war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 når had overvinder kærlighed

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitimeFre Jan 04, 2008 12:08 am

hun smilede fromt til ham "jeg kommer fra bjergende, jeg har sam leget på hængebroer og dansed på kanten af kløfter, selv højten rør mig ikke kontrollen og følelsen af en sikkerhed gør til gengæld og nej der er ikke fordi jeg ikke stoler på dig, men der er visse ting hvor jeg forsat helst selv vil have kontrollen over og at pludselig blive kastet op i luften" hun kiggede på ham, med rolige øjne, bare han forstod det var jo ikke fordi hun ikke stolte på ham sådan da
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitimeFre Jan 04, 2008 12:23 am

Jack smilte muntert evd ehndes vargsomme ord, han fornememde at hun frygtede at han vilel blive sur elelr ligende. Men i stedetfro at opfylde hendes frygter, smilte han muntert og nærmede sig ehdne.Lægde sine hænder om hende, kyssede hende blidt på panden og sagde så drillende nå så spurven stoler ikek på sin mage! han vidste selvfølgelig godt at det ikke var sådan at hun havde ment det, og det viste sig også i hans øjne og stemme. Han smilte kærligt til ehnde og afventede så spændt på hendes respons..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitimeFre Jan 04, 2008 12:32 am

hun kiggede på ham med kolde øjne med et varmt smil og så skubbede hun blidt til ham "nej, hvorfor skulle jeg det han er jo en flagermus" hun ragte tunge til ham og grinede så muntert, hendes lange røde hår dansede om hendes smileden muntre ansigt, hun ragte hånden ud og greb fat i hans og snurrede sig med et par lette dansetrin ind i hans favn og kiggede på ham gennen halvtsænkede øjenvipper, et uskyldigt smukt blik "men jeg holder af min mage, er det ikke godt nok?" hun smilede blidt til ham og hendes stemme var lille og spinkel som et spurvepip og blid som brisen, der bar den lille fugl gennem luften, hun lagde hovedet mod hans bryst og så forsat op på ham, med milde, isgrå øjne, der pr. natur så kolde ud som vinterens kolde stormvinde
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitimeFre Jan 04, 2008 12:44 am

Jack smilte muntert evd ehndes ord, han syntes om det. Han nikekd ekort og konsatterede så kærligt det er fint nok til mig min kære! han strøg hende blidt over håret, smilte kærligt til wehnde og placerede så et lidenskabeligt kys på ehndes bløde læber. Han nød ehdnes væsen, elskede de smukke kolde øjne hun besad og elskede det vilde væsen hun var..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitimeFre Jan 04, 2008 12:51 am

hun gengælde hans kys blidt, hun smilede til ham "det er jeg glad for, for du får det ikke anderledes med hensyn til det med flyvning, lige nu, det er meget anderledes end en bundløs kløft" hun smilede til ham og lagde armene og hans hals og kyssede ham blidt på kinden "men lige nu savner jeg faktsik lidt at sove for i modsætning til dig som har sovet roligt en helt nat, har jeg våget over dig og ikke sovet" hun smilede kærligt til ham, hun var virkelig træt og hendes muskler var ømme og hele hendes krop manede hende til at sove, hun smilede til ham og lagde igen hovede mod hans bryst og noget mad ville heller ikke skade, tænkte hun mat
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitimeFre Jan 04, 2008 12:57 am

Han smilte kærligt og kyssede hedne glad igen. Han vendte roligt sit ansigt imod ehdne, nikekde kort og sagde så okay, så mødes vi bare senere! han havde selv et par erne han selv skulle nå. Havde et par "sjove" erner der frygende ventede på at han skulle ankomme og kræve sin hævn.- Han kiggede kærligt på hende og sagde så venligt få nu sovet rigtigt god min spurv, så vil jeg vove over dig i det fjerne, også selv om at du sikekrt ikek ønsker det! ahns sidste ord var en anelse drillende, men han blev igen rolig og kigegde så roligt ned på hende..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitimeFre Jan 04, 2008 1:12 am

hun trak bare på skuldrende, som om hun var noget ligeglad, han var jo ikke hendes slave og han skulle ikke ændre sig for hendes skyld, selvom det ville være rart hvis han blev så slap hun for at holde det ene øje åbent hun følte sig ikke tryg noget sted, men med et fløj hendes to ravne ind gennem vinduet til templet, de havde åbenbart ikke rigtig mærket at hun befandt sig uden for, kun at hun var i nærheden, hun grinede lidt over deres dumhed, hun smilede så op til ham "gør som det passer dig kære, men pas nu på jeg kommer ikke og reder dig hvis du laver flere dumheder"drillede hun igen så kyssede hun ham varmt og længselfuld som om han allrede var væk og hun savnede ham, hun snurede sig ud af hans farvn, blinkede kækt til ham og gik ind i templet igen, for at finde de to ravne flyvende oppe under loftet "jamen kære små jeg er her og i er lige dem jeg tænkte på, kom til mig" hendes stemme var dansende og mild, men samtidig vild og utæmmet, når hun talte til fuglende
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitimeFre Jan 04, 2008 1:28 am

Jack smilte kærligt til hende og kigegde roligt imod ehnde da huhn forlod ham. Han ville meget gerne blive og holde om hende, men han kunen ikke, der var et anliggende et andet sted han måtte være. Han kiggede irriteret imod den vej han skulle og lovede sig selv at han ville skynde sig videre, ville skynde sig tilbage når han var færdig og så vogte over hende der. han smilte opmuntrenmde til sig selv, vendte ryggen bort og fløj så hurtigt afsted. han satte hele tiden tempoet hurtigere og hurtigere op, men ahns kræfter og vinger kunen ikek holde denne hurtige fart ud hele tiden..

OUT//
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitimeOns Jan 09, 2008 4:28 am

hun kom ind i templet på dansende føder igen og følte det som om hun kunne flyve trods hendes mave var noget større og hele hende krop virkede kluntet følte hun sig yndefuld og smuk og det var hun, hun dansede endnu et par skirid og hendes røde hår og den snavsede ødelagte kjole dansede om hendes elfenbensfarvede hud, hendes lette skridt fra de bare føder kunne knap høres, hun smilede og dansede og langsomt gled kjolen ned over hendes skuldre, det var som om hun kunne høre musik og hun dansede til den, ligegyldig med om kjolen dansede af hendes samtidig, musikken fik hende til at live op og hendes musker var ikke længer trætte, ej helder hendes sind, men pludselig stoppede musikken og det gik op for hende da en klappen begynde at musikken der havde tryllebundet hende til dansen ikke var hendes ejen fantasi, men en andens skabnings under. hun vende sig panikkent lige bag hende stod en høj mand, han var mørk i huden, og han havde langt sort krøllet hår, hans grønne øjne betragtede hende nøje og, han havde en møregrøn let åben skjorte og læderbukser, han lignede en jager, men som han tråtte ud i lyset sås et par bukkehorn, han smilede og han tænder var hvide som sne stærke, som han nærmede sig kunne hun lugte han lugtede af skov og vildt, hun drejede hovedet væk fra ham igen, og mærkede hans barkede hænder på sine skuldre, hun viste hvem han var men ture ikke tænke det "meget smukt" viskede han stille i hendes øre, han stemme var vild og forførende hun lukkede øjnene og lænede hovede let til bage og støte på hans let behårede brystkasse, hun trak vejret dybt, han duftede af hjem, en tåre forlod hende, den fremmede og dog så kendte mand, lod sine hænder køre ned af hende "nå min nymfe, har du fundet kærligheden eller vil du med mig hjem og blive min dronning" hans visken i hendes øre og hans lette finger over hende bryster og mave, fik hende til at føler sig ung og smuk igen, men spørgsmålet fik hende til at tvivle, hun vendte sig, men han var væk, tilbage lå der bare en smuk kjole og dertilhørende tilbehør, mens en visken rungede gennem templets søjlegang, "jeg er ved træet", denne korte oplevelse, bragte stor forvirring til hende sind, hun stod der helt nøgen og igen kluntet og rund og forstod intet af hendes eget hjertes lyster, hun lod bare tårene løbe ned af hendes kinder, hun slog armene om sin selv.
"hvor er min elskede?"
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 17, 2008 4:55 pm

Jack sussede hastigt igennem luften, lod hans lange jakke danse ivrigt om sig, smilte glad. Han vidste hvor han var på vej hen, vidste hvem hans skulle møde og det gjorde ham mere glad end hans hårde sjæl længe havde kunnet føle.
Verdenen omkring ham virvlede hastigt forbi, byen, træer og mennesker var knap nok at anse. Hans vinger baskede hurtigt, svævede på vinden og baskede så hastigt igen.
Han havde længe skulle se frem til denne tid, hans anliggende havde varet længere end hans umiddelbart havde regnet med. Der var hele tiden kommet mere og mere der skulle ordnes, flere der skulle dræbes eller tortureres.
Men nu.. Nu var han endelig på vej til sin elskede. Hendes som for tiden reagerede over hans ellers så kolde hjerte. Han følte glæde, varme og tryghed ved hendes side. Men her den sidste tid, havde hun som den eneste kunnet lokke ham til sig. Hun var grunden til at han nu hastigt farrede afsted over himlen.
Intet ville nu kunne stoppe ham.
Pludselig dukker der en kvinde op foran ham. han bræmser hastigt op, for ikke at brase lige ind i hende. Hun smiler flirtende og siger så med en blød og gribende stemme hej Jack, savnet mig? han kendte hende, vidste at hun før havde været kvinden der kunne holde om ham i hans ensomme timer. Men han havde intet følt for hende, hun var der bare. Hun havde tydeligt følt en masse for ham. For da hun i sin tid havde spurgt om hvad han følte for hende, og han havde svaret intet, havde hun været helt oppe og køre. Hun havde været rundt og hærge alt der lige kom i hendes vej.
Han havde selvfølgelig sat i mørket og grinet kold.
Men nu hang hun så der foran ham igen. Hun smilte igen flirtende, havde åbenbart stadigvæk følelser for ham og det irriterede ham blot. Hun slog roligt med håret, lod brystpartiet strite godt og flirtende og sagde så med en forførrende stemme jeg er kommet for at tilgive dig min elskede. En undskylding og så er jeg igen din! hun var selvfølgelig for stolt til at indrømme at han aldrig havde elsket hende, eller at han for den sags skyld, aldrig ville det.
Han drejede kold på hovedet, smilte iskoldt og konstaterede så med en nærmest ligegyldig stemme Jeg føler intet for dig og vil det heller aldrig! han fløj roligt videre, hen forbi hende og stoppede så kort op der og konstaterede kort med en rolig og kærlig stemme. En stemme hun aldrig havde hørt før mit hjerte tilhøre en anden! han smilte længselsfuldt frem for sig og fløj så hastigt videre.
Han var der snart, kunne pludselig høre en kvinde skrige af raseri bag sig og derefter igen smertensskrig, fra hendes ofre. Hun var tydeligt ikke meget andet end dengang, usel og ikke værd at samle på.
Han nåede nu mørkets tempel, sussede hurtigt ind af døren og så så hende stå der helt nøgen og tilsyneladende forvirret. Han fløj hurtigt hen til hende, landede forbavset der og spurgte så undrende og en anelse årvågen hvad er der sket? hans blik vandrede undrende op og ned af hendes krop. Ikke med sjofe tanker, men derimod mere bekymret. Han tog hendes tøj, tog det op omkring hende og håbede hun ville tage imod det og dække sig, så hun ikke stod her og blev syg eller sådan noget.
Hvad kunne der mon være sket med hende..?
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 26, 2008 10:52 am

Tess tog imod tøjet, men det var som om alt kraft havde forladt hendes ellers stærke krop, hun var helt tom i hovedet og alligevel var det ved at sprænges af tanker hun ikke længere kunne rumme.
"han" hendes stemme var svag og hun gik i stå, det var forsat uvirkeligt, hvor længe havde hun enlig stået her og hvad var der enlig sket?
hun begyndte så småt at komme mere til sig selv, den drømmeagtige verden hun havde befundet sig i fortog sig langsomt, den veg for mørket i templets og Jacks tilstedeværelse. Var det virkelig sandt, hendes hoved kunne snart ikke rumme mere abnormt, hun kiggede på Jack med et undrende blik "han var her?" hendes stemme var drømmene og enlig fjernt sløret, det var enlig ikke ment som et spørgsmål, for ingen udover hende kunne svare på det. Hun tog imod hendes eget tøj og stirrede med afsky på det givene tøj, selvom han var alt hvad man skulle begære, begærede hun ham ikke, hendes herre, var ikke hendes herre, men ham der var skyld i alt hendes lidelse og hun følte ingen taknemmelighed og alligevel.
"Jack? han vil have mig igen, men jeg vil ikke have ham" hun rystede febrisk på hovedet, hun samlede tøjet om sig, hun burde til at finde sig noget bedre tøj noget som ikke var ved at falde fra hinanden enlig.
hun var endelig helt ved sig selv, og hun rustede sig, den kolde facade blev lagt på plads og øjnene lyste ikke længer af følelsler, kun en kulde uden nåde, hun ville ikke give efter for fristelser nu, hun hørte ikke til ved et hof af nogle art
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitimeMan Apr 14, 2008 11:29 pm

Jack blik lod årvågent fare rundt om på omgivelser, undersøgte nøje hvad der var sket og om der kunne ske mere.
Hans opmærksomhed blev dog hurtigt brudt, da hun nævnte ordet 'han', han lod hurtigt blikket springe hen imod hende og sagde med rolig stemme hvem? Hvor er han? først nu opfattede han ordets betydning og gik derfor blot videre til næste spørgsmål hvorfor vil han have dig tilbage? Og hvorfor nu? nu var det hele endelig faldet på plads. Han havde endelig fået en tilværelse de var værd at kæmpe for og så dukkede denne mystiske fyr pludselig op og lagde op til a ville ødelægge det hele.
Han lod igen automatisk blikket flakke hen over deres omgivelser, men da der var så tomt som der tilsyneladende kunne være, vendte han igen blikket imod hende og afventede hendes svar.
Hun måtte kun lige have nået at svaret, da der pludselig hørtes et skingert skrig af arrigskab, Jack vendte hurtigt blikket imod et af vinduerne og der hang kvinden han før havde været ved at støde ind i. Kvinden som af underlige grunde havde skænket sig hjerte til en der ikke elskede hende. Han sukkede opgivende og vendte igen sit ansigt imod Tess igen og sagde ahh, forfølger hun mig overalt eller hvad? hans ord var kogende og egentligt mere ment til sig selv end hende. Han himlede kort med øjnene og lod så roligt et iskoldt udtryk overtage sit ansigt, det var morderisk og besad tydeligt en lyst til drab og tortur..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitimeTors Apr 17, 2008 7:08 pm

Tess for sammen ved lyden først, hans tilstædeværelse havde efterladt hende forfjamsket og en anels panisk angst, hvad skulle hun gøre og hvad var alt det der skete, der var for meget, hun kunne ikke rumme det, dette var anden gang hendes bevisthed strejfede tanken om bare at lade sig dø, lukke af for alt og aldrig kommer igen.
Hendes indre kæmpede en brag kamp for igen at få kontrol over følelser og personlighed, at vende tilbage til den hun havde været før, det føltes som om der gik en evighed, men det var bare få minutter det enlig tog hendes sind at overvinde det, tvivlens frø, der var blevet plantet i hende, nej hun var ingens tjenerinde, end ikke hans og det burde han vide, han havde selv skabt nymferne frie og hun var ikke tæt på at være hans. Hun kiggede ud af vinduet mod tæet, forbi kvinden og hun viste at han vist hun ikke ville komme, men han havde givet hende muligheden og hun smilede, hun havde fået en ven for livet, en herre der ikke var en herre.
Hun iføret sig tøjet, men vigtigst af alt hun intog den plads i sig selv som hun var Tess.
hendes ansigt blev hårdt og rolig og hende øjne, en anelse gulige og hun rettede blikket mod Jack "hvem er hun?" hendes stemme var kold og nådesløs, hun var enlig ikke sur, men hun kunne ikke lige finde plads i hendes hjerte til at sige kærligt indsvøbte ord.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





når had overvinder kærlighed - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
når had overvinder kærlighed
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: de fortabtes by :: slots ruinen :: mørkets tempel-
Gå til: