war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 stille stund

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 8:19 pm

rosen der lå på jorden visnede, hesten skrabede uroligt i jorden, "more du dig ikke nu, for jeg gør" svarede hun spydigt bag ham, hun var blevet hurtiger, mere smidig, hun bevægede sig hurtigt, men med en ynde der ikke var til at tage fejl af, hvis man havde set en nymfe før, hun grinede, men latteren var kold og føltes som et isnede vindstød for en snestorm, "fortæl mig lille mand er det kun smerte der tiltaler dig" hun kørte hånden gennem hans hår hun stod foran ham igen, hendes ringen omkring hendes pupiller var isblå og hendes stemme var ubehagelig, den ville få en dødelig mand til at krympe sig "du er ikke så svag som jeg troede" hun slap hans kind ordene var næsten giftige i sig selv
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 9:03 pm

Jack bevæggede læberne ud i et skævt smil og holdte øjenkontakten. Han nød denne pludselig forandring ved hende og beundrede hende, på sin sære måde. Han blev tiltrukken af smerte og følelsesløshed, som en mus gør af ost. Han smilte muntert og konstaterede isnende koldt ja for det meste. Smerte og frygt afslørre væsners sande natur! han lægde en blød hånd imod ehndes kind og op af hendes tinding, smilte koldt ind i hendes øjne og sagde hvorfor så nysgerrig min kære? hans stemme var koldt som istapper, men havde så alligevel noget morrende over sig. Han morrede sig en anelse nu her og nød at hun ikke var så blødsøden og svag længere.
Hans kuld sorte øjne beskyttede ham imod hendes magi og ahns xitoernatur beskytede ham imod ehndes isnende væremåde. Tvertimod så havde hendes nu så væsen en modsat virkning på ham. For han bemærkede at han faktisk bedre kunne lide hendes som kold og kynisk, end som flirtende og lidenskabelig. For lidenskabelige scener gav ham blot klalme, hvor kolde fasader tiltrak hans nysgerrighed.
Han hørte ehndes ord med en tanke af foragt, for hvordan kunne hun tro andet? Han smilte isnende og konstaterede som ordnene var strefet hans tanker hvordan kan du do tro andet? han smilte skævt og fjernede så hånden fra hende, med pupillerne der pludselig gik over og blev helt tynde og rovdyr-agtige. Han mærkede hendes evner og begyndte at kopierer dem, så han nu udstrømmede en lidenskabelig kulde og følelsesløshed, der straks fik de to sidste kvinder til at rette deres blikke imod ham med beundring..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 9:24 pm

hun smilede koldt til ham, hun havde lyst til at grine, alle mænd havde deres svagheder "du er en mand alle mænd har deres svagheder og dem udnytter jeg" hun løftede det ene øjenbryn og smilede hånsk "hvad så med dem der ikke frygter, har de ingen natur" hun grinede hånsk "hvad er min natur lille mand? kan du læse mig" hendes ord var spottende og hånske hun lod hånden køre ned omkring hans hals "du burde vide at en vær jager observere sit bytte ikke" hendes stemme var kold og hår, hun gik om bag ham og viskede i hans øre "det er altid jagten der er den sjove, drabet i sig selv er en lillen tilfredsstillelse i forhold til den lidelse du ser i deres øjne når de trægger sig bagud og skriger på nåde" hun over til hans andet øre "en mor der græder om nåede over hendes barn og hendes skrig når hun ser det dø, er det det du kan lide at høre på?" hendes stemme var kold og kynisk hun udstøte en lille hæs ondskabsfuld latter
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 10:45 pm

Jack stod med de sorte øjne der roligt vilede ned på ehdne. Han smilte koldt frem for sig og bemærkede at hendes ord var som sød musik i hans øre. Han lytetde til dem da de bevægegde sig fra det ene øre og over til det andet og viste overhovedet ingen form for beskyttelse da hun kom uden for hans synsvinkel. Han vidste nemlig at trods hendes nye væsen, kunne hun næppe klare ham i en kamp. Han smilte koldt og konstaterede jagten på et forsvarsløst offer, igennem natten, hvor man næsten kan fornemme deres hjerter der galopere afsted og andrenalinen der pumper. Det er noget man næppe kan modstå! Men en svaghed vil jeg nu ikke påstå at det er! han smilte koldt ved tanken af dette..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 10:57 pm

hun gled langsomt hend foran ham igen "alt kan være en svaghed hvis man spiller kortene rigtigt" hun havde et ond glimt i øjet, hun rejset sig på tå og lagde sin kind mod hans og viskede i han øre, mens hun lagde en hånd om hans hals "lille mand alle har svagheder" hendes krop var presset tæt mod hans, hun trak hovedet tilbage, hendes øjne lyste af en ondskab, der sjældent havde set dens lige hun viskede i hans andet øre "fortæl mig lille bevingede mand, er selve drabet i sig selv ikke skønt, hvordan man ser fortabelsen i deres øjne, deres sidste suk, deres endelige og det man ved de aldrig vil kunne betræde denne jord igen" hun kiggede ham dybt i øjnene og smilede koldt og ond, hun kunne se at det hun snakkede om behagede ham og det morede hende til det yderste, bare lidt endnu, hun ville bare lege lidt længere tid med ham
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 11:26 pm

Jack lod sig ikke forøre af de evner hun besad som den hun nu var, men nød derimod deres pludselige drabelige samtale. Han smilte muntert igen, lægde en hånd om hendes hage og viskede med en steme der trods den kyniske stemme, dog besad en anelse lidenskab hjertets sidste vundne slag, lungernes endelige og de tomme ensomme øjne er alle ting vi xitoer higer efter. Nogle mere end andre, som næsten lader sig føre til galskab, men de af os der blot nyder stunderne og så dvæler videre, vi vil nyde det for altid! han hentydede dermed at nogle let kunne lade sig blinde af de hengivende tider og helt glemme at være på vagt, men at de som også vogtede i søvne, de ville forblive i live og derved kunen nyde folk ved dødens rand..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 11:35 pm

hun smilede til ham, hun kyssede ham, hun kunne mærke hans styrke trænge ind i hende, men slap ham hurtigt, og smilede hendes normalt legesyge smil "pas på lille mand, nogle spurve er ikke så uskyldge som vi ser ud, vi kaster vores egene unger i floden og nyder at sende andre små fugle, ind i klipperne" hun smilede blidt til ham og slog hende legende trillende latter op, hesten begynde at slappe af igen, selvom den var begynd at blive ophisset af stemningen
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 1:00 pm

Jack smilte koldt frem for sig, da hun pludselig lænede sig frem imod ham og kyssede. Han holde øjnene åbne og så overhovedet ikke ud til at nyde dette. men et lille gran af ham nød det dog alligevel, han viste det blot ikke. Han Kiggede vuderende på hende og vidste hvad hun mente, alle skulle være forsigtige og ikke satse for meget af gangen. Han strøg ehnde over håret og rettede så koldt sine mørke øjne imod de to kvinder der stadigvæk bare stod og faldt i staver over ham. han smilte skævt af irritation og alukekde4 derfor helt ned for denne stjålne evne. Kvinderne kiggede forfjamsk frem for sig og travede så hurtigt videre..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 5:03 pm

hun kyssede ham igen, hun mærkede hans styrke sive ind i hende, hun var forsigtig hun ville ikke have noget af hans ondskab, bare hans styrke, hun kyssede ham mere lidenskabeligt, strømmen tog til, ååå hun nød det, hun slap ham, og smilede hånsk "du er i sandhed stærk" grinede hun og smilede hånligt, hendes øjne blev helt milde og normal og hun tog et skrid væk fra ham "fortæl mig hvordan har du det, hun håbede ikke hun havde taget alt for meget, hun kunne ikke tage hans magiske kræfter, men hans normale styrke, var en anden sag
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 5:27 pm

Jack lod ehdne kysse ham igen, men stadigvæk uden at vise de helt store visninger af følelser. Han mærkede sine fysiske kræfter der langsomt sivede ud af ham, han kiggede koldt ned på ehnde og spurgte lettere irriteret hvad laver du? hans stemme var kold og man kune tydeligt høre at han bestemt ikke brød sig om at hun udnytetde ham.
Han greb hende om halsen i et fast og lidt stramt greb og kiggede så isnende ned på hende med de kul sorte øjne. han vidste at han ikke havde fået hele den dosis som hun elelr sville havde taget fra ham, for hans magi beskyttede ham. Den magi der gjorde hans øjne helt mørke og gjorde pupillerne tynde..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 5:32 pm

hun svingede det ene ben og væltede ham, hun lanede oven på ham, hun grinede, det var svært at høre om den var ond eller godt hun kiggede ham direkte i øjnene "jeg nyder dig bare, lille mand" hun smilede "som sagt jagerne og byttet og du smagte himmelsk" hun slikkede sig om munden som om hun faktisk havde taget en bid af ham "ååå du er da vel ikke sur" drillede hun og virstede sig fri af hans greb og rejste sig hurtigt og tråtte hurtigt et skridt væk, hun skulle nødig komme i klørene på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 5:39 pm

Jack lod sig falde ned på jorden for at se hvor lngt hun tude gå. Men da hun klogt nok ikke gjorde noget alvorligt, smilte han roligt frem for sig og stirrede koldt op på hende da hun fjornede sig igen. Han satte af med føderne, så han endte med at stå på hænderne, så drejede han rundt og landede på føderne igen med ansigtet imod hend eigen. Denne bevægegde var hurtigt gjordt og meget hurtigt overstået. han smilte munetrt imod ehdne med sit sadvanlige kolde mine og konsatterede så smagt himmelsk? et skævt smil bredte sig på hans læber hvoregter han konstaterede nej ikke sur, din lidenskabelige jeg irritere mig bare. Det er for åndsvagt! han måtte inderst idne indrømme at kærlighed ikek var helt så åndsvagt som han gav udsagn om, men han ville næppe indrømme dette..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 5:48 pm

"ikke som dødelige mænd, du ved anderledes" hun smilede hendes mere muntre og glade smil, det onde var forsvundet som dug for solen "irritere dig, du virkede ellers meget glad for min anden lidenskab, jagten, kunne du ikke lide den" hun smilede skælmsk, hun grinede, det var en lokkende og livlig latter
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 6:02 pm

Jack smilte eftertænktsomt ved at pladsere de tomme øjne lidt til den ene side. Han overvejde kort hvordan han skulle sige dette, men efter lidt overvejelse, besluttede han blot at sige det kort og lige til jo. Men den lidenskab du bygger på nu er kærlighed og jeg foretrækker frygt og smerte! hans stemme lød eftertænktsom, men også mere forklarende end nogen, nogensine havde hørt fra ham af. Han smilte koldt frem for sig og virkede nu igen som den samme gamle kolde xitoer.
En kølig vind dansede livligt om deres hoveder, en lille fugl kvidrede over deres hoveder fra træet af, men ellers var der helt stille. Der var ikke længere nogen mennesker i nærheder der snakekde eller afgav trusler..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 6:07 pm

"kærlighed er en og sammen kage, det er bare til noget forskellige" hun kigede indgående på ham, der var noget sært over ham, men med et var han som første gang de mødes "sig mig skal i altid være så kolde, hvordan finder i jer en mage så?" hun spurgte nysgerrigt, mens hun spottede fuglen og fik den til at flyve væk, inden Jack fin den ide at den skulle lide
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 6:13 pm

Jack smilte muntert ved ehndes ord og konstaterede hånende ikke alle har lyst til at finde sig en 'mage' han fremhævede ordet mage, for at det skulle give en mere hånende effect og smilte så koldt igen.
Han kigegde vuderende på ehdne og spurgte så som for ay give ehdne et spørgsmål igen hvordan kan i sentimitale væsner have det sjovt, når man hele tiden skal passe på at man ikek sårer andre eller gør noget uacceptabelt?? han skullede hånende igen og afventede så ehdnes svar med et hævet øjenbryn, der tydeligt indikerede at hendes spørgsmål havde været dumt..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 6:19 pm

gik helt hend til ham og kiggede ham dybt i øjnene, smilede skråt og løftede det ene øjenbryn "jeg har ingen samvitighed eller det passer nok ikke helt, men jeg gør som det passer mig og tænker ikke på andre end mig selv" svarede hun med en nærmest ligegyldig stemme, "hvordan de andre klare det ved jeg ikke, men jeg er ikke som de andre, nymfer er jo ikke ligefrem, en sensetivt væsen, de lever bare på folks følelser, men det sker åbenbart at de forelsker sig eller måske var min mor bare en afviger hvem ved" hun smilede drillende
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 6:27 pm

Jack smilte kynisk, grinte koldt og kobnstaterede så lettere lettet jeg foretrækker nu også koldt blod, frem for forelskede hjerter og fingerkys! han blev halvt forbavset over at han overhovede kendte til disse ord, men på den anden side så passede det. Han foretrak at folk var kolde og onde, men nu havde tænkte nærmere over det så foretrak han blot at han kunen være det over for andre. Han elskede at udnytte og skræmme andre, som børn higede efter slik..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 6:33 pm

"ååå jamen jeg er skam forelsket jeg sender dog ikke fingerkys" svarede hun drillende, det var jo rigtig nok, hun skilede bare ikke med det og syntes ikke det var nødvendigt at opføre sig som en tæve i løbetid pga det, "der er flere sider af mig end du tror kære Jack" hun smilede til ham og grinede "jeg har en fin lille bariere mellem min følsomme siden og min ondskab, den følsomme side er ret ny for mig, men sådan noget sker jo"
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 6:51 pm

Jack lytetde roligt med til det hun havde at sige og da hun så konstaterede at hun var forelsket, retetde han straks sine mørke øjne imod ehdne og spurgte vislende som en slanges lokkende raslen med halen forelsket? Hvem er så den heldige? han sagde intet til det andet hu havde at sige, for det kendte han også godt selv til. han vidste at han selv havde muret en karikade op omkring hans følelser og viste dem derfor meget sjældent..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 6:56 pm

"en tossede mand, jeg ved ikke om det er helt klogt, men sådan er det nu" hun smilede til ham "fortæl mig mand af mørket, der frister mine onde sider til at bryde ud og forvandle mig til hvad jeg en gang var, ren ondskab næsten, har du aldrig holdt af noget?" hun smilede, han var meget sød, men hendes hjerte var et andet sted, hun nægtede at bemærke den ondskabsfulde vislen hvormed han havde stillet spørgsmålet
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 7:04 pm

Jack der tydeligt ikke ville vise nogen søde følelser for nogen, smilte blot roligt frem for sig som tænkte han det hele igennem og drejede så svagt på hovedet. Han ville ikke indrømme at han havde holdt af et par ting, han havde endda været forelsket i sin tid. Men som årene gik og løgnene dukekde op, nægtede han at vise sine sårbare følelser for nogen og kunne derved heller ikke blive såret på den måde.
Han ville smilte skævt ved mindet om noget af det han havde lavet som rakte ind over de baner, men blev så igen sit vandte jeg igen. Han ville ikek lade hverken ehdne eller nogen anden, se de sårbare sider han havde og smilte derfor næsten overdrevent kold og konsatterede nej, ikke lige hvad jeg mindes af! han bløde voldsomt inden ved at skulle stå her og lukke nogen af sine lykeligste minder væk, men mindede sig kampagtigt om ikke at vise dette og at stoppe op med de fjollede tanker..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 7:13 pm

hun havde lagt sig på græssen og kørt håret til siden så hun kunne få lidt sol på ryggen kjolen afslørede nogle af hendes mange tatoveringer, hovede at bjergræven stak op og den to hinder på vært skulderblad, hun kiggede på ham med et smalt luskede blik, "jeg tror dig ikke" svarede hun roligt og dog lidt koldt "en mand er først svag når han begynder at lyve om følelser, men dit valg" hun smilede "jeg har nok aldrig elsket, jeg voksede op på et kloster og jeg var uden for, jeg var anderledes, de andre børn var bange for mig og jeg var mere fokuseret på visdom både psykisk og fysisk, til at tænke på kærlighed og mit liv bragte mig ud i noget hvor kærlighed ville have ødelagt alt, men jeg hold vel i et lille sekund af den søn jeg føde og jeg holder virkelig meget af min lille hest, men kærlighed har været så fjerne for mig, at den virker så mærkelig nu, jeg ved ikke, ham her var vel bare enlig den første der viste mig ømhed og forståelse" hun trak på skuldrene, der lå nok mere bag, men hun var ikke villig til at indrømme det for sig selv eller andre, ikke endnu
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 7:20 pm

JAck vendte ansigtet væk fra hende da hun begyndte at fortælle om alle de sørgelige ting hun havde gennemgået. Han viste ingen interesse overhovedet, smilte blot koldt og konstaterede ja det er lige il at skrive en bog om! han retetde sine mørke øjne imod hende igen, smilte nysgerrigt og spurgte så med en nedladene stemme hvorfor tror du mig ikke min kære? han kigegde vuderende på hend eog afvenetde så ehdnes svar med en ny interesse..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 7:24 pm

"ha ha ha ha jeg har skrevet en bog, en bog hvor der står om alle mine mord, et for et, ilustrationer og det hele" hun smilede og lagde sig på ryggen og så op på ham og missede lidt med øjnene "fordi der er noget over dig som siger mig at du lyver, jeg kan ikke sige hvad, måske bare den måde du dækker dig ind, måske den måde du sagde det på, måske den tid du brugte før du svarede, måske tror jeg dig bare ikke, hvad endenu du taler sandt eller ej" hun smilede drillende og lagde hænderne bag hovedet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stille stund - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stille stund   stille stund - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stille stund
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: byen i midten :: markets pladsen :: egetræet-
Gå til: