war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mørkt sind.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 1:43 am

"jeg har slået folk ihjel, for mindre end at tale til mig, men jeg har slået folk ihjel der var mere værd i guld end dig, jeg vil ikke sige at verden ikke kunne være dig for uden, men jeg ønsker ikke at slå dig ihjel nej" hun kiggede på ham og hævede det ene øjenbryn, "hvad er det der er så morsomt?" hun kiggede koldt på ham, der var noget ubehageligt over ham men hun viste ikke hvad
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 1:50 am

((husk på at han er en mester, så hun kan ikke klare ham. Langt fra. Razz))

Jack kiggede undersøgende på hende, men vidste ikek helt om han skulle give ehdne den frihed og få et svar.Han holdte spædingen lidt, for blot at irritere ehnde, hvorefter han så smilte koldt og bevsaree koldt du virkede bare for selvsikker til at det bude være tilladt i denne situation! han kigede vuderende på hende, som for at understrege at hun var langt over hvad hun burde tillade sig selv. Han smilte koldt og stod så og stirrede koldt ned til hende med sine gule øjne, men sagde dog ikke mere, ventede blot på at hun skulle sige noget..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 2:01 am

((hun kender intet til landet eller folket))
"hvilken situation, undeskyld jeg kender ikke dette landt eller dets folk" hun kiggede undskyldende på ham med triste øjne, men smilede forsat, hun begynde at samle sit hår for at få det op under hætten igen
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 12:16 pm

Jack smilte koldt og ondskabsfuld og konstaterede så isnende det kan jeg da godt lære dig! han kiggede ildevarslende på hende og virkede generelt ikke som om at han mente det godt.
Han smilte koldt og forsvandt så pludselig, hvoreftehan så dukkede op bag hende ønsker du det? hans ord kom lige ved ehdnes øre og ordenen var fyldt med ærefryd. Han håbede virkelig at hun sagde ja, men på den anden side, hvem skulle holde ham tilbage hvis han nu gjorde det alligevel??
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 12:43 pm

hun snorrede rundt, hendes kappe faldt tilbage og afslørede den tynde hvide kjole, der nok afslørede lidt for meget af hendes former til hvad anstændigt var for en find kvinde, hendes øjne var blevet hårde og kolde og noget ond lå over dem, hun var for alvor på vagt nu, hendes sværd var havvejs oppe af skeden "hvordan vil du gøre det?" spurgte hun kold og afmålt, hun noterede sig hans mindste bevægelse, og samtidig, bedømde, omgivelserne i forhold til kamp og vejen til døren igen
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 5:57 pm

Jack smilte koldt og forsvandt så igen. Hans stemme kunne pludselig hørtes som en rungende koldt stemme imellem murene, men uden at den viste hvor han befandt sig Nu skal jeg vise dig hvad jeg kan præstere! hans stemme var isnende og ville give de fleste en isnende kuldegysning.
En mørke der næsten virkede som tåge, begyndte at sprede sig fra alle sprækker af. Den svejede sig igennem alle kroge og nærnede sig hende som en tung skygge af mørke..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 10:34 pm

det løb hende kold ned af ryggen, hun begynde at løbe hend imod døren, det gald om at holde hovedet koldt nu, en uhyggelig tåge begynde at trænge op omkring hende, hun stoppede, hun kunne ikke længere se døren, hun tog en dyb indånding, og smed den hvide kappe, den var kun til hindring for hende, hendes hånd faldt ned på ryggen og det beroligede hende, hun trak sværden og løsnede sværdbæltet, "fortæl mig heller hvad du kan" hendes stemme var rolig, men kold, hendes øjne flakkede gennem mørket, hun begynde at nynne, en blid rolig sang, alle hendes muskler var spændt og hun noterede sig vær en lyd, som bevægede sig i tågen, mens hun bevægede sig baglænds, hun viste hvad vej døren var, men ikke hvor langt der var
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 10:49 pm

((på forhånd undskyld hvis jeg styrrer for meget, men det er ret svært at forklare evnen, hvis man ikke må styrre bare lidt. sig endelig til hvis det er for meget, så ændre jeg det straks.. Smile))

Jack smilte koldt frem for sig i mørket og lod så mørket omslutte hende.
Han fornemmede ehdnes tilstedeværelse inde i mørket, men kunne ikek lænegre se hende der. Han vidste at mørket ville få hende til at miste både synet, hørelsen og generelt bare alle sanser og fornemmelser af at hun stadigvæk var i templet.
Han smilte koldt og dukkede så igen op ved ehndes side, han kunne ikke styrre flere evner imens mørket herskede, så han blev igen synlig. han fortsatte med rolige skridt, hen imod ehnde og mørket der nu kun kredsee om ehdne som en kuppel. Han smilte koldt og sørgede så for at hun kun ville kunne høre hans stemme more du dig? hvem skal nu passe på dig?... du er helt alene nu! hans stemme var kold og følelsersløs, eller næsten, for man kunen fornemme en fryd og glæde af kolde følelser.
Han vidste at hun ikke ville kunne høre sin egen stemme, elelr se hvor han var henne, med mindre at hun altså havde en mulighed for ikke at blive påvirket af denne magt der lukkede ehnde inde.
Så han forventede ikke umiddelbart at hun vile give ham et svar, nok mere et råb om hjælp som de fleste andre hvde gjort i hendes sted..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 10:57 pm

((((det er helt okay, hun har ikke rigtig nogle magiske evner, hun er bare utrolig tiltrækkende indtil videre, hendes mor har givet hende en "magisk" arv, men hun har ikke taget imod den endnu)))

selvom hun ikke kunne høre hendes egen stemme nynnede hun videre, måske endda noget højere, "jeg har altid været alene kære" svarede hun kold, uden den frygt hun følte i stemmen, hun ville ikke give op, hun nynnede videre og holdt fast i hendes indre balance, hun måtte ikke panikke, det var det samme som at slå sig selv ihjel
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 11:05 pm

((okay.. Smile))

Jack smilte koldt og fortsatte så ind i mørket, som veg lidt tilbage der vor han var. Han nåede nu hen til hende, smilte koldt og kiggede så nedladende på hende med sine kolde gule øjne du er stærk af et menneske at være! han løftede hurtigt sin hånd op og greb så med en ekstrem hurtig bevæggelse imod ehndes hals. Han prøvede at gribe hende om halsen og ville så presse så det ville mørkne for hendes øjne igen og give hende nogle smerter, men ikke såp voldsomme.
Hvis han ikke fik fat i ehdnes hals, ville han med den anden hånd pege imod ehnde og så ville der komme smerter i hendes mave via hans evner..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 11:13 pm

hun mærkede hans nærvær, hun kunne ikke se ham, eller mærke ham, det var bare om om hendes indre fortalte hende det, hans stemme var over alt, hun gik forsigtigt ned i knæ, satte det ene knæ i gulvet, hev stille sniven frem fra skeden på hendes ben, hun kunne ikke vende sig af med at have den der, selvom hendes kjole var sliset hele vejen op til hoften, hun afventede han med bukket nakke, og lyttede, hun viste han var ude på noget, hende nynnen var blevet til en sørgelig hymmen, der kunne få de fleste til at fælde en tåre
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 11:26 pm

Jack forestillede sig at hun nok ville finde på noget, men ville ikke rigtigt finde på noget at gøre ved det, for han var godt overbevidst om at hun næppe ville kunne gøre ham noget.
Han smilte selvsikkert frem for sig og håbede så på at høre ehdnes smetrer der ville hobe sig op i ehnde, men intet? han vidste ikke om han havde gjort noget forkert nu da han ikek kunne se hende helt, ellerom hun ganske enkelt ikke ville vise sine smerter.
Han kig nærmere og kunne nu se en skygge, men den var nede ved gulvet. Han kiggede vuderende derpå, smilte koldt og brugte så igen sin evne til at frembringe hende nogle smerter, der var lidt mere voldsomme denne gang..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 11:33 pm

hun bed tænderne sammen, det gjorde mere ond, nu men hun ville ikke give ham nydelsen af at høre hende skrige, hun havde følt værre, hun forsøgte at holde sine tanker klare, men hadet og smerten var begynd at tage over, han nød sikkert at se hende lide, og hun viste fra sig selv at det bedste var at se sit offer i øjnene, han måtte stå foran hende, men hvor langt, hun samlede alle hendes kræfter og sprang frem, mens hun svingede sværdet, ramte hun noget? hun var ikke sikker, hun forsatte frem og huggede med kniven, hun lod sværedet flugte en hav meter over jorden i en halvcirkel om sig, jorden var det eneste sikre hun havde at måle efter, det gjorde ond, hele hendes krop gjorde frygtelig ond, men hun stoppede ikke hendes sørgelige hymmen, hun kunne snart ikke mere smerten tappede hende for kræfter
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 11:49 pm

Jack smilte koldt frem for sig da han så hendes ansigsudtryk, men da der intet skrig kom, skulle han lige til at peppe smerterne lidt op.
han smilte igen koldt, pegede på hende og skulle lige til at gøre det hedt for ehnde, da hun så pludselig farer lige imod ham. Han undviger med nød og næppe, bliver ramt af sværdet på sin overarm, da han af ren og skær ærefrygt, ikke passede på.
Han bed tænderne arrigt sammen så de lange hjørnetænder dukker frem i mundvigen og siger så is koldt det var dumt tøs! han forsvinder igen og dukker så frem lige foran hende. Han griber ud efter hendes hals og presser så hårdt fast..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 11:53 pm

hendes øjne var fyld med had, hendes hud var varmer end på et normalt overvarmt menneske, "dumt med det værd" stønnede hun "selvsikkerhed kan blive en værds død, hun havde tabt sværdet af bare chok da han havde græbet hende om halsen, alt gjorde så ond, hun stønnede af smerte, men det lød mere lidenskabelidt end smerteligt, hun så ham ind i øjnene det var en kold stirren
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 12:02 am

Jack smilte pludselig skævt til hende og konstaterede så muntert men se nu engang, jeg fik hvad jeg ville, du lider forfærteligt og alligevel vil du ikke vise det med et skrig? hvorfor ik? han kigegde koldt på hende med vuderende øjne. Han ville vide det, for han havde mødt så mange der kæmpede bravt, men som ikke ville give op da tiden var inde. han forstod ikke helt hvorfor folk var for dumme til at give op i tide, men på den anden side, ville han?
Han smilte koldt og viste ingen tegn på stor nysgerrighed, selv om at dette spørgsmål plagede ham voldsomt..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 12:07 am

"fordi jeg ikke vil give dig den tilfredsstillelse, jeg ved du nyder skrigene, for det gjorde jeg, det er ikke den samme nydelse hvis de ikke kæmper imod, hvis de ikke skriger og det bedste er hvis de tigger og beder for så føler man at man virkelig har magten over ikke bare deres krop men også deres sind, hun kan skade min krop men ikke mit sind" svarede hun stønnende, hun løftede hånden og lagde den blidt på hans kind og smilede mildt, hende bryst hævede og sænkede sig hurtigt men hendes øjne var forsat kolde, men dog med et lille skær af medlidenhed
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 12:14 am

Jack smilte koldt og lyttede roligt med til det hun havde at sige, men viste det selvfølgelig ikke.
Han kigede vuderende på hende i få sekunder, hvorefter han så slap sit tag i hende og vendte sig bort fra hende du er ikke helt dum han lød en anelseimponeret, men hans æremåde tydede overhovedet ikke på at han var det. Han gik væk fra hende og viste derved overhovedet ingen respekt til hende. Hvorefter han så stoppede op og samlede hendes sværd op. Han vendte sig om imod ehdne igen og kigegde vuderende på hendes sværd hvor har du fået den fra? han virkede temmelig ligeglad med at hun led på den måde og interesserede sig udelukkende om sværdet..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 12:17 am

hun kæmpede mod smerten, hun ville så gerne bare give efter.
spørgsmålet kom het bag på hende, hun blev mere sur over at han rørte ved det, end frygtede hvad han ville gøre ved det.
"hvad kommer det dig ved?" spurgte hun kold, men man kunne nu høre smerten bryde lig igennem hendes stemme, "det er ikke magisk, så kan du ikke være ligeglad?" stønnede hun hun gispede forsat efter vejret
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 12:23 am

Jack smilte muntert ved synet af ehndes lidelse, lod sværdet dumpe ned langs siden af sig og bevæggede sig så roligt hen imod ehdne igen.
Han stopepde op foran hende, knælede ned foran hende og holdte hendes hovede ved hagen med den ene hånd nu ikke så kæphøj lille spurv! hans stemme var rolig, men havde også et glimt af nydelse i sig.
Han smilte skævt til hende og lænte sig frem imod ehnde til et tvunget kys..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 12:28 am

hun så ham knæle ned foran hende hun kunne ikke mere hun måtte få smerten ud, han tog om hendes hage og var nu helt tæt på hende, hun skreg, et skingert vildt og dog så sørgeligt skridt, det rungede i templet længe efter hun havde sluppet det frit hun kastede sig ind i ham og lagde kniven mod hans hals, "få det til at stoppe, og drop tanken om at give mig mere for før du gør det stærkt nok, når jeg at presse denne gennen halsen på dig, og hvis du er ritgit flink får du dit kys lille mus" hadet lyste ud af hende, ordene kom spottende ud mellem læberne på hende, hun havde bit tænderne sammen, hendes øjne viste ingen nåde, hun var klar til at dø, men ikke uden kamp
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 12:40 am

Jack smilte koldt til hende og kiggede blot følelseskoldt ind i ehndes øjne. han viste overhovedet ingen angst eller føllser der kunne havde været forventet. han smilte blot muntert i sine dunkle manere og konstaterede så lige til så gør det! Dræb mig og vis at du ikke er for dum til at lade denne change forspille! Han kiggede roligt ind i hendes øjne, med sine kolde gule og afventede så at hun ville reagere..

((Han har panserhud nu her, så hun kan ikke skade ham. Men hun kan da prøve nu hvor hun ikke ved at han har det.. Razz Ej hun skal selvfølgelig reagere som hun ville i sådan en situation..))
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 12:46 am

hun førte kniven ned mellem hans ben, "der er måske noget du er mere angst for at midste end dit liv" hun smilede koldt
"denne pipfugle er træt af at lege, enden slår d mig ihjel nu eller lader mig gå" stønnede hun, hendes øjne blev milde igen, hun lå halvt oven på ham og varmen drev som et tæppe fra hende, hendes øjne var nu rolige, milde og blide "jeg har torteret nok folk og slået flere ihjel end jeg kan tælle, børn, mødre, døtre, sønner, fædre, mænd og herre, du vil bare blive en i mængden, jeg ønsker dig intet ond men dette tvinger du til" hendes stemme var blid, men man kunne høre smerten igennem den, det var de sidste styrker hun brugte nu
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 12:51 am

Han frygtede intet og smilte blot muntert af ehdnes forsøg på at skræmme ham, hvorefter han konstaterede skulle de gøre mig bange? Du har vidst ikke lært noget spurv! han kiggede blot koldt i hendes øjne og ventede så roligt på at hun skulle gøre sine tricks.
Han ville intet gøre for at undvige på nogen måder, for han havde lavet sin hud til stål og vidste at hun ikke ville kunne trænge igennem hans hud med den kniv og da slet ikke når hun kune var menneske..
Tilbage til toppen Go down
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 36
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 12:55 am

han havde noget i ærmet siden han ikke frygtede dette, hun så ham i øjnene...
hun samlede sig et øjeblik, sende ham et frækt smil trak sig op så hendes hovede var ud for han og kyssede ham så lidenskabeligt, hun fjernede hovedet igen, hun gispede vildt af smerte, men det lød ikke liden, mere lidenskabeligt, men hun led noget så frygteligt, det gjorde så ond
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mørkt sind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkt sind.   Mørkt sind. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mørkt sind.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: de fortabtes by :: slots ruinen :: mørkets tempel-
Gå til: