war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dødsenglen.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 11:26 pm

Hun rystede blidt på hovedet..
nej blev bare overrasket..

Cathy vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige..
Hun studsede et kort øjeblik over hvad hun endelig ville, og svævede så op fra jorden og helt hen til ham, så hun var i hans øjenhøjde, hun kyssede ham intimt på munden...
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 11:33 pm

Jack smilte roligt da han trods alt havde haft en virkning på hende. Han fulgte ehdne med øjnene da hun svævede ehn imod ham, men spærrede så øjnene vidst op at undring, da hun pludselig kyssee ham. Han kyssede ehdne igen, men lukekd ikke sine øjen i. Smilte blot koldt inden i af glæde over at havde lokket ehdne tilstrækkelig, eler nej, han havde lokket ehdne emre end han lige ville. Han lukekde sine øjne i, lægde en hånd om hendes hovede, så det blev mere intenst og slap så kysset. han vidste at han var formidabbel til at kysse, trod sine få kærligheds peroider. Så smilte roligt frem for sig og spurgte så en anelse undrende hva', hvad var det for? hans stemme var kold som alid, men besad dog et gran af nysgerrighed og undren..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 11:44 pm

Hun kunne mærke hans hånd, og nej hvor kunne han..
det havde hun alligevel ikke forventet..
han slap hende og hun svævede stadig over jorden..

Det burde du da vide, bedre end nogen anden..
Hun smilte en smule, men det forsvandt hurtigt..

Skulle bare være sikker i min sag, og nu har jeg fundet svaret..
Hun vinkede til ham og begyndte at svæve højere op, jo højere hun kom, jo flere rosenblade faldt fra himlen, hun ventede faktisk kun på at han ville give hende smerte, så hun kunne falde..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 11:47 pm

Jack kiggede uforstående frem for sig da hun begyndte at svære opaf. HAn rettede spørgende sin gule øjen imod hende, bredte sine vinger ud og fløj så op foran hende være sikekr i din sag? han hævede undrende det ene øjenbryn og kigegde koldt på ehnde, som for at finde et svar. Han var klar til at stoppe hende hvis hun ville flygte, men han ville have et svar og gerne nu. Han placerede sine arme på kryds foran på bystet og kiggede så afventende på hende..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 12:00 am

Hun så på ham, hun virkede fjern..
Ja, om det var det jeg ville, og det var det..

hun snurrede rundt i luften og bevægede sig hurtigere op..

Cathy håbede på han snart ville få hende til at falde, inden hun kom for langt op, og mistede sit åndedræt.. hun kunne ikke klare at komme for langt op..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 12:14 am

Jack stod stille hvor han hang i luften, mn fulgte hende med øjnene. Han var bestemt ikke tilfreds med hende svar og et nagede ham at hun blot fløj længere og længere væk hver gang. Han kiggede koldblodigt op imod hende, åbnede koldt sin mund op og konstede højt og tydeligt Stop for f*****! Hans ord var koldt som dryppede de fra hans tunge som syre. En voldsom smerte burde strømme igennem hende som blev hun stukken mange gange indenfra og han kiggede blot isnende imod ehdne og næsten forventede at hun ville falde ned i hans favn hvert øjeblik det skule være. Han ville have et svar og det skulle være lige nu!!
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 12:25 am

Hun vræd sig i smerte, hun skreg i det hun faldt hurtig ned mod ham,
da hun landede i hans arme i smerter smilede hun, hun begyndte at le..

Men Cathy kunne godt mærke hun havde mistet sin åndedræt og var halvt bevidstløs.. men frydes over smerten..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 12:32 am

Jack greb hende med lethed, landede hurtigt og stod så og kiggede undrende ned på hende. Han kendte mange der nød smerte og nærmest higede efter det, inklusiv ham sel nok. Men han kendte ingender frydede sig over at føle sin egen smerte, han stopepde smerten og kiggede så koldt ned på hende så giv mig så lige et konkret svar, noget jeg kan bruge til noget! Hvorfor kyssede du mig? han kiggede ned på ehnde og og vidste at smerterne nu burde være væk igen..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 11:42 pm

Smerten forsvandt, og det samme gjorde hendes smil, og hendes latter..

Jeg kyssede dig fordi det var hvad jeg inderst inde ville, jeg prøvede at modbevise mig selv, det lykkes nu ikk ret godt..

Hun så på ham, og blev mere fjern..

Åh.. jeg er så træt.. hviskede hun..
Cathy mistede bevistheden..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 04, 2007 12:22 am

Jack kigegde koldt ned på hende med en indre intereserre der ikke kunne ses udepå. Han studerede ehdnes udseende med et kort smil, men stoppede så brat sin stirren op da hun pludselig døsede hen.
Han sukekde irriteret, landede sikekrt nede på jorden igen og bevægegde sig så med lange skridt, hen imod tronen. Han gik op af de få skridt der befandt sig der og pladserede ehdne så på tværs neden for tronen. Han lægde hende på ryggen, bredte sine store vinger ud i en vindstød og lettede så med en kold mine. Han fløj op under taget igen, men inden han nåede helt derop kastede han sit mærke af en blodrød rose, ned på hendes mave og landede så under taget i skyggerne..

((er vi færdig her, eller fortsætter vi? ))
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 05, 2007 8:16 pm

((Slutter denne tråd.. Vi kan oprette en ny, et andet sted?))

Cathy vågnede lidt efter lidt, og fandt sig selv i dødens tronsal, på tronen..
Der lå en blodrød rose på hendes mave..
Hun tog den, og smilede mens hun betragtede den, hun lugtede til den, den mindede hende om et trykt sted hun kun havde oplevet i sine drømme..

Cathy satte sig op og så sig omkring, Jack var der ikke..
Han var nok fløjet sig vej..
Hun hævede sig en smule fra tronen og svævede ned af trappen og begyndte at danse rundt lidt over trongulvet..
Og vidste hun nok skulle se ham igen..
Selvom han nok var blevet irreteret over at hun bare var faldet om..

Hun landede på gulvet og gik roligt ud af døren hen mod tortur pladsen..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 09, 2007 12:05 am

Jakcs gule øjne fulgte hende rundt i tronsalen. Han bevægegde sin ene mundvig en anelse op i et skævt muntert smil, hvorefter han så bevæggede sig en anelse frem og derefter dykkede ned lige over hendes hovede og ud i intetheden. Man kunen høre hans kolde latter der spredte sig i til de nærstående hjerter og næsten fik det til at fryse til is. Han vendte sig ikke tilbage imod ehnde, men fløj blot hurtigt afsted velviden at han sikekrt snart ville møde ehnde igen og blot dette faktum betrykede ham på et eller andet svagt punkt..

OUT//

((okay, starter du en ny tråd op?? Smile))
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dødsenglen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dødsenglen.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: de fortabtes by :: slots ruinen :: dødens tronsal-
Gå til: