war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 stille stund

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund Empty
IndlægEmne: stille stund   stille stund Icon_minitimeFre Nov 09, 2007 9:36 pm

Tess sad med benene op under hagen og tænkte, hun var urolig, hun ville starte et nyt liv, men det onde lurede forsat i hende og ture hun modtage sin moders arv, som hendes piore havde sagt hun burde, alt var så forvirrende, nyt land, nyt liv og nye væsner, til tider savnede hun sit gamle land hvor alt anderledes blev hadet og foragtet og til tider slået ihjel. hun lod hovedet falde bagover og nød for første gang i mange år at have håret løst, hun lukkede øjnene, hun holdt en rød rose i hånden, hun ville have smidt den væk, men den var så smuk, men et ond minde
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeTors Nov 15, 2007 12:59 am

Jack traskede hen over markets pladsen med rolige skridt og koldt sind. Han opdagede pludselig en bekendt lidt længere fremme. Han smilte koldt og ændrede så sin retning imod hende. Han stoppede op foran hende, smilte koldt og spurgte så koldt som sadvanligt smuk ikke sandt! han henvendte sig selvfølgelig til den røde rose hun havde og intet andet. Han kiggede koldt og undersøgende på ehnde og spurgte så drillende klar til anden omgang? han havde ikke lige frem planlagt at begynde at pine hende der, imens alle andre kiggede på. Men selv ord kunne plage noget, hvis bare at de var ildevarslende nok..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeTors Nov 15, 2007 1:06 am

hun fik et chok over at høre stemmen, hun løftede langsomt og roligt hovetet og slog de smukke grå øjne op og løftede det ene øjenbryn "jeg viste ikke du længedes så meget efter mig at du ligefrem opsøgte mig, men nej, jeg er forsat udmattet" hun smilede skævt, bare tanken om mere smerte fik det til t dunke gennem hendes krop, "ærgeligt at noget så smukt skulle relateres til noget så hæsligt" hun smilede skælmsk og gik hend og gav ham et kys på kinden, hun grinede hendes milde trillende latter, "sig mig er du ikke uden for dit vandte element, her uden for i den dejlige sol?" vinden fik hendes hår til at danse om hende, kappen lå på jorden, det var for varmt til at have den på, men sværden havde hun beholdt på, hun kunne mærke hvordan pulsen begynde at stige, hun ville ikke føle den smerte igen
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeTors Nov 15, 2007 11:52 am

Jack smilte koldt over ehdnes lille komentar, men sagde intet igen. Han kiggede blot vuderende på hende og konstraterede så derefter jo jeg ville lige undersøge andre serverdiheder! han kiggede kort rundt for at tjekke hvor meget folk havde flyttet sig siden sidst og lægde så mærke til at hans formodninbger var sande. De stod nemlig næsten alle og stirrede uforstående på ham. De kunne ikke helt forstå hvorfor en Xitoer befandt sig her og da slet ikke om dagen.
Han rettede sine gule øjne imod ehdne igen, smilte koldt og konstaterede så med en munter kold stemme velkomstkomitéen er kommet! de 10 mænd der var iblaqndt folkemængden, bevæggede sig væk fra deres errinder og tog et par advarende skridt imod ham. Men han reagerede ikke, smilte blot koldt til hende og holdte så nøje øje med hver af deres bevæggelser ud af øjenkrogen..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeTors Nov 15, 2007 8:32 pm

"jamen dog du har taget venner med eller?" hun smilede skævt, hun følte sig tryg ved der forsat var folk omkring dem "jeg troede næppe en som dig havde venner" hun smilede skelmsk og sloen fik hendes øjne til at stråle endnu mere drillende
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeTors Nov 15, 2007 8:46 pm

Jack rettede spørgende sine øjne imod den vrede mængde af mænd, smilte koldt og kigged så igen på hende jeg kender dem heldigvis ikke! gør du? han brød sig ikke så meget om andre end lige ham, så han smilte blot koldt.
Han kigegde koldt p ehnde, smilte skævt og afventede så hendes svar med en lille nysgerrighed. Han frygtede dem overhovedet ikke, for han vidste lige hvad han skulle gøre for at forsvare sig selv og desuden kunne han jo forsvinde, hvis han ville..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeFre Nov 16, 2007 1:21 am

"jeg kender kun få her og de er ingen af dem" hun kiggede indgående på ham "hvis du kommer for at mishandle mig, vælger jeg at gå nu, jeg er ikke i stemning til det" hun så på ham med indgående øjne som nærmest stirrede direkte ind i sjælen på ham, hun gav en lille trillende føljten fra sig
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeFre Nov 16, 2007 12:59 pm

Jack bredte sine vinder ud med et kraftigt vindstød, prøvede at gribe ud efter hende og ville så kaste hende så voldsomt op i luften, så hun ville havne i en ca. 10 meters højde.
Derefter ville han flyve op og gribe ehnde og så flyve rundt i området i vilde slalummer og kolbøtter, der ville skræmme de fleste.
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeFre Nov 16, 2007 4:35 pm

et kæmpemæssigt gråt væsen, havde åbenbart opfattet hans tænker og støte kraftigt ind i JAck før han kunne nå at udføre handlingen, en skingrende vrinsken brød igennem luften, og et par hove vrivelede rundt foran ham "GRIMA hvad laver du, dit tossede dyr" udstøde Tess forvirret, mens hun greb ud efter tøjlerne, men hun kunne ikke lade vær at grine lidt, hendes lille (der dog ikke er så lille) hest og den mærkelige bevingede mand, minede på nogle punkter om hinanden og Grima måtte have opfanget noget fra ham som virkede truende, han passede altid på sin herskerinde.
hun fik styr over hesten "jeg håber du er okay" klukkede hun med et smil og et par lende øjne "han er meget følsom og opfanger det mindste smule" hun strøg hesten over mulen og løftede op i pandelokken "se sammen øjne som dig" et par gule katteøjne stirrede ond på ham og man kunne se hesten ikke var glad for at være blevet stoppet i sit forsøg på at forsvare sin frøken
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 4:57 pm

Jack bumpede bagover og var lige ved af vælte, men stoppede dog det med et kraftigt vingeslag, der fik ham op og stå normalt på føderne.
Han skulede koldt tilbage til hestens gule øjne, smilte koldt og konstaterede så kold som is sikkert, mend et er nok også det eneste vi har til fældes! han kunne sagtens finde på andre punkter der støttede det faktum at de faktisk lignede en del om hinanden, men han ville nødigt sammenlignes med en dum hest, så han undlod at fortælle om dem.
Han kigegde få sekunder på ehnde, hvorefetr han så igen retetde sien gule øjne imod hesten og så konstaterede for Tess hold den fra mig, for næste gang bliver endeligt! han ville ikke fidne sig i at den underlige hest, kostede rundt med ham, så hvis den bare så meget som skulede forkert, ville han give den smerter der var til at føle på og sikkert også dø af..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 6:23 pm

"ha ha ha ha, nårr skrammer min lille skat den bevingede mand" hun strøg hesten over mulen, den fnyste og slog med hovedet " jeg ved nu ikke tror snart i er lige onde, den eneste forskel er at ham her er i min magt" hun smilede drillende til ham med legesyge øjne, men blev så alvorlig "hvis du dræber ham, tilgiver jeg dig aldrig" svarede hun hårdt, hun lagde hovedet mod dens hals og klappede den blidt
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 6:31 pm

Jack kiggede koldt på hesten, fnøs koldt og konstaterede så ligegyldigt og hvad får dig til at tro at jeg nterreserer mig i om du syntes om mig ellerik? han ville ikke engang afvente hendes svar, for inden få sekunder konstaterede han så advarende så må du holde ham fra mig! han kiggede koldt imod hesten og håbede næsten at den ville gøre noget åndssvagt, så han kunne lære den lidt respekt.
Jack smilte koldt frem for sig og rettede så igen sine gule øjne imod hende forstået?...
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 6:34 pm

hesten skulede ond mod ham og det samme gjorde hun "så må du heller lade vær med at gøre mig sur for han følger mine følelser, han er yderst fintfølende, et vidunderligt gadekryds og min eneste ven og slægtning" hun smilede koldt mod ham "du forfølger mig åbenbart, til et sted du i forvejen ikke er velkommen" hun smilede hånsk
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 7:09 pm

Jack kiggede vuderende på hesten for at prøve at se det vidunderlige ved den, men håbløst. Han smilte muntert og rettede så igen sine kolde gule øjen imod hende emd håpn i øjnene. Han behøvbede ikke at udtale sig om sien tanker, for det talte hans væremåde og ansigtsudtryk tydeligt for. Han smilte koldt frem for sig og spurgte så hånende og med et muntert glimt i øjet og hvor skulle det så befinde sig? neverland? (ønskeøen) han smilte koldt frem for sig og vidste udemærket godt hvad hun hentyderde til, men som sagerne strod til, tog hun fuldstændigt fejl elelr gjorde hun??
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 7:13 pm

hun løftede det ene øjnebyn, hendes øjne skindene af morskab og hun havde et skævt smil om læben, "dine venner der virker ikke så glad for at se dig som venner måske burde og der er frygt i luften" hendes stemme var trillende og munter, hun havde taget fat i hestens tøjler, hun ville ikke have den handlede på den smule frygt hun, på trods af hendes oplæring i at håndtere frygt, alligevel havde
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 7:21 pm

Han retetde spottende sine øjne imod folkemængden, hvorefter han kold latter bredte sig fra hans mund af mine venner? Jeg ville føle mig forbandet hvis de ville være mine venenr! De er velkomstkomitéen, som jeg hentydede til før og se lige glæden i deres blikke!! han grinte koldt frem for sig og forvenetde overhovedet ikke at hun ville forstå hans sorte form for humor. Han rettede sine gule øjne imod ehdne igen, men denne gang var de dog en anelse mere milde end de hidtil havde været. Folkemængden omkring dem nærmede sig stadigvæk emd advanredne skridt hen imod dem, men især ham, for at få dem til at forsvinde.
Han smilte blot koldt af dette, retetde så roligt sien øjen imod hende igen og ignorerede fuldstændigt hestens tilstedeværelse..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 7:27 pm

det var nok ikke den smarteste måde at lære folk og byen at kende, ved at stå og snakke med en de åbenbart ikke kunne lide, men han apelerede så frygteligt til det onde i hende, så på trods af at hun frygtede ham, nød hun hans selvskab "men sig mig hvorfor opsøger De mig, jeg er jo bare en ydmyg kvinde" hun smilede skælmsk både med øjne og mund.
hesten skrabede i jorden den brød sig ikke væsenligt af den fremmede, men den kunne ikke lide nogle fremmede, de var alle under den, undtagen dens herskerinde
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 7:36 pm

Jack smilte muntert da hun pludselig begyndte at kalde ham De, men ikke destumindre, nød han denne pludselig respekt der virkede til at opstod.
han retetde roligt sien øjen imod hesten for lige at undedersøge den sunderlige væremåde, men retetde derefetr igen sien gule øjen imod hende og svarede jeg var ude og undersøge området, da jeg pludselig opdagede dig! han uddybede ikek mere og smilte blot koldt som altid..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 7:41 pm

hesten snubbede rosen ud af hendes hånd og smed den på jorden og skrabede på den med dens hov "hov hov den dumme ko, der er hvist en her der ikke kan lide vores nye ven" hesten prustede og viste tænder, den havde to hugtænder der var lidt længer end resten, men det var alt hvad der var tilbage af dens rovdyrnatur, hun smilede til ham "jamen dog vækker jeg så meget opsigt" hun grinte stille, det lod som en lille bæk der glukkede en varm sommerdag
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 11:22 pm

Jack kiggede vuderende på hesten og derefter på hende igen var det rosen jeg gav dig? han kiggede vuderende på de faldne blodrøde blade der kvæstede lå rundt omkring stilken og bøjede sig så ned og samlede stumperne på.
Han rejste sig derefter op igen og kigegde spørgende på ehnde emd sit sadvanlige kolde udtryk.
HAn rettede sine øjne imod stumperne, lukkede dem inde imellem sine hænder og åbnede derefetr så igen og præcenterede ehdne en smuk ny rose der næsten sprudlede af energi. Han rækte den til hende, smilte koldt og afventede så ehndes svar med en rolig mine..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 11:24 pm

"ja det var det vist" hun grinede og klappede hesten blidt "lidt af dig kan han da lide" hun smilede blidt "jamen dog du er også tryllekunstner hi hi hi"
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 11:31 pm

Jack kiggede uforstående på hende, som havde hun lige snakket fransk elelr noget ligende og spurgte så roligt og hvad er det så for en del? han retetde koldt sine gule øjne imod hesten og så tilbage til ehnde igen. Han nikkede kort som svar på ehndes spørgsmål og spurgte så koldt hvordan tror du elelrs at jeg gjorde det der med dine sanswer sidst? han lød nedladende, men det burde ikke længere forbanvse hende..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 11:35 pm

"ha ha ha ha det er ikke det jeg mener, en tryllekunstner er, der hvor jeg kommer fra, en person der, ikke har rigtig magi, men kan lave triks så det ligner" hun smilede blidt, hun overvejede lidt at give hesten denne blomst også, men de var så fine faktisk, "hvorfor kigger du hele tiden på Grima?" hun nikkede mod hesten
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 11:40 pm

JAck kiggede vuderende fra hende, rosen og så på hesten igen. HAn smilte koldt og konstaterede så muntert jeg repareredede rigtigt rosen og har ikke bare skiftet den ud. Det vilellvære for besværligt! Han smilte roligt frem for sig og retetde så igen sine gule øjne, da hun kom med næste spørgsmål og besvarede det ved jeg ikke, vel fordi at den skuler tilbage på mig! Jeg bryder mig ikke om dyr eller generelt andre skabninger, så er hele tiden på vagt! han vidste ikke helt hvorfor han bare havde svaret hende, men han følte at han var evd at være træt af at holde vagt hele tiden og hele tiden at skulle være kold og ligeglad, så måske var det svaret..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 11:45 pm

hun slog en latter op, hesten slog med hovedet, "ååå hvor er du sød, er du virkelig bange for lille Grima" hun lagde hovet mod hesten, den var bestemt ikke lille, var lidt laver end hende over skylderen "er du bange for at han hopper på dig" hun smilede drillende "hvor er du sød" hendes øjne lyste af glæde
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stille stund Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stille stund
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: byen i midten :: markets pladsen :: egetræet-
Gå til: