war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 når had overvinder kærlighed

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeTirs Dec 04, 2007 9:26 pm

hun var endelige sluppet ud, det havde kærvet noget snille, men ud kom hun og hendes dyr, hun havde søgt ly der hvor hun nu følte sig tryg, i mørket, hun ville ikke længere leve i lyset, hun var af mørket, sådan var det, nymfer var onde, uden samvitighed, det viste hun og sammen med et menneskes sind, var hun en farlige mix det viste hun, nu søgte hun kun den eneste person hun endnu stolede på for, men hvor var han, hun viste hun aldrig ville kunne elske en anden mand end Kasekuno, men det var ligemaget, han havde såret hende, hun havde stolet på ham og han havde svigtet, nu ønskede hun kun at han skulle lide om det så ville koste hende alt hun var, men hvor var Jack når man skulle bruge ham.
hun sad i en karm og kiggede ud i mørket, dyrene lå tæt omkring hende, de følte sig ikke trykke, bortset fra ravnen, den havde fulgt hende i så mange år nu, hendes øjne var blevet mere fjentlige, hendes øre var blevet lidt mere spidse og hendes hjørnetænder mere kantede, men hendes skønhed strålede alligevel mere end nogle sinde før, nymfen havde overtaget, den var kun ude efter at få tilfredsstillet sin lyst og den var på hævn
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeSøn Dec 09, 2007 7:56 pm

Et par gule kolde øjne vilede koldt på hende fra tagets inderside af. Han sad lige inde under taget på stolperne af træ. Et skævt muntert smil bredte sig på hans læber så de to lange hjørnetænder dukkede frem i natten. Han bedre sine vinger ud i lydløs gestus, smilte ondskabsfuldt og fløj så ned over hende hovede, for at lande lige foran hende. Han kiggede nyusgerrigt på hende, med sine kodle gule øjne, smilte eftertænktsom og konstaterede så lettere spørgende du leder efter mig? han var ikke 100 procent sikker på at det lige nøjagtigt var ham hun søgte, men noget sagde ham at det var det. Han smilte skævt igen, kigede afventende på hende med sin normale mine af koldhed dækket over sig som et tæppe af is..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeSøn Dec 09, 2007 8:00 pm

"du har betragtet mig længe?" hendes stemme var kold, hendes halvgule hav grå øjne betragtede ham, "men ja det har jeg vel nok, måske fordi jeg føler du er den eneste der forstår mig i en sådan stund, måske for at give dig ret med hensyn til zaneren (det kom som en vislen af foragt og had) og for at fortælle dig at de planlægger krig mod jer" hun smilede et mere ondskabsfuld smil, de små nu lidt ekstra spidste hjørne tænder kom til syne, hun stirrede ham dirkete i øjnene, han var indtil nu den eneste der ikke havde svigtet hendes forventninger "og måske også for at finde en hævn for hans svigt" hun smilede kældt ordene dryppede som gift fra hendes tunge
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 2:00 pm

JAck smilte blot kold som svar på ehdnes første spørgsmål, for ja han havde holdt øje emd hende i tide og utide. Men efter ehndes næste komentar at dømme, havde han ikke være årvågen nok. Han smilte skævt igen og kiggede så vuderende på hende "en krig? Det vil blivbe en krig efter mit hovede, masse mord og stort blodbad. Men.. det vil nok ikke få resultaterne som jeg håber på!" han måtte indrømme at det var svært at finde gode Zarner for tiden, for de holde sig efterhånden for sig selv i hver deres hjørne af mørket. Han sukkede kort og kiggede så igen roligt på hende men måske kan du hjælpe? han udlægde det som en eftertænksom tanke for sig selv, men henvendte sig egentligt også til ehnde..


Sidst rettet af Ons Dec 12, 2007 11:26 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 7:41 pm

"hvem ved" hun trak ligegyldigt på skuldrene men hendes øjne lyste af had og et ondskabsfuld smil brede sig på hendes læber, "det kommer an på hvad du mener min kære" hendes stemme var let og legende, men med en tung undertone af kulde, det gik igennem marv og bed "der bliver snakket om krig fra Zanernes leders læber, kan jeg fortælle dig" hendes øjne lyste "og blodbad og hans navn i samme sætning lyder for godt til at være sandt jeg kan ikke vente 18 år på at hans søn hævner mig" hun grinede tørt, desuden havde det at slippe ud af den forbanede del af byen kostet alt for meget til at hun ville lade hans indespæring gå ustraffet hend "der er bare et problem, dør han dør jeg" hun løftede det ene øjenbryg og kiggede afventende på Jack
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeOns Dec 12, 2007 11:32 pm

Jack smilte skævt, som havde hendes sidste komentar overhovedet ingen effect på hans planer, men efter at havde vist tilstrekkelig ligegyldighed, smiolte han roligt og konstaterede så med en eftertænktsom mine hvis du hjælper mig med at vinde denne krig,vil jeg til gængel prøve at fidne en måde atr dræbe ham på, uden at du dør! han holdte en kort pause, som skulle ahn lige skrife under på denne aftale i hovede og gennemtænke hvad detvar han gik ind til. Hvprefter han så igen kiggede eftertænktsomt på hendes kolde øjne igen og lægde hans undren ud på bordet men hvad skyldes det at han ikke kan dø, uden at han også gør? en forbandelse han har lagt, eller? han havde hørt om disse, men ikke spekuleret yderligere over dem, da han var lidt ligeglad med andre..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 1:34 am

hun var begynde at studere hendes negle, men kiggede op på ham "nej værre, kærlighed" hun skar en grimasse "jeg kan ikke lade vær med at elske ham, det er en nymfeting, normalt elsker nymfer ikke, men hvis de forelsker sig og de starter et liv med denne person, er de bundet til personen for altid, når han dør, dør hun, hans smerte er hendes smerte" det sidste messede hun som et barn der havde lært det uden af og enlig var ret ligeglad "jeg vil med glæde tage den smerte du forvolder ham, på mig, så længe der er dig der gør det, der er humor over det så" hun smilede skævt og et kort strejf af morskab løb gennem hendes nu kolde halvgule øjne, men det var væk med det samme igen
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 10:07 pm

Jack smilte muntert og konstraterede så med et koldt skævt smil så du lider hvis han lider! hmm det lyder som en kamp jeg vil se frem til! det sidste sagde han med en eftertænktsom mine der afspejlede hans dystre planer om at skade ham så vidt muligt. Han brød sig allerede før uikke om ham, men nu hvor han nærmest kunne slå to fluer med et smæk, kunne han snart ikek vente med at udføre sine dunkle planer.
Han kiggede ligegyldigt på hende, for han havde fundet noget intereserrende i hende, men ikke nok til at han umudelbart ville lade ehdne leve. For så skulle han også lade hendes elskede fyr leve og det behaggede ham bestemt ikke. Det var et alternativ, entet lod han begge leve til deres store glæde, eller så fik han sin hævn og måtte tage pigen med i købet. Han smilte koldt frem for sig og virkede så igen mere nærværende..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 10:15 pm

hun sukkede "jeg vil betale for at vide hvad du tænker" hun smilede skævt til ham "selvom jeg tror jeg ved det, og hvor ville jeg ønske jeg sådan uden videre selv kunne have slået ham ihjel, men jeg håber at se ham krype vil få min kærlighed til ham til at briste, det betyder jeg vil være fri og får min hævn, to fluer med et smæk, om ikke andet vil hans søn om 18 år nok søge hævn og den skam hans fra har bragt over sin mor" hun smilede ondskabsfuld og kærtegnede blidt hendes mave
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 10:24 pm

Jack overvejede kort hvad hun sagde og konstaterede så med en fraværende tanke at han da godt kunne skåne ehdne, hvis ikke hun døde under elskerens død.
Han undlod at smile mere og kigegde blot fraværende og ligegyldigt ned imod ehndes mave, danhun kærtegnede den. Han retetde åndsfraværende sine gule øjne imod hendes og spurgte så kort gravid? hvem er dog dum nok til det? han havde allerede gættet svaret før han selv havde spurgt, men han slapikke denne lille mulighed for at håne hende. Han gættede sig til at det var elskeren der havde forpestet hende i en dans af elskov. Han fnøs kold ved tanken om de to ligge og nyde hinanden, som to forskellige arter ville gøre. Han kiggede kold og nedladende på hende, som havde hun nærmest forrådt hans slags, men hans stemme tyddede tydeligt på at han næppe følte dette og han derimod blot foragtede at det lige netop var ham hun havde valgt at gøre det med..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 10:31 pm

"desværre ja, hvad man ikke ofre for den man tror elsker en, men jeg tænkte nok det var forkert, men jeg kunne ikke slå det ihjel jeg prøvede ellers med alt jeg havde, men smerte værre end selv den du gav mig, det eneste jeg fik ud af det var disse" hendes stemme var kold og fyld med afsky når hun nævnte hvad der var sket hun ville helst ikke mindes det, hun fjernede den ene sorte bandage, det var viklet om hendes hænder og viste endnu blødende sår fra da hun havde boret neglene ned i håndfladen "de vil ikke heale, men de kan vel stå som en evig lærestreg om at elske" hun smilede skævt, men hendes øjne fortalte en anden historie, han skulle have en lærestreg og hun ville stoppe med at elske ham om det så betød hendes død "hvis jeg ikke stopper med at elske ham, vil jeg dø så han også dør" hun stirrede tomt ud i luften, hendes stemme var belsutsom og havde en ligegyldig kulde over sig
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 10:37 pm

JAck kiggede en anelse ligegyldigt ned på hendes sår, men ligemeget hvor meget hun viste frem, betød det ham intet. Han tænkte blot på alle de muligheder han havde for at slå denne zarner ihjel og intet syntes at trække hans opmærksomhed. Lige indtil at hun nævnte at det også foregik den anden vej rundt. Han retetde straks sine gule døde øjne imod hende, som havde hun langet ud efter ham. Han kiggede på ehdne emd eftertænktsommme øjne, smilte et svagt smil og spurgte så repaterende ødr han, hvis du dør? han gav ikke nogle store forklaring, da dette formentligt ville ødelægge hele overraskelsesmomentet. Han stod og stirrede på ehnde med en pludselig interesse og afventetde blot ehndes svar, der ville have betydning for hved han ville gøre som det næste..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 10:43 pm

"tror du så ikke jeg for længst havde slået mig selv ihjel i et eller andet dumt forsøg på at slå ham ihjel, tror du jeg ville være her, bortset fra jeg nyder dit selvskab og han forbød mig det" hun kiggede ikke en gang på ham, hun viklede på bandagen om hånden igen *forbanede sår* hendes stemme var kølig og lød mere irettesættelsen end ligeglad "og desuden vil det stoppe en hoedkuls dum krig, men det er jeg endlig ligeglad med, jeg vil bare gerne hjem til min egen krig" hendes stemme var henkastet, mens hun betragtede roligt hendes negle
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 11:05 pm

Jack kiggede eftertænktsomt på ehnde med en mine der tydeligt overvejede om hun mon talte sanmdt. Han fjernede roligt blikket fra hendes øjne og end hendes negle og hænder der fangede hans opmærksomhed nu da de bevæggede sig. Han vidste ikke helt om han skulle tro på denne kvinde, eller om hun mon havde gennemskuet hans tanker.
hans tanker fløj efterspørgende rundt i hovede på ham som en tornado, men han holde hovedet koldt opg smilte blot roligt. Han retetde nu igen sine øjne imod hende og spurgte så gennemtænkt hvordan kan du vide det, nu da du tydeligt ikke har prøvet det? han smilte et nærmest udfordrende koldt smil imod ehnde og afvenetde så tålmodig hendes respons..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 11:13 pm

hun smilede koldt ud i luften, hun åbnede flasken det stod op af muren ved siden af hende og sippede til den "fordi han har slået mig ihjel en gang og kunne åbenbart genoplive mig så det må være bevis nok på at han overlevede" hun grinede en tør latter og sippede endnu en gang til falsken "som sagt jeg vil er villig til at dø for at se ham dø, selvom det vil gøre lige ond på mig som på ham vil jeg nyde vært øjeblik, selvom det ville være bedst hvis jeg overlevede, som sagt jeg har en krig der venter på mig" hun kiggede forsat ikke på ham, hun kiggede bare ud i ingen ting, en ravn kom flyvende ind og satte sig på hendes optrukne knæ, hun klappede den fraværende på hovedet "han fik mig til at slå mit onde lille barn ihjel min elskede hest og så smed han mig på porten som et brugt stykke legetøj, der ikke længer var spændene" ordene dryppede som gift fra hendes tunge og vislede ud mellem de spidse tænder, hendes knoer blev hvide da hun strammede hånden omkring flasken, men slap hurtigt for ikke at knuse flasken
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeFre Dec 14, 2007 3:19 pm

JAck kiggede lettere overrasket på hende da hun forklarede at hesten var død, for hun havde jo elsket den som var den en del af ehnde selv. Han smilte skævt i et undersøgende smil og spugrte så llige til okay, men har du nogen plan? nogen gode tips eller noget andet der kan være værdigfuldt at vide, når nu vi planlægger dette? han havde hermed ladet sig hive med ind i ehdnes planer. Han var lidt ligeglad emd om hun døde med i købet, for han ønskede blot og afskaffe endnu en af sine rivaler..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeFre Dec 14, 2007 5:35 pm

hun sippede endnu en gang til flasken og udstøte en lille væsen, som en kat "han siger han ikke må bevæge sig uden for byne, men samtidig at han sagtens kan, jeg tror måske vi kan få lokket ham ud og hvis han falder, falder hans folk, for han sagde han var deres prins, mens andre siger han er på samme højte som hans medgeneraler, men ellers har han en datter her ude et sted, han holder utrolig meget af, så med mindre du har skrubler med hensyn til små uskyldige børn, så er det vores bedste chance?" hun skævede til ham, med et køligt blik og tog endnu et sip af flasken og rettede blikket lige ud og smilede koldt, køligheden i mørket, gav hende et vis overblik, hun hade savnet den kølighed had gav hende og den behagelig rolige følelse mørket gav hende og især nu når hun kunne se i det
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeFre Dec 14, 2007 7:30 pm

Jack smilte muntert som havde hun netop fortalte en vits der var både dårlig og latterlig, han smilte koldt frem for sig og konstaterede så kold med en stemme der tydeligt viste at han blot ville more sig over dette børn røre mig ikke, jeg har ingen skrupler asom du efterhånden burde vide! han kiggede koldt på ehdne, som ville han fortælle ehdne alle de tring han i sin tid alt havde gjordt og derved også de ting han havde gjordt ved ehdne. Han smilte derimod blot koldt frem for sig og stirrede isnende pån ehdne. Han sdå virkelig frem til denne lille hævn aktion. Han ville elske at dræbe og forvolde dette barn smerter der var umulige at beskrive og vilel så sandelig oghså se frem til de spor der ville sætte sig på deres mål. Han ville elske at se ham lide af sorg og smerte, han elskede den han var og især i sådanne situationer..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeFre Dec 14, 2007 8:35 pm

"det var nu også det jeg tænkte, det er derfor jeg så godt kan lide dig, nok også fordi du minder mig lidt om mig da jeg var yngre" hun kiggede på han med sine gulgrå øjne, et lille strejf af ømhed over for ham for hurtigt gennem dem, men der var intet at høre i hendes stemme, "det eneste er at jeg ikke ved hvor den lille horeunge er og jeg tror hendes mor er en af jer" hun stirrede koldt på ham, hendes ansigt var som hugget i sten og røbede ikke nogle følelser, hendes tanker var målrettet hun ønskede hævn, koste hvad det vil, han havde fået hende til at elske ham og så gjorde han hende svanger og smed hende ud, hun skulle have dræbt ham mens hun kunne, før hun forelskede sig, for hun begynde at elske ham, hendes inde syrede af had
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 5:14 pm

JAck kiggede vuderende på hende med en knivspids af foragt, da hun forkalrede at han mindede hende om da huns elv var barn. Han havde bestemt ikke taget denne komentar som noget positivt og han ville det nok helelr ikke frem over. Han kigegde koldt på hende og forandrede slet ikke mine, da hun forklarede om hvor de kunne finde hende og baggrunden. Han stod blot og kiggede koldt på ehdn emed en eftertænktsom mine, der tydeligt fortaltre at han sugede disse oplysninger til sig med en del interesse. Men han viste elelrs ikke nogen interesse, gik blot lidt frem og tilbage og smilte så i ny og næ, sit sadvanlige kolde smil.
Han rettede pludselig igen sine gule øjne imod ham og korklarede så vi dræber ungen og eventuelt hans dame, eller hvad hun nu er. Han vil komme helt ud af balance og vil derved være et lettere bytte. Vi samler nogle flere, som kan hjælpe! han kiggede kort vuderende på hende og spurgte så lige til kan du skygge magi eller dødsmagi? han kiggede vuderende på ehnde, som ville ahn selv finde svar..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 5:28 pm

hun ænsede ikke hans bevægelser, hun havde lagt hovedet mod den sten hun støttede ryggen på, dens kølige og ujævne overflade, beroligede hende lidt, og dæmpede løsten til at slå ihjel lidt, hun sippede til flasken, og støg ravne over fjerdene, mens hun stirrede den ind i øjnene "han er ikke svær at få ud af balance, jeg kunne gøre det, det var derfor han slog mig ihjel første gang" svarede hun henkastet, uden at vise større interresse for ham, ind lige det at gide at svare, hun sippede til flasken igen og overvejede lidt hans spørgsmål om magi "jeg hader og foragter magi, jeg mener det er en svaghed, jeg er bare i kontakt med naturen, for jeg er en del af den ikke andet og en del af min lever af folks følelser, men det er en anden sag" hun kiggede koldt på ham med et blik der sagde det har jeg jo sagt før, så kiggede hun væk igen, hendes læbe bløde igen, hun havde endnu ikke helt vænede sig til de skarpere hjørnetænder
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 5:47 pm

Jack kiggede blot koldt på hende, han fandt noget interessant ved hende, men så alligevel, var hun alt han ikke kunne fordrage. Måske var det fordi at hun kun var halvhjertet ond, eller måske det faktum at hun havde laden den anden fyr besudle hende, for derefetr kun at føle had. Han vidste ikke hvad det kunne være, men et elelr andet ved denne kvinde, kunne han ikke fordrage og det iriterede ham så grueligt. Han kiggede vuderende på hende, smilte skævt emd et glimt i øjen og konstaterede så lige til og koldt magi kan nu have sine fordele!..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 5:57 pm

"dit tortur, måske, men jeg syntes nu der er sjover, at udføre det hele fysisk, det giver det ene mere levende effekt, meget sjovere, man kan mærke hvordan de ryster af angst, hvordan de bliver kolde af angst, og det gør også at man forfiner sine metoder, for det er alligevel lidt udmattene, men selv den følelse er så meget rarer" hun smilede holdt og strøg ravnen over hovedet en enkelt gang, hun lod fingerne køre over sin blødene læbe og betragtede blodet lidt hvorefter hun stak fingeren i munden "lugten af deres frygt er også meget tændene, og deres blod, frygt giver det sådan en sødlig smag" hendes stemme var drømmende og fjern, men med en kulde der ikke var til at tage fejl af
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 10:43 pm

Jack kigegde blot kodlt på hende, som var hun en ussel bonde fra de fjerne ejne. Han følte nu igen denne trang til at kverne hende ned og blot stå og grine ned på ehdne, når hun druknede i sit blod. Men alle disse kold og alligevel drømmende tanker viste han ingen tegn af, han smilte kold frem for sig og konstaterede så lige til og med en ligegykldig mine hvis du ikke har prøvet dødsmagi og skyggemagi før, kan du desværre heller ikek udtale dig om hvad der er bedst min kære! hans øjne veg en anelse til siden af udmattelse og irritation, men da han havde sagt disse lærende og nærmest lærende ord, rettede han stift sine gule øjne imod ehdne igen for at understrege sin pointe..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 10:53 pm

hun smilede skævt "måske ikke men jeg ved for mange gør deres overlevelse afhængig af den og så glemmer de at lære andet og det kan blive deres død" hun smilede skælmsk, som den lille magiker der troede han var udødelig og mens han sov skar hun hans ynkelige hals over, for han troede hans magi ville advare ham, usle lille mad, ikke som Julius, ham havde hun måttet give mere for at slå ihjel og det var alligevel ikke lykkedes "men sådan er det ikke, jeg vil alligevel ikke komme til at prøve det for jeg har ikke magiske krafter, je gkan måske prøve det på min egen krop, men det vil jeg helst undgå, jeg har en krig der vender på mig" hun smilede koldt og så på ham, men et drillende men dog ond blik
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





når had overvinder kærlighed Empty
IndlægEmne: Sv: når had overvinder kærlighed   når had overvinder kærlighed Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
når had overvinder kærlighed
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: de fortabtes by :: slots ruinen :: mørkets tempel-
Gå til: