war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 at flygte er at overleve

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

at flygte er at overleve - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: at flygte er at overleve   at flygte er at overleve - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 3:18 am

hun grinede og blev lidt flov "jeg tror det er bedst vi går, tror du ikke, de ender jo med at tro du er general for følsomhed" drillede hun og kyssede ham igen hun smilede som hun ikke havde gjort længe "jeg er glad for jeg aldrig tog til den barron og giftede mig og fik en masse små fede grime børn og måtte ligge med min fede grimme mand vær nat" hun grinede ved tanke, nej nu havde hun den perfekte mand, en hun elskede fordi det faldt hende naturligt ikke fordi det var pligt
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

at flygte er at overleve - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: at flygte er at overleve   at flygte er at overleve - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 3:22 am

"er jeg også det ville være en skam kan ikke li fede mennesker eller zarner xitoer må gnerne de skal aligevel bare dø og jeg synes ikke vi skal gå vi skal løbe vil ikke være genral for følsomhed" han smilte igen til hende hun var så dejlig hvordan kunne han være sur på hende
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
mif

mif


Antal indlæg : 613
Age : 35
Location : sjælland
Registration date : 01/11/07

at flygte er at overleve - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: at flygte er at overleve   at flygte er at overleve - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 3:25 am

"hahaha jeg vil gerne gå, det er værdigt at gå, at løbe er for børn" hun skubbede blidt til ha, og begynde at løbe, hun vende sig halvt og grinede, hun kunne mærke vinden i håret, hun rakte tunge af ham og grinede
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

at flygte er at overleve - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: at flygte er at overleve   at flygte er at overleve - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 3:28 am

han løb efter hende hjem


//out
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Sponsoreret inhold





at flygte er at overleve - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: at flygte er at overleve   at flygte er at overleve - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
at flygte er at overleve
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: sjæl samfundet :: porten til domens plads-
Gå til: