war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mørkt sind.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeTors Nov 08, 2007 11:38 am

Jack tråskede langsomt ind i templet, stoppede lidt op der og vuderede templet lidt.
Ha smilte koldt frem for sig og traskede så roligt videre. Han kiggede nysgerrigt rundt for sig og vidste egentligt ikke helt hvad han egentligt lavede her. Han hankede lidt op i sit tøj der måtte veje temmeligt meget, med alle de våben han havde gemt der, men han vidste intet deraf. Han vendte sig om imod dørindgangen, som han var kommet af, da han hørte nogen nærme sig. Han bredte sine store drage vinger ud og fløj op ved et sikkert sted under taget, så han enten kunne forskrække sin fjende eller iagtage ham lidt inden han foretog sig noget.
Inde under taget lugtede der af fugt og ødelæggelser. Han var godt gemt i skyggerne, men hvis der ikke snart skete noget, ville han bestemt ikke sidde her og trække stanken til sig..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeTors Nov 08, 2007 10:36 pm

alt var så nyt i dette land, Tess gik ind i templet, det var dunkelt, hendes hvide kappe gik hende til anklen og dækkede hendes sværd, hun havde endnu ikke helt vendet sig til ikke at gå uden, templet gav hende myrekryp og samtidig følte en siden af hende sig frygtindgydende hjemme, hendes mørke siden ,den der havde regeret de sidste mange år, hun følte sig iagtaget, men lod som igen ting selvom hun gik som på nåle overvågen for vær en lille ting
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeFre Nov 09, 2007 1:41 pm

Jack kiggede vuderende på hende da hun trådte ind i templet, men rørte sig først ikke ud af flækken.
Han smilte koldt og sprang så med ét, ud fra tagets skygger. Han landede få centimeter fra hende og stod nu og kiggede lige ind i hendes øjne. Hans egne gule og kolde øjne viste ingen følelser overhovede. ahn smilte koldt og spurgte så lige til hvem og hvad er du? hans stemme var isnende kold og hans sind holdte øje medhevr en lille muskel hun bevæggede. Han ville ikke ricikerer noget unødvendigt, hellere more sig lidt med hende..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeFre Nov 09, 2007 6:03 pm

hun havde haft følelsen af at der var noget, men da han lanede foran hende gav det alligevel et lille gip i hende. hun så ind i hans gule øjne, men frygtede intet, der var ikke meget der kunne overraske hende længere og hun kunne ikke lae vær at smile lidt, denne verden blev mere og mere forunderlig, på den ene eller anden måde.
"hvem jeg er kommer ikke en fremede ved og hvad jeg er kan du vel se, jeg er kun et lille uskyldigt menneske"
hun sende ham et drillende blik, men det var noget over ham der tænde hendes overvågenhed, hun var ikke lægere klar til at dø
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeFre Nov 09, 2007 10:08 pm

Jack kiggede nysgerrigt op og ned på hende, smilte koldt og konstaterede så lavt for sig selv et simpelt mennekse, hvor kedeligt! han vendte sig væk fra ehnde og fortsatte lidt længere ind i templet. Han havde igen mistet sin interesse for ehnde, men hvis hun tirrede ham længe nok, så kunne han måske more sig lidt ved at give hedne nogle smerter at lege med.
Hans skridt var rolige, på trods af al den udrystning ahn havde med sig, som selvfølgelig var gemt godt væk fra nysgerrige øjne..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeSøn Nov 11, 2007 11:30 pm

hun var forvirret alt dette nye, men sådan var det, men hun var forsat nysgerrig på den fremmede, men han virkede ond, hun løsnede sværdet og gik frem stille og roligt, til hun fandt et sted i mørket hvor hun satte sig, det var dejligt med mørke hun havde savnet det lidt, her var fred, hun sukkede
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeSøn Nov 11, 2007 11:54 pm

Jack bemærkede at hun løsnede sværdet, men fortsatte bare fremad. Han kiggede nysgerrigt rundt i templet, men mistede hurtigt sin interesse.
Han vendte sig o imod hende igen, smilte koldt og fortsatte så sin gang, hen imod hende. Da han kom hen til hende, smilte han igen koldt og kiggede så vuderende på hende hvad foretager et simpelt mennekse sig på disse kanter? han løftede sine hænder op i en bæveggelse, for at understrege at det var dette sted han mente..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeSøn Nov 11, 2007 11:58 pm

hun så koldt på ham, noget ondskabsfuldt lyste ud af dem "det er på tiden jeg konfrontere min mørke siden, den har styret mig så længe at jeg midstede min selv, nu har jeg fundet mig og den skal ikke have lov at herske igen" hun lod hætten falde og hendes røde hår faldt ned over hendes ryg "og her er mørkt og stille det er rart" hvad laver du her?"
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 12:06 am

Jack kiggede roligt på ehndes farvestrålende røde hår, men viste ingen tegn på forandringer i ansigtet.
Han rettede derefter sine gule øjne imod hende i en isnende øjenkontakt og konstaterede så med en kold stemme undersøger området! han vidste ikke helt selv hvorfor han var her, men det måtte vel være defor. Han undersøgte området, for at sikre at der ikke var kommet nogen nye gode rivaler.
Han kiggede koldt på hende og spurgte så lige til besider du nogen evner? hans spørgsmål var lie til og ikke med de helt store følelser, emn for ham var dette en værdigfuld information..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 12:10 am

hun kiggede ham stift i øjnene "du har sammen øjnfarve som min hest, nydeligt. og jeg vil ikke kalde det ævner, jeg er halv nymfe, men nymfe evner gælder vel ikke" hun smilede skævt og lukkede øjnene. "det er klogt, men skal kende sin omgivelser" hun smilede og lagde hovede tilbage så hendes hvide hals blev blottet
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 12:14 am

Jack kiggede stift ned på hende *hendes hest?* han smilte koldt og konstaterede så isnende sammenlign mig ikke med din hest, forstået! hans stemme lød advarende og han blev faktisk ret forbavset over hvor tålmodig han var med hende.
Han kiggede vuderende på hend eog spurgte så roligt som nymfe, hvad evne har man så? han virkede en anelse ligegyldig, emn så på den anden side, ville han gerne vide hvad det vvar han havde med at gøre..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 12:17 am

"undskyld men han er ikke bare en hest, en nymfe forføre og dræner folk for livskraft, i korte træt" hun åbnede øjnene og så ham direkte i øjnene og smilede mildt kørte hænderne gennem håret og lod det falde som en vifte om sig og sukkede tilfreds
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 12:27 am

Jack kiggede vuderende på hende og vidste ikke helt om ha skulle begynde at grine eller være mere på vagt. HAn smilte koldt og konstaterede så kort er det det du prøver på? han havde lagt en hinde om sig af mørk indergi der skulle forsvare ham imod hendes kunskaber. Han ville jo nødigt ende med at blive svag her midt i det hele. ha n kiggede igen vuderende på ehnde, smilte koldt og af ventede såroligt ehndes svar..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 12:30 am

"jeg siger nymfer gør, jeg er kun halv og hvorfor ville jeg forføre dig" hun grinede en smuk trillende latter, det gav genlyd i det mørke tempel, "men fortæl mig hvad er du? du virker spændene" hun smilede venligt og dog lokkende, hendes øjne kiggede dybt ind i hans "de stærke nymfer kan få folk til at se det de begære aller mest, min mor var en meget stærk nymfe, men hun forelskede sig i min far" hun smilede stille for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 12:43 am

JAck smilte koldt og spurgte undvigende og det var ikke godt? han ville ikke røbe for meget. Han kiggede koldt på hende som sadvanligt og vidste egentligt ikke helt hvorfor han var så rolig. Måske at han var ramt ind i en af sine heldge dage, eller så havde hendes alferdel måske lidt indvirkning på ham. Han smilte koldt og lyttede roligt til det hun havde at sige..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 12:46 am

"hvis min mor ikke havde elsket min far var jeg ikke her, så jo det var godt, udover at jeg nu har kærfter jeg ikke helt kender omfanget af" hun viste ikke om hun skulle være bange for ham eller føle sig rolig. "men hvad er du og hvorfor udspørger du mig?" hun kiggede skarpt på ham og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 12:50 am

JAck kiggee vuderende på ehnde og konstaterede så kort jeg spørger dig ud, fr ganske enkelt at få nogle informationer! han undveg igen ehdnes spørgsmål og ville se hvor længe han kunne blive ved med dette.
Jan smilte koldt og kigegde så vuderende på ehnde igen uden at sige mere..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 12:53 am

hun sukkede, "jeg hr allerede leget denne leg en gang, jeg kender intet til dette land så der er ikke meget du kan få ud af mig, men jeg vil gerne vide mere, hvad og hvem er du?" hun begynde at blive lidt irriteret var der ingen i dette land, denne verden, der kunne finde ud af at svare på et enkelt spørgsmål, hun så koldt og hårdt på ham
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 1:08 am

Jack kiggede vuderende på ehnde og mente nu efterhånden at det kunen være praktisk emd lidt omdømme. Han kunne jo spræde skræk på andre måder, så han smilte koldt og præcenterede sig så koldt jeg er den sorte Sharman Jack Dark, jeg er Xitoer!! hans milte koldt og håbede at hun ahvde hørt en masse forfærteligt om ham, så han kunne more sig lidt med hendes skræk..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 1:16 am

"ja så, jeg er Thea, menneske, jeg er ny i dette land, der hvor jeg kommer fra er det nok en del mennesker der ville ønske at sætte ild til mig, men sådan er det. du er ikke her fra vel?" hun smilede sødt til ham og rejste sig igen
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 3:50 pm

Jack kiggede koldt på hende *sætte ild, hun må da være skør!* han kigged enedladende på ehnde, da hun sagde sdisse ord og besverede ehnde så kort og koldt jo! han kunne ikke længere lide hende med hendes evige søde væremåde.
Han kiggede koldt på hende og spurgte så med et skævt smil ville du? han hentydede nu til det faktum at andre gerne ville sætte ild til ham og hans slags..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 11:24 pm

"vil hvad?" hun så hårdt på ham, hun kunne ikke beregne om hun kunne lide ham eller ej, han var sær, men var alle her omkring ikke det, hun følte mere og mere at mennesker var en truet race her
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 1:25 am

Jack smilte koldt og konstaterede så en anelse utålmoddigt brænde mig! han kigede undersøgende på hende og vidste udemærket at hans eget spørgsmål var et trisk spørgsmål. For hvis hun sagde ja, ville han grille ehdne i hans sted og hvis hun sagde nej blev han bare endnu mere mistænkelig end ellers..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 1:27 am

"jeg ønsker ikke at gøre dig ond, du fortjener ikke at dø for min hånd og jeg kan ikke brænde dig, den slags krafter rummer jeg ikke" hun stirrede ham stift og koldt ind i øjnene, hvad ønskede han af hende, hun smilede skævt, slap hans blik og hendes øjne blev mere drillede og legende
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 1:37 am

Jack grinte som aldrig før, hans latter var forbløffende munter, men havde også noget dunkelt over sig. han smilte koldt og spurgte så ironisk for det er jeg måske for værdigfuld til, eller er det dig der er det? han kiggede mistroisk på hende, men med et spørgende blik. Han vidste i bund og grund ikke helt hvad han skulle syntes om denne kvinde, for hun gik ham forfærteligt på, men så på den anden side havde hun den dummeste livsenergi. Han smilte koldt ved denne tanke og afventede så roligt ehndes svar..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mørkt sind. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mørkt sind.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: de fortabtes by :: slots ruinen :: mørkets tempel-
Gå til: