war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dødsenglen.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 8:20 pm

Jack fløj hurtigt ind af den større abning, med sine prægtige og storre drage vinder. han landede på den ødelagte trone og pladserede sig så godt til rette der.
Han kigegde muntert ud imod det der engang havde værete n fuldt tronsal, smilte koldt fremf or sig og forestilelde hvad der f'ørhen havde hændt her.
han forestilelde sig de dumme hofnaer der livligt dansede rundt og forsøgte at skabe lidt liv og glæde til riget. Han forestilelde sig den rige og velhavende befolkning der stod med deres vifter og hvide ansigter og blot stod og virkede meningsløse i det.
Han smilte koldt frem for sig og forestillede de mange balfester der måtte havde været, maskebalerne, hvor sjove hoveder dansede elegant rundt i flokke og hvor maden blev båret ind, som vilel der aldrig være nok..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 33
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: ..   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 9:42 pm

Cathy kommer stille gående ind i tronsalen, og kigger rundt i salen..
ligepludselig for hun øje på en skabning, tydeligvis af hankøn og med vinger..

Hun fangede sig selv i at stirre beundrende på ham..
Cathy vidste godt at hun ikke burde se sådan på ham, men alligevel var der noget over ham..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 9:48 pm

Jack strækker sig træt sien vinger og sidder så på tronen og kigger vuderende på den fremmede. Han pladserer det ene ben hen over armlændet og sætter sig skråt hen i en afslappet stilling. ahns kolde øjne følger roligt ehdnes krop, fopr til sidst at ende ved hendes øjne i en iskold gestus. Han smiler koldt, das han bemærker beyundringen i ehdnes øjne og spørger så højt og tydeligt hvem og hvad er du? han kunen se at hun formentligt ikke var en xitoer, men hvad der ellers var, vidste han ikke.
Han smilte koldt frem for sig og kiggede så roligt på ehnde med sine gule øjne og kolde mine..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 33
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 9:53 pm

Mit navn er Cathy Jinx, og jeg er halv menneske og halvt zaner.. og du?

Hun ser ham roligt i hans gule øjne, hun prøvede at finde en eller anden form for reaktion i hans øje, men lykkes ikke rigtig særlig godt..

Hun begynder stille at gå op imod ham..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 10:01 pm

Jack smilte koldt tilbage til ehdne og konstaterede så med en ligegyldig stemme mit navn er Jack Dark og jeg er xitoer! hans stemme lød en anelse lokkende, men ikek nødvendigvis positivt ment.
Hn kiggede vuderende på hende og vidste ikke helt hvad ahn skulel bruge hend eher til,. Men som han havde levet livet ved hans egne planer og morskab, havd ehan altid noget ahn kunen bruge dumme væsner på. han planlægde en masse ondskabsfuldt ahn kunen gøre med dette væsen foran sig og nød blot planen mere og mere, jo nærmere hun kom..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 33
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: ..   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 10:10 pm

Cathy bemærkede et kort øjeblik, et glimt gennem hans øjne, men overvejede ikke et sekundt at stoppe med at nærme sig ham..

Javel ja, en xitoer i en tronsal, så har jeg set det med.. Har nu ikke set en som dig før, selvom jeg har set mange ting..

Cathy kom til at tænke på den underlige hest hun havde set i skoven for et par dage siden, den lignede lidt en blanding af en løve, hest, ørn og en engel..

Hun var knap 2 meter væk fra Jack da hun stoppede op.. Cathy havde aldrig været så afslappet i nærheden af en xitoer, for slet ikke at tale om at han havde vinger..
han gjorde nu alligevel et eller andet ved hende..

Hvad kan en xitoer med vinger dog finde på at lave her?
hun smilede svagt..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 10:16 pm

Jack smilte koldt frem for sig og mrede sig inderligt over hendes stupide sind. Han kigegde koldt på ehdne og konstaterede muntert more sig? det lød både som et svar, men også som en invitation til om hun ville være med.
Han kigegde vuderende på ehdne igen og morrede sig allerede nu over alle de ting han vilel gøre imod ehnde, når tiden fanmdt sted. Han vidste ihvertfald at han vilel kre sig, om hun så vilel være med eller ej. Han ville pine og plage hende, tilhun bad om tilgivelse og næsten skænkede ham ehdne liv. Han vilel styrre ehdne imod sin egen fordømt undergang, elelr ihvertfald lade hende tage imod sine smerter med evig fortrydelse..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 33
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 10:22 pm

Hvilken form for morskab?

Inderst inde havde hun en fornemmelse af at hun havde gjordt noget meget dumt, men skubbede det til side og tænkte at det vel ikke kunne skade at snakke med en xitoer, selv om hun syntes at hun kunne genkende ham fra nogle historier der var gået blandt de andre børn, om en xitoer der frydes ved at se andre ligge i smerte, og derfor påførte dem med magi, og hvordan hans vinger bredte sig over hans offer, og hvordan hans ofre gik lige i fælden..
Hun gøs en smule ved tanken, men hvis det var ham, så havde han måske en idé om hvem hendes far var, eftersom hendes far måtte have været svag, da han fik cathy med hendes menneske mor..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 10:29 pm

Jack kiggede undrende på ehdne, somfor at spørge om hun ikek kunen gætte det. Men inden han nåede at få et svar, forsvandt ah pludselig fra tronen af og dukekde så få sekunder, op lige foran ehdne. HAn smilte koldt ned til ehdne og konstaterede så muntert det evd jeg ikke, hvad vil du? han vilel tjekke hendes psyke og vilel se om hun overhovedet vilel være sjov at lege med. Han kiggede vuderende ned i hendes øjne, emd sine egne gule kolde og afventede så roligt hendes svar.
Han overvejede at vilel forsvinde igen og derved gøre hende nervøs, men han undlod og afvenetde først ehdness var..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 33
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 10:37 pm

Hun rettede ryggen i det øjeblik han forsvandt..
hun havde det som om du blev trukket ind til ham, men hun ville ikke lade sig selv gøre det, selvom hun bestemt havde lyst..
Cathy rødmede en smule og så op i hans øjne, han var højere end hun først havde antaget..
hun smilede, Er med på lidt af hvert, selv at morskab måske ikke er det samme for du og jeg..

Hun kom til at tænke på den morskab hun selv havde haft, og hvor lidt sjov det endelig havde været i sidste ende, torturer de andre børn fordi de ikke var som hende, og fordi hun kunne, uden at de kunne bevise at det var hende..
Hun skulle lige til at grine, men fangede sig i det, hun syntes bestemt det var sjovt at se de andre i smerte.. men ikke når det var hende selv..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 10:51 pm

Jack smilte skævt ned imod ehdne, da han bemærkede hendes kinder der blussede op. En mærk tågeligende masse nærmede sig dem emd en rolig fart. Den var helt dunkel og virkede på en måde som en tåge, men så alligevel ikke. Det var helt mørkt og vaselde ikke gode ting.
Han kigegde blot ned på ehdne med en kold smil og konstaterede så roligt ja sikkert Han bredte sine vinger ud og fløj over på den anden side af den mørke. Det samlede sig om hende, som en ulveflok om sit bytte. Det boltrede sig afsted og gik så pludselig op i højden, så hun ikek lænegre kunne komme over det.

((se xitoernes evner! Razz)).
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 33
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 11:12 pm

Jack fløj væk, og en mørk tåge omringede hende...
Hun vendte sig den vej som jack var fløjet, og gik roligt, hun havde været igennem en lignede tåge før, det havde aldrig generet hende, det var kun andre der var kommet til skade omkring hende.. det var nok derfor hun havde fået det efternavn som hun havde fået..

Cathy følte sig hurtigt tilpas, hun gik roligt gennem tågen, hun havde ikke noget hun skulle nå, hun skulle nok se Jack Dark igen..

Hun begyndte at nynne, en sang hendes mor havde sunget natten før Cathy's 15-års fødselsdag, dagen før moderen døde..

Igennem tågen går hun,
der er mørkt som natten,
men for hendes indre blik er en måne,
den som leder hende,
til den som mangler.

Der hvor ulvende hviler og beskytter,
der vandre hun hen,
ingen ulv vil hende røre,
en dag dukkede solen op,
mødte hun en mand.

Den dag de mødtes,
mørket roligt sneg sig afsted,
han kunne intet se,
blind blev han,
og nu er han død.

Nu vandre hun,
mellem alverdens væsner,
hun er en ulykkesfugl,
altid en der dør,
stakkels Jinx.
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeOns Nov 21, 2007 1:43 pm

Tågen fulgte med ehnde hvor hun gik og fik hendes ord til at forstumme og blive tomme. Hun vilel ikke kunne høre hverken sin melodi eller åndedrat. Hendes syn vil være blind og lede i det uendelige mørke. Men han kunen høre alt hun sagde, kunne se alt hun lavede og stod med sikekr afstand og lyttede til ehdnes mystiske melodi. Han blav fanget af den mysteriøse melodi og kunne næsten relatere det ehele her med den.
Han smilte koldt frem for sig og vidste ikke helt om han skulle mgive ehnde smerter der var voldsommere end døden, elelr blot stå her og lytte til hendes opmuntrende stemme..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 33
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeOns Nov 21, 2007 10:17 pm

Cathy nærmede sig roligt Jack, i den mørke tåge..
hun nynnede stadig sangen, sorte rosenblade blæste omkring hende, selvom der var vindstille,

Ulven er på jagt,
hun følger den,
stemmerne skriger i hendes hovede,
de følger hende.

Hun og ulven,
sammen følges de,
skrigende deler de,
jagten bliver nemmere for begge.

Ulven døde,
pigen fortsatte,
et blåt, et grønt,
hvert øjeblik.

Hun tog sin menneske broders liv,
Hendes tanker fik ham,
til at bukke under,
om et øjeblik dør han igen."


Cathy lukkede øjnene,
fulgte sit hjerte i mørket, hun ville finde sin far..
Møde Jack igen, hvis ellers ikke også han døde som så mange gjorde omkring hende..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTors Nov 22, 2007 9:17 pm

Det uendelige mørke omkring hende forsvandt pludselig som et vindstød. Hun dukekde op imellem den bugtende tåge, for så til sidst at stå helt uberørt midt i det hele. Han smilte rokigt frem for sig, med sin arme over kors og kigede vuderende på hende. Han mærkede en ukent følelse der bredte sig i hans lemmer. Han stod med uvidende øjne og mærkede den følelse der tog til, for så til sidst at forsvinde igen. Et, forst fortvivlet og dernæst koldt udtryk, formede sig i hans blege ansigt. Han stod med rolige gule øjne og kigede undersøgende på hende, var det en magi hun besad, som nu var evd at krybe ind i alle hjerner og kanter ved ham, eller...
Han greb igen sit kolde udtryk til sig og kiggede nu mere fattet imodhende, hvorefetr han så roligt spurgte hvor har du den melodi? hans stemme var kold som en istap, men besad også en sjælden form for nysgerrigehed..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 33
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTors Nov 22, 2007 11:01 pm

Cathy åbnede sine øjne og smilede til Jack..
Min mor sang den for mig.. hun sagde at min far sang den da jeg blev født.. hva da?

Hun gik hen til ham og så på ham med sine to forskellige øjne..
han virkede en smule fortvivlet og nysgerrig..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 12:09 am

Jack kiggede mere rolig end han elelrs havde gjort, han rynkede brynene en anelse og konstaterede lettere undrende den lyder bekendt! han drejede hovedet spørgende en anelse på skrå og afventde næsten at hun havde et svar på dette. Men da det gik op for ham at hun da umuligt kunne vide hvorfor, smilte han muntert og svarede hvem kendte den ellers? han ville vide noget mere om denne mystiske melodi, for hvordan kunne han mene at have hørt den et sted fra, med mindre at mange hørte den, eller?
Han kigegde spørgende på hende for at finde svar, men opgav hurtigt og ventede derfor på ehdnes svar med en nysgerrig mine over sig..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 33
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 4:24 pm

Min far sang dem.. men de kommer oprindeligt fro en troldmand, en xitoer.. det siges han lagde en forbandelse, over mig før jeg end var født, blev født et par dage efter..

Hun lagde mærke til han virkede en smule mere afslappet..
cathy gik helt hen til jack, og aeede ham på kinden..
Kan være det er der du har hørt den?
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 5:37 pm

Jack virkede eftertænktsom da han stod og spekulerede over melodiens oprindelse. Han fulgte ehnde med øjnene, da hun nærmede sig og smilte svagt da hun forklarede. Han kunne havde hørt den derfra, eller. Han smilte svagt, men havde stadigvæk den kolde aura omkring ham, der betegnede ham som xitoer. Hav vidste ikke helt hvad han nu kunne spørge om eller hvorfor han pludselig virkede så rolig. men der var vel noget over denne melodi der beroligede ham og næsten lægde en fortryllende bånd om ahns raserier og kolde maske..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 33
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 8:50 pm

Hun så intenst på Jack, hun synes ikke han virkede lige så kæphøj som da hun først mødte ham..
Der var et eller andet over ham, som gav hende lyst til at blive hos ham, men hvilken skade kunne det gøre ham.. Cathy turde slet ikke tænke på det..

Du virker tryk ved mig, det burde da ikke ligne dig?..

Cathy smilede, og lod sin blik vandre over alt på ham, til sidst på vingerne, hun rørte forsigtigt ved hans vinger med fingerspidserne..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 10:23 pm

Jack smilte roligt frem for sig da hun nærmede ham i ehdnes rolige tempo. han mærkede ehndes melodi der stadigvæk virkede beroligende, men hans sande xitoernatur forhindrede ham i at blive helt blødsøden. Han virkede stadigvæk kold, men på en knap så isnende måde, der var et elelr anden sødere ved ham end normalt. Han kiggede uforstående på ehdne da hun tilsyneladende havde bemærket det og konstaterede så med en lidt koldere stemme tryk, hvorfor tror du det kære? hans stemme var iskold og lokkende, som var han igen tilbage til sidst normale natur..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 33
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 10:37 pm

Den måde du reagere, man kan godt se små reaktioner.. du har vel prøvet at holde øje en med hjort der er ignorer dig, hver eneste reaktion den kommer med, der er bitte små, der indikere at den faktisk lægger mærke til hver vejrtrækning du tager..

Hun smilede med et glimt i øjet..
Jack måtte mene at hun var for svag til at kunne gøre ham en smule blød, ligesom hendes mor var svag.. Cathy grinte indvendigt og fik en trang til at give en smerter til døden, endnu en gang..

Cathy lod sine fingre glide fra hans vinger, op over hans bryst kasse..
Hun flyttede hænderne, var hun kommet for tæt på?
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 10:48 pm

Jack kiggede vuderende på ehdne med kolde gule øjne. Han mærkede intet da hun berørte ham og vidste at hun ikke var stærk nok til ellers at kunne gøre ham nogen skade. Han fulgte hende med øjnene og rettede så advarende sine øjne iod sin vinger, der straks derefter forsvandt sammen med den anden. Han kiggede vuderende ned på hende, bevægegde den ene mundvig lidt op i et skævt smil og svarede så lokkende jeg kender til kropssprog, det lægger jeg mærke til ved mine ofre når de hjælpeløst farer igennem byens gader med hejrtet helt oppe i halsen og skrækken der hjemsøger dem, når jeg indhenter dem i en blindgyde! ved disse ord, lænte han sig hen ved ehndes øre, smilte koldgt og spurgte så muntert kender du følelsen? han ville ikke lade sig styrre af nogen eller noget..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 33
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 11:04 pm

Kan kun ganske svagt erindre den..
Hun sendte ham et alvorligt blik..
Cathy lagde mærke til at hans vinger var borte og trådte forsigtigt et skridt tilbage, hvad var det lige han lavede.. ?
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 11:08 pm

Jack ænte sig igen tilbage så han stod normalt og kigegde så roligt ned på ehdne, med hænderne han roligt placerede på ryggen. Han lægde hovedet en anelse på skrå og spurgte muntert med en stre af hånbange? han havde bemærket ehdnes lille skridt tilbage og lod hende nå forklare og plages ved det. han smilte koldt igen og kunne se på ehdne at hun ikek lænegre kunne lide ham, nu da han var mere kold og kynisk..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dødsenglen. Empty
IndlægEmne: Sv: Dødsenglen.   Dødsenglen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dødsenglen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: de fortabtes by :: slots ruinen :: dødens tronsal-
Gå til: