war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 stille stund

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 11:52 pm

Jack kiggede koldt på hende som for derved at konstatere at han bestemt ikke syntes at det var morsomt og at hun i særdeleshed havde fuldstændigt forkert.
Han rygtede kun meget få ting og da slet ikke en dum hest, med gule øjne og hugtænder. Han havde set være ting i sit liv og kiggede derfor blot koldt på hende, uden så meget som at fortrække en mine..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 11:55 pm

"ååå lad vær at vær så stiv kære" hun smilede blidt, hun slap hestens tøjler, den begynde at græsse roligt, hun duftede til blomsten, i sandhed en smuk blomst, det måtte hun indrømme, hun smilede til ham, hendes øjne var fyld med mildhed og varme
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 12:02 am

Jack kiggede koldt tilbage på hende, smilte roligt og konstaerede så har du givet hesten et navn? hans stemme var nedladende og kold og han kiggede hånende på hesten. Men han sagde blot dette, for at skifte emne elelr for blot at sige et eller andet.
En kølig vind fejede ned over dem og fim hans korte hår til at danse livligt om han. Han rettede sit ansigt imod himlen, lukkede øjnene og lyttede til vinden der sussede. Pludselig lukekde han sine øjen op igen, greb ud imod hende og greb en pil, der var kommmet fra folkemængden.
Han rettede koldt sine øjne imod gerningsmanden, med en aura omkring ham der næsten fik græsset under ham til at visne og dø. Gerninmgsmanden vendte sig hurtigt om og væk fra Jack, med en jamrende lyd fra sig. Han spænede igennem folkemængden med hastige skridt og vælætede næsten folk omkring ham af bare skræk.
Jack vendte sig ikke om imod ehnde igen, kigegde blot is kioldt imod sit bytte, spradte sine vinger ud og sagde er straks tilbage spurv! hans stemme dannede næsten små istapper og sinden isnede alt det positive i ham væk, da han skulle til at lette..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 12:12 am

hun kiggede undrende på hele senariet, hesten græssede forsat roligt og hun var lidt forvirret, "øh ja hej hej" spurv, hvad var han så en høg, hun mumlede for sig selv og kiggede på hesten
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 1:59 pm

Jack lettede, med en hastig fart, fra jorden og fløj lynhurtigt hen foran sig bytte. Manden bramsede så brat op at han væltede bagover og nu begyndte at kravle væk med klynkende stemme.
Jack fortsatte med rolige skridt bag ham og fulgte blot med til start med.
Han smilte ikke længere, men så godt og grundigt arrig ud. Hans mundvige vendte nedaf og øjnene var isnende kolde.
Han rettede sin hånd imod ham, så han pludselig faldt om i smerte og lå i fosterstillinbg og jamrede og skreg.
Jack vidste at han muligvis var gået for langt, hvad smertenivuet angik, men det var han godt og grundigt ligegyldig med.
Han fortsatte hen foran manden, bukkede isg ned og løftede ham op i halsen, med sin ene hånd.
Han trak ham ind til sig, så hans læber var helt henne ved hans øre og viskede så noget med en vislende stemme. Mandens øjen spærredes straks op, da han hørte de første ord og blev næsten fraværende af skræk. Hans læber rystede lige så meget som resten af hans krop, sveden piblede ned af hans pande og hans hud blev helt elfenbens farvet.
Han sagde intet, skreg ikke længere af smerte, selv om at sm,erterne stadigvæk var uudholdelig. Han klynkede ikke og virkede næsten helt forstenet og fraværende af angst.
Jack lod ham dumpe ned på jorden igen, fjernede hans smerter og gik så væk derfra. Han fortsatte hen imod sin spurv og konstaterede koldt frem for sig jeg tror at jeg er ved at være blød! Mandens ansigt kiggede ligblegt imod Jack og da folkemængden kom hen til ham og begyndte at vække ham igen fra sine traumaer, fik de ingen reaktion. han sad bare og stirrede ængsteligt imod Jack..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 11:57 pm

hun overvejede at følge efter ham, det var længe siden hun havde strukket Grima ud, men hun kunne ikke få sig selv til det, den fremmede skulle ikke tro hun var tiltrukket af ham.
Hun satte sig under træet og kiggede på Grima der spiste "gjorde jeg noget forkert i at tage dig med ind i en by lille hest? du høre jo ikke til her og jeg gør nok heller ikke", hun lagde sig på maved, "men det var dig der slæbte mig her til" hun smilede til hesten, hendes øjne var halvlukkede, hun nød solens varme
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2007 1:48 pm

Jack vendte tilbage imod hende med sit sadvanlige kolde smil. Han kiggede vuderende på både hende og hesten og konstaterede så forventer du at den svare dig igen? hans stemme var som sadvanlig nedladende og kold, emn hans øjne virkede mere rolig, nu hvor han havde fået afreageret.
ahn fortsatte ehn imod ehde og stopepde så op der med en ovcervejende mine. HAn vidste ikke længere om han gad være her ved dem, men på den anden side. Hv ad var der ellers at lave?? Han smilte koldt frem for sig og afventede så roligt ehndes svar, med en ligegyldig mine..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2007 6:14 pm

hun fik et lille chok over hans hurtige tilbagevenden, hun så koldt op "han svare mig på sin måde" hun smilede, hesten havde taget hovedet op og kiggede på hende, "se han forstår, man behøvet ikke et svar for at forstå hvad han mener" hendes blik blev mildt, hesten prustede
"så sig mig, hvad gjorde du ved den stakkels mand?" hun smilede koldt, men et form for begær efter viden om død lyste svagt ud af hendes ellers så smukke øjne, hun satte sig op
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 22, 2007 10:44 pm

Jack silte hemmelighedsfuldt ved dette eftertragte spørgsmål, men svarede ehdne ikke. Han gik hen og pladserede si skråt op af træet med mystikken der næsten lyste ud af ham. Han retetde sine milde gule øjne imod hende, men hvis man blot kendte ham lidt, vidste man at denne mildhed blot var en ilusion. Han smilte roligt til hende og spurgte så nysgerrigt hvorfor initeresserer du dig for bagateller? han kigede vuderende på hende, og virkede næsten som o at denne samtale interesserede ham inderligt..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 12:07 am

"åååå ikke for noget" hun rejste sig og gik hend til ham, han virkede tilfredsstillet på en eller anden måde, hesten havde rettet hovedet mod ham og holdt nøje øje med vær af hans bevægelser, den var diskret rygget lidt tættere på dem, "sig mig hvad er du ude på?" viskede hun i hans øre, hendes stemme var blød og der var en undertone af erotik i den
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 12:38 am

Jack fulgte hende med øjnene da hun nærmede sig, men på trods af at hans ansigtsudtryk ikek ændrede sig det mindste, glædede han sig uendeligt over denne pludselige opmærksomhed.
Han smilte koldt frem for sig da hun gik helt hen til ham og viskede disse ting i hans øre og lægde så selv sien læber imdo hans øre og konstaterede mildt en vild stund for mørkets to hjerter! han bøjede sig en anelse tilbage for lige at kunen sse hende ind i øjnene, hvorfor han så vendte sig bort og satte sig ned imod træet i stedet for. Han satte sine hænder op bag hovedet og bøjede benene i en afslappende side stilling.
Han lukekde blidt sien øjne i, men fulgte hver og en af ehdnes bevæggelser med de andre sanser..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 12:46 am

hun smilde svagt og vendte sig, hvad mente han dog, hun duftede til rosen, hesten var mere rolig nu når den væmmelige ting sad ned og den begynde at græsse igen " hvad mener du dog?" spurgte hun stille, hun satte sig ved siden af ham og kiggede på rosen med halvt lukkede øjne, hun havde et lille smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 1:57 am

Jack smilte roligt frem for sig, da han mærkede hendes tilstedeværelse. han holde fortsat sine øjne gemt under øjenlågerne og lyttede roligt til hendes ord der formede sig fra hendes læber og sødt slangede sig frem til ham. Han smilte svagt frem for sig, men svarede hende først slet ikke, han sad blot og lyttede til vinden over deres hoveder.
Han smilte svagt frem for sig, da han havde holdt spørgsmålet i lften længe nok og konstaterede så mystisk brug din fantasi kære! hans stemme var en anelse kold og ligegyldig, men så alligevel, han nød nemlig denne opmærksomhed..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 2:04 am

"min fantsi, drejer sig lige nu kun om hvad du gjorde ved den stakkels mand, jeg er ikke som sidst vi mødes, kære, jeg må holde mig fra at være en uartig pige, min kniv må ikke smutte tilfældigt, men jeg tror ikke det er ulovligt for mig at høre om det" hun smilede skælmsk, den fremmede minede hende så meget om hendes onde side, men hun skulle passe på, med de nye krafter kunne hun være farligere, end bare en meget sun ræv med våben. de nye krafter der strømmede igennem hende, gav hende lyster hun ikke havde ført og hun så anderledes på andre og denne Jack var faktisk tiltrækkende, på sin egen onde dystre måde, hun bed sig blidt i læben, heldigvis havde han lukkede øjne, hun måtte lære at styre dette nye, natten til denne dag havde hun bare ved et uheld, forført en stakkels ung mand, hun var ikke interasseret i ham men de kyssede og hun kunne næsten ikke styrre sig, hun ville have mere og hun kunne mærke hvordan hans ungedomlige styrke, stille og roligt var gledet over til ham, hun måtte kæmpe sig fri og løb fra stedet, han overlevede hvist nok
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 3:46 pm

Jack smilte roligt frem for sig i sin halvt sovende tilstand. han lytetde roligttil ehdnes hjherte der banked eog så pludselig satte tempoet en anelse op. Han åbnede det ene øjen imod ehnde, lukekde det igen og spurgte så med en lettere panderynken hvad tænker du på? han ville ikek lade ehnde føre ham ud og afslørre alt, det lå ganske enkelt bare ikke til ahns natur. Han ville lade hende fgantasere selv og droppe begrænsningerne, for så havde folk det ofte med og frygte eller begære andre, mere end de i virkeligheden fortjænte. Han smilte roligt frem for sig evd denen tanke og mindede sig selv om at han faktisk havde vundet mange folks frygt, ved blotr at lade dem stå uvidende og med deres vilde fantasier..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 10:26 pm

"ååå bare en stakkels ung mand jeg mødte i går. han faldt hvis for den forkerte kvinde" hun smilede skælmsk, hun missede med øjnene mod solen, "fortæl mig nu hvad du gjorde, du fik ham til at virde og vende sig, han tiggede om nåde? fortæl nu" hun lød som et ivrigt barn der bare lige ville høre lidt mere af historien inden hun gik i seng
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2007 3:39 pm

Jack åbnee sine åbne en anelse på klem d hun fortalte om en fyr hun havde haft det lidt sjovt med og smilte muntert, da han tilsyneladende havde funden n der nærede sammen forskruede humor som ham selv.
Han lå sådan med hænderne der fortsat var bag hovedet i en afslappet stilling og spurgte så hvorfor en del a det mener du? han ville forsøge at undgå at skulle sige dte hele til hende..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2007 3:43 pm

"fortæl det hele, jeg vil høre alt" hendes stemme var lokkende og fyld med lidenskab, hun ville høre det, selvom hun fortrød og haede hendes fortid, var der forsat en del af hende der begærede den, den magt hun havde haft over sit offer, som en kat der leget med musen inden den slår den ihjel
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 1:51 pm

Jack lukkede igen sine øjne i og smilte roligt frem for sig. Han mærkede den varme sol der varmede hans krop op og mærkede hvor folkemængden omkring dem stille tyndede ud og forsvandt.
Han fik en eftertænktsom mine over sig og konstaterede så roligt jeg gav ham førs en lille smagsprøve på dte jeg kan gøre... Som dette, bare meget værer! han rettede sine gule øjne imod hende, hvorefter der så ville dukke en voldsom smerte op i hende, men en hun godt ville kunne klare.
Han smilte roligt frem for sig, lukkedeigen sine øjne, hvorefter smerterne så bude forsvinde frabehnde igen efter få sekunder. Han undlod at fortælle resten og konstaterede så muntert og en anelse drillende og resten må du så lade til fantasien! hyan smilte roligt frem for sig og lyttede så videre til ehndes hjerte..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 6:36 pm

hun bed tænderne sammen for at undgå at vise hvor ond det gjorde, hun løftede hånden for at forhindre hesten i at trampe ham ned, "det var ikke pång gjort kære" svarede hun anstrengt, da han var færdig og smerten fortog sig, rejste hun sig og gik hen til hesten, hun strøg den over mulen "det er nok på tide vil går lille hest, den slemme mand kan vist ikke styre sig og holde sig fra at give mor smerte" hun svingede sig op på hesten, hun havde siddet og fokuseret på rosen lidt tidliger og nu havde hun gjort den sort, hun smed den til ham "som sagt jeg er ikke i humør til dine små lege" hun gav hesten et lille spark og drejede den væk fra ham og skridtede væk
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 7:23 pm

Jack smilte koldt frem for sig i den hotte sol, men åbnede ikke sinen øjne da han hørte ehnde rejse si og springe op på hesten.
Et koldt og eftertænktsomt smil bredte sig på hans læber, han åbnede sine øjne og kiggede eftertænkt på sine hænder der langsomt åbnede og lukkede sig og konstatede så eftertænktsomt du er vel godt klar over at mine grænser ikke går ved dyr.. Dem kan jeg skam også lege med! han kiggede slat ikke på ehne, men hans stemme var tydelig og hun burde sagtens forstå og høre hans trussel..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 7:29 pm

hun standsede, "dette er ikke bare en hest og jeg tvivler næppe, men en ting er at kæmpe for sig selv, noget andet er at kæmpe for noget man elsker højere end livet" hun så på ham, en lille ring af rød løb omkring hendes pupiller, han var ved at krydse grænsen og hun var ved at blive sur "som sagt, legen er blevet lidt mere lige kære" hendes stemme var blevet fortryllende, fyld med lidenskab og erotik, det var godt folk var forsvundet, for mennesker var så let påvirket af den kraft, hun stirrede ham stift i øjnene, men hendes øjne var vildt og villige og lovede alt han begærede, hendes smil var frejdigt og frækt, hun kunne mærke kræften og selv ham der ellers var så kold, havde dog en lille brist hun kunne singe sig ind igennem
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 7:51 pm

Jack kiggede roligt på sin hånd der stadigvæk demonstrerede en truende efekt. Han smilte muntert med sin kolde mine og rettede så sine gule øjne imod ehnde. Han mærkede hendes lidenskab og erotik der strømmede imod ham som sød musik. Men mærkee listerne der pludselig blev vagte og indrenalinen der rassede. han smilte roligt imod hende, rejste sig op og bevæggede sig hen imod hende. Hans skridt var rolige og lette som altid, men den kolde aura var væk og erstattet af lidenskabelige tanker og lyster der meget sjældent var set ved ham.
Han bevægegde sig helt hen imod hende, smilte roligt og holdte øjenkontakten. Men pludselig blev den gule irris bleg og blev helt sort, som havde han via sine kræfter afskærret hendes lidenskab. Han smilte igen koldt fem for sig og konstaterede godt forsøgt kære, men så let er jeg ikke at slå! han smilte på en sær eftertænktsom måde og virkede mere rolig end ellers..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 7:58 pm

hendes øjne blev smalle og onde og den lidenskab der for få øjeblikke siden havde været over hende var kold og hård som en isdronning, selv hesten veg tilbage for hende, den havde aldrig fornemmet hende så rasende som nu, et skinkert bedende vrinsk brød den trykkede stilhed, det lød som en gaffel ned at en tallerken "trist" svarede hun koldt "du ville ellers for en gang skyld have kunnet moret mig" hun smilede, men det var ikke varmt og kærligt, det var hånligt og ordene dryppede fra hendes tunge som gift, den røde farve brede sig som rødder i hendes iris, den ondskab hun havde haft i hende fra før havde nået en anden højte, den var ikke vild og barnlig rasende, den var kold og uden hjerte, men kontrolleret, ikke længer noget hun ikke kunne styre
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 8:11 pm

hans kuld sorte øjne vilede koldt på hend eoh morrede sig faktisk lidt over at hun nu havde tabt kontrollen.
han kiggede vuderende på hende, smilte roligt og konstaterede så det interesserer mig ikke, så længe jeg ikke morer mig.. Det burde du da efterhånden lære! han bemærkede hesten der begyndte at blive urolig, men han selv vigede ikke en tomme. han smilte blot koldt som altid og stod og iagtagede ehnde med iagtagende øjne. han ville se hvor langt hun kunne gå og hvor god hun egentligt var, når temperamentert løb afsted med hende. han stod også lidt og funderede over hvor hun pludselig fik denne kolde natur fra og hvorfor, for han havde jo ikke gjort ret meget nu her..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stille stund - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stille stund
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: byen i midten :: markets pladsen :: egetræet-
Gå til: