgte så roligt er de der igen? hans øjne målede hende lidt, hvorefter han så selv fandt svar i ehndes øjne. Han kunne på en eller anden måde, se at hun nu igen var den samme som før. Hun havde virket tom på en eller anden måde før, hun havde virket anderledes. Men nu virkede det alt sammen til at være nogenlunde normalt igen. Han smilte rioligt oog placerede sig så igen om ved hendes side. Han virkede en anelse træt, men viste kun en lille brøkdel af hvad han rigtigt følte. Han havde mærket stemmerne i sit hovede her til sidst og havde følt hvilket kaos det var..

((det kunne næsten havde været sjovt hvis han beholdte dem. Han er så kold og kynisk og at han skulle hjælpe nogen dyr passer ham ikke. Men de ville nok tvinge ham til sidst og dte ville ende i kaos.. Razz))
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





når had overvinder kærlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
når had overvinder kærlighed
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: de fortabtes by :: slots ruinen :: mørkets tempel-
Gå til: