war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 stille stund

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 7:29 pm

Jack smilte muntert hehe okay den bog må jeg vidst se at få læst! han forestilelde sig hvordan den måtte være, emn var ikke helt sikekr på om hun overhovedet mnete det alvorligt. Han lægde denne tanke fra sig og fokuserede så på næste komentar hun havde. Han lytetde til hendes ord, løftede den ene mundvig lidt op i et skævt smil og spurgte så dunkelt jeg ville nok gøre det samme i dit sted! han smilte muntert og viste derved at hun p en måde skulle stole på sin intuition, men så på den anden måde, virkede det også som om at ahn netop ville have hende til at føle sådan.Så han efterlod ehnde forhåbentligt blot i en endnu mere usikker mening..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 7:33 pm

"så skal jeg hjem og hente den og det bliver ikke lige nu" hun smilede skævt, en af de første sider var skrevet med hendes eget bold, det var hendes søn, hun sukkede, han var fortid ligesom resten af det i bogen "hvorfor frygter du kærlighed, er du bange for det gør dig svagere??" hun kigged på ham med et lusked blik, hun lignede lidt en ræv, der forsøgte at lure vejen ind i hønsehuset
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 7:41 pm

Jack kigede først lidt undren da hun konstaterede at hun faktisk havde lavet den bog, men sagde hende ikke imod da hun ikke gad til at hente bogen, for hvem gad?
Han blevd ernæst blot endnu mere forvirret da hun spurgte ham om dette, for hvor vidst hun det fra og hvorfor interesserede det hende? Han fik igen samlet sin selvkontrol og spurgte derefetr nysgerrigt og halvt drillende hvorfor intereserer det dig? han kiggede vuderende på ehdne, som for at tjekke om der lå en fælde bag dette men kom ikke frem til et svar..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 7:44 pm

hun kiggede på ham med et drillende blik "måske vil jeg bare vide om en så facinernede og atraktiv mand, faktisk kan føle" hun smilede skælmsk, hvor var han dog sød, hun kiggede vuderende på ham, men det var svært at se for solen i hendes øjne, hun løftede sig lidt op og støttede sig på sine albuer
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 7:56 pm

Jack kiggede fortsat vuderende på hende, men da hun så pludselig tiltalte ham som noget enhver kunne drøme om, tabte han helt fatningen. Han kigegde undrende ned på hende, smilte muntert og bevæggede sig så hende imod ehdne. Han placerede sig ned på alle fire, da han nåede helt hen på ham og kravlede så langsomt op med bennen på hver isn side af hende og armene der ligeså bevægegde sig frem af. Han nåede med ansigtet helt tæt op af hende, holdte øjenkontakten og blinkede så med det ene øje, hvorefter han konstaterede alle har følelser, nogle viser dem bare ikke kære! han kyssede ehdne blidt i panden og rejste sig så op igen med et lille kærligt smil på sine læber, som dog hurtigt blev gemt væk af hans normale kolde fasader..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 8:01 pm

"det er jeg glad for at høre kære" hun smilede op til ham, "fortæl mig, skal vi sige noget for noget?" hun smilede skælmsk og satte sig op med korslagte ben, "jeg fortæller dig lige hvad du vil høre og du fortæller mig hvilken due der en gang har haft bygget rede i dit hjerte" hun smilede til ham med et ironisk smil, hendes øjne viste ingen tegn på følelser, og hendes stemme var rolig, han var mere spændene end hun først lige havde troet
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 8:11 pm

Han lægde sig ned ved siden af hende på ryggen, med armene bag hovedet og benene spredt i en afslappet stilling. Han trak vejret roligt, som sov han næsten, da han så pludselig sagde hvad skulle jeg da gern ville vide om dig? han smilte drillende emd et skævt smil og konstaterede så roligt derefter men okay det er en aftale!hem starter? han kytetde nu ige til ehdnes hjerte for at finde ud af om han nu havde sagt noget der behagede hende meget, eller blot lidt som en halvt uinteresseret..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 8:16 pm

"jeg har stillet mit spørgsmål, men du må da godt starte" svarede hun henkastet, hun var ved at forstå spillet og ham, hun valgte samtidig at ignorere det første han spurgte om, men det glæede hende at hun nu havde fået et lidt større indblik i hans liv
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 8:33 pm

Jack smilte roligt i en eftertænktsom mine. Han rejste sig mere op, så han nu sad op af træet og kiggede tænkende imod hende. Han smilte pludselig nysgerrigt og spurgte så som kunne han ikke finde på andet at spørge om hvem var den heldige? han kigegde vuderende på ehdne med et roligt blik og afvenetde så roligt ehdnes svar, imens han lukekde ine øjen i og nød solen der varmede end imod hans hud..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 8:36 pm

hun kiggede vuderende på ham han ville ikke kunne lide svaret nok "heldige og heldige, hvis du spørger mig er han uheldig, men Kasekuno" hun sukkede "jeg ved ikke om det er mere end det er nu, det er svært okay" hun vende sig så hun lå på maven "hvem var den lille due?" spurgte hun henkastet
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 8:54 pm

Jack åbnede straks sine øjen igen og kigegde iskoldt på hende hvorfor ham? han lægde ekstra tryk på ordet 'ham' og vidste udemærket godt hvem han var. han haddede denne mand, da han for det første var stærkere end ham selv o for det andet kunne han bare ikke lide ham. Og så var han vidst nok også en zarner. Han næsten knurrede over denne nyhed, men kæmpede bravt for ikke at vise det. Han smilte kodlt som altid og kiggede så eftertænktsomt frem for sig, imens han besvarede en smuk kvinde, ved navn Isabella. Hun var zarner, hvilket var meget usadvanligt imellem os to racer. Hun var smuk som fuldmånen på en stjernehimmel, hvor sneen måtte dale over en dunkel by. Hun var af dunkel natur, men også lidenskabelig når det virkelig galdt. Hun var alt en xitoer kunne drømme om! han virkede drømmen ved tanken om hende, men da han selv bemærkede sin drømmende tanker, smilte han straks koldt igen og lukekde øjnene i, imens han lyttede til hendes eventuelle reaktioner..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 9:02 pm

"fordi han kan styre mig, jeg kan ikke kæmpe imod, fordi ja jeg ved ikke, han er stille og jeg er som et flammehav, men alligevel er han en ildsjæl, måske fordi jeg tror han kan gøre mig god" hun sukkede, måske havde han ret hvorfor ham, hvad havde de til fælles udover at han hold af hende, en tåre trillede ned af hendes kind, han kunne blive hissig som hende, men han var blidt som vinden og hun var hård som stormen, hun havde lyst til at skrige, det var lige før hun ville have Jack gav hende smerte, få hende til at føle et eller andet end den tomhed han lige havde åbnet hun tog sig sammen " hvor er hun nu?" hun lod fingerne køre gennem græsset ååå hvor hun savnede frihed, denne by var ved at kvæle hende
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 9:15 pm

Han holdte sien øjen lukkede, i håb om at kunne holde sin jalousi ind. Men inde i mørket forestillede han sig at han dræbte denne mystiske fyr i det flammehav hun selv havde beskrevet. Hans ansigt var kold som en maske, men inden foregik en krig om kærlighed og anger. Han holdte ssine øjne lukkede for ikke at vise den arrighed der voksede i ham og spurgte så med en stemme der næsten kunne syde igennem metal det er måske det du vil? Være god? han kæmpede som en gal for at holde temperamentet nede, men han havde mest af alt bare lyst til at fare op og løbe afsted for at dræbe zarneren for at kunne få ehdne for ham selv. men han smilte roligt frem for sig og svarede eftertænktsomt hun er væk! han undlod at nævne hvordan eller hvornår og prøvede blot at glemme det hele..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 9:22 pm

"jeg vil være mig selv, men at være ond er ikke mig og han opvejer det og jeg vil bare slå alti ihjel omkring mig nu, hvis jeg bliver som jeg var, du følte selv hvad jeg kunne gøre, forestil dig det på en kro fyld med dødelige" svarede hun forholdsvis kontrolleret, hvad skulle hun gøre jo hun hold af ham, men hvad ellers, selv hendes hest haedet ham, men haede den ikke alt der var en konkurant om hendes kærlighed, den kunne ikke en gang lide Jack, ååå hvad ville hun og nu alt dette med hans barn, nej det gik bare ikke eller gjorde det, "det var trist" munlede hun "du får mig til at tvivle Jack, men jeg holder virkelig af ham" svarede hun fast, hun ville ikke give op nu
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 9:34 pm

Jack åbnede sine øjne en anelse op og kiggede på hende ud af øjenkrogen. Hna bemærkede at hun havde ladt en tåre fælde, han åbnede sine øjne mere endnu, for så til sidst at kigge på hende igen med sine normale gule øjne. Han havde fjernet mørkets beskyttelse fra sig og kiggede nu roligt på ehdne med de gule normale øjne der roligt vilede på ehdnes ansigt. Han kiggede roligt på hendes da hun sagde disse ord og konstaterede man skal lære at kontrolere sig selv, ellers giver livet ingen nytte! han ville derved sige at han sikekrt ville kunne lære ehnde at kontrolere hendes onde jeg, eller ihvertfald prøve. men han sagde ikke dette lige ud, da hans natur nægtede dette. da han havde sagt disse ord, lægde han en finger ned langs tårens løbebane, for til sidst at få tåren med op på sin finger. han smilte roligt frem for sig, ved lyden af ehndes fortvivlelse der jo tydede på at hun dog alliveg følte noget for ham og satte så fingeren op til munden og slugte hendes saltede tåre..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 9:43 pm

"en nymfe lever ikke med kontrol, men efter lyst, det er der problemet er, jeg lever et sygeland, mellem godt og ond, jeg er ikke ond ikke af natur og heller ej af hjerte, men jeg blev det alligevel, en nymfe er ikke god, mange ser dem som onde, men de lever bare med naturen, jeg ved ikke hvad jeg er længere" hun kiggede på ham, med et fortvivlet blik, hun viste hun gav ham hvad han ville have, men hun havde viklet sig ind i fortvivlens net "jeg holder virkelig af ham, han gør mig glad, men denne by disse mure, jeg er ved at blive sindsyg!" råbte hun fortvivlet, hun var ved at blive vandvitig "ååå Jack hvordan kan i holde ud at leve her inde! luften er så tyg og her er så trangt!" hun kunne næsten ikke mere
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 10:04 pm

Jack vendte sig væk fra ehnde igen. Hans jalousi var igen dukket op, men denne gang lod han sig ikke nare af ehdnes forførende ord. Han rejste sig helt op og stå, kiggede uforstående på hende og vendte så ansigtet væk fra hende og op imod solen. Han haddede at være blødsøden t have følelser, de gav ikke andet end problemer. Han lukkede sine øjen i, lægde hænderne på kryds og lytetde så kort til hvad hun havde at sige. Han drejede kort på hovedet og fortalte med en kold og ligegyldig stemme har du spurgt ham om han føler dt samme? han ventede lidt for at tænke og besvarede så hende på ehdnes andet spørgsmål vi har vel vendet os til det! han havde så meget andet at fortælle om hvorfor han troede at hun ikke kunne lide dette sted og hvorfor andre måske kunne, men han havde ikke længere lyst til at være her mere..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 10:09 pm

"det siger han" svarede hun bare koldt og hårdt, hun var blevet hissig, ikke på ham men på sig selv, hun rejste sig brat "undskyld du skulle høre på denne jammerlighed" hendes stemme var hård, og hun havde et kold død blik, ikke som før dette var en anden form for ondskab, et had, til sig selv og til følelser
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 10:36 pm

Jack lod blot so om at han solede sig fortsat, så sagde intet. Han forblev tavs, men vendte sig så om imod ehdne med sin kolde fasade det er fint.. Jeg skal videre! ordenen sydee næsten fra tungen af ham. Han smilte koldt som da de havde set hinanden første gang og kigegde så isnende ned på ehne. Han vendte sig igem væk fra hende og skulle til at bevægge sig væk fra hende, som en iskolde fyr med følelsesløse ræk i ansigtet..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 10:41 pm

"farvel, kære" det var kun med nød man kunne høre en smue følelse, i den kolde vislen, hun gik hend imod hesten, der havde lagt sig ned "op den dumme krække" komanderede hun hårdt, hesten fløj op, hun greb hårdt fat i dens tøjler, den kunne mærke dens herskerinde var sur og det gjorde den ophisset, før i tiden betød det blod og den elskede når de sprede død og ødelæggelse, så følte den de lavede noget sammen
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 11:01 pm

Da ordet 'kære' kom fra ehndes læber af, vendte han sig kort om imod ehdne, smilte roligt og vinkede, hvorefter han så forsvandt for øjenne af ehdne.
Han stod gennemsigtig og kiggede på ehdn. han havde mest af alt bare lyst til at blive her og vogte over hende, men det vidste han at han ikek kunne. Han gik hen til hende, lægde en blodrød rose ved hende på hesten så hun kunne se den og forsvandt så helt. Han kunne slet ikek ses på noget tidspunkt, men nu var han der heller ikke emre.
Han sukkede kort da han ikke kunne se ehdne mere og lod sog så falde ned i skovens mudrede bund. Han bd tænderne arrigt sammen, vendte ansigtet imod himlen og skreg så af sine lungers fulde kraft. Tårerne strømmede ned af hans kinder, øjnene kneb sig sammen i følelsesmæssige smerter, til skrigene igen forstummede, hvorefter han så faldt om og blev liggende bevidstløst imellem de tårnhøje træe og det bløde græs. Vinden vinede i trækronerne og dansede klagende med sine grene. Månen fandt sin plads på himlen sammen med de blinkende stjerner, men Jack rørte sig ikek ud af stedet. Han lå sammenkrøllet imellem græs og mus uden så meget som at rygge sig en tomme.Hans åndedrat var langsomt, som lå han i en dyb søvn af besvimmelse og tankerne strafede rundt i pinefulde mareridt..


Sidst rettet af Tirs Nov 27, 2007 11:16 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 11:08 pm

hun blev endnu lidt mere sur over at han ikke en gang kunne sige farvel, hun skulle lige til at svinge sig op da hun så rosen, hun smilede et lille koldt smil og stoppede den i lommen på kjolen, derefter svang hun sig op på den hun lod den galopere et par gange i cirkler, hvorefter hun arigt sporede den hårdt og for gennem folkemængden, ligeglad med om de nåede at rygge sig og hesten viste at den ikke skulle forsøge at undgå dem for meget, det ville bare gøre hende endnumere rasende, hun kunne mærke hvordan det dirrede i hendes muskler, hadet mod hende selv og hendes tvivl
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 11:19 pm

OUT//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stille stund - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stille stund
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: byen i midten :: markets pladsen :: egetræet-
Gå til: