war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mørkt sind.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 1:06 am

Nu kiggede Jack forbløffet på hende. Han havde ikke oplevet noget i den stil i meget mange år. Han oplevede altid at folk frygtede ham eller generelt bare ikke ville have noget med ham at gøre. Men nu lå hun oven på ham og havde lige kyset ham lidenskabeligt. Han samlede sig hurtigt igen, smilte koldt som altid og konstaterede så bed pænt, så skal jeg stoppe! han smilte koldt og håbede på at hun ville bede ham om forladelse..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 1:08 am

hun måtte bide sig i tungen for ikke at svare spydigt, hun kiggede ham blidt i øjnene med et lokkende smil om munden "aller kæreste fremmede vild De være så sød at stoppe dette smertehelvede" stønnede hun
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 1:15 am

Jack smilte koldt frem for sig selv, grinte en maniisk latter og konstaterede så muntert hvis spurven ønsker det! han holdte øjenkontakten og blinkede så pludselig med det ene øje, hvorefter serterne gerne skulle fjerne sig fra ehnde i et splitsekund.
Han smilte koldt igen og spurgte så ironisk og uden at vise den helt store interesse bedre?.. og flyt dig så fra mig! han virkede igen ligeglad emd det hele og kigede blot koldt ind i ehdnes øjne. Han havde nu mistet interessen for hende, for nu morede han sig ikek længere. Han var ikke så meget til de helt store følelsesladte situationer og smilte derfor så kun koldt til hende..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 1:19 am

"jo tak" sagde hun sødt, men med en smule hårhed bag, hun rejste sig, hendes kjole var gennemvædet af sved og de steder den sad tæt ved kroppen var den mere eller mindre gennemsigtig, hun følte sig mere eller mindre nøgen, men hun rankede rykken, hendes ben rystede, men hun nægtede sin krop at falde sammen foran den fremmede, hun gik hend til sin kappe, men lange smidige skridt, bukkede sig, tog den og og svøbte sig i den, det føltes bedre
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 1:25 am

Jack rejste sig op med en hurtig bevæggelse, hvorefter han så rettede sit blik imod hende.
Han havde stadigvæk hendes sværd i hånden, men ville næppe give hende den uden at få noget til gængel. Han smilte koldt frem for sig selv og konstaterede så hvorfor smiler du på den måde i stetdet for at vise din vræde? han kiggede vuderende på hende, men viste som sadvanligt ikke den helt store interesse..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 1:29 am

hun kiggede på han hend over skulderen vende sig og gik hend til ham, "det er ikke had, jeg er sur på mig selv, glem det, hun stod foran ham, hun ragte hånden frem "mit sværd om jeg må bede" hun kiggede på ham med milde og dog sårede øjne, hendes hånd rystede mildt
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 1:35 am

Jack smilte koldt og ville ikke rigtigt give hende det. Det kunne tydeligt ses på ham og hun vidste nok også at han ikek ville give det uden noget til gengæl, men han nævnte det dog lige alligevel hvad får jeg for det? Du har vel hørt og følt hvor onde min slags kan være, så hvorfor skule vi gøre noget at ren venskab? De fleste af os har oplevet for meget til at tro på den slags, så kom med et bud! han kigede vuderende på hende..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 1:38 am

hun så hårdt på ham "jeg kender intet til din slags, jeg kender kun dig" svarede hun hårdt hun begynde at blive irriteret hun var træt, men havde fået mere kontrol over hendes rystelser, hun var forsat udmattet efter de mange måneder uden søvn, hun sukkede "had ønsker du, jeg har intet at give dig, det er bare st sværd, hvad kan du bruge det til" hun kiggede indgående på ham
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 1:49 am

Jack smilte koldt frem for sig og konstaterede så med en kold drillende stemme hvis den er så værdigløs, hvorfor vil du så have den? hans stemme blev nu lidt mere alorlig og koldt vær nu lige lidt samarbejdsvillig, du keder mig spurv! han kiggede koldt på hende.smilte muntert og kastede så sværdet lige imod hende med spidsen imodhende. Han ville se hvor hendes reflekser var og hvis hun ikke greb, måtte hu8n betale for det..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 1:54 am

hun undveg og greb det ved fæstet, et øvelse hun var blevet udsat for alt for mange gange i kolsteret og det havde giet mange blå mærker, hun havde aldtig forstået hvorfor men nu gjorde hun, det var ellers normalt noget man brugte for knive "det er en gave og af stor betydning for mig, men ikke for dig, jeg er ikke rent menneske, ynde og hurtighed er på min side og jeg ved ikke hvad du ønsker, du har fået lov at tortere mig er det ikke tilfredsstillelse nok i sig selv for dig??" hendes stemme var kold og hendes blik hårdt, puha det var med nød og neppe hun ikke fik undveget og grebet, godt hendes læremester ikke havde set dette, han ville have råbt og skreget af hende, hun kunne næsten høre hans stemme
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 2:00 am

Jack smile koldt af hende, smilte eftertænktsomt og konstaterede så jeg vil torurere dig en anden gang, for det sværd! han afventede ehndes reaktion på dete og regnede med at den ikke ville være så positiv.
Han smilte koldt og bredte så sine lange dragvinger ud fra ryggen af. Han lettede fra jorden og landede kort foran hende ses spurv! han lettede igen og fløj så ud af tempelsdøren i en ufattelig fart. Han efterlod en blodrød rose på gulvet foran hende, som tegn til at han ville våge over hende. En manisk latter hørtes i natten, men ellers var der ingen tegn på at han overhovedet havde været der..

((du kan lave en ny tråd, hvid du vil og så sende den via Pm.. Smile))


Sidst rettet af Ons Nov 14, 2007 1:48 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 2:04 am

hun så efter ham, latterne gav hende et gys, som om det ville ske igen, hvem ville frivilligt lade sig torturere, hun havde en ubehagelig følelse i maven over det kys hun lod sig falde ned foran rosen, hun samlede den op og duftede til den, men der var dog noet tiltalende ved ham når han ikke påførte hende smerte, hvis de sås igen, blev det på hendes betingenser
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 1:49 pm

OUT//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mørkt sind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mørkt sind.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: de fortabtes by :: slots ruinen :: mørkets tempel-
Gå til: