war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fortidens smerte.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Fortidens smerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 2:42 pm

"nej jeg spilder bare ikke min tip på svæklinge som dig" kaseknuo vendte sig om og begyndte at gå han stoppede og kikkede bagund "forrasten hold dig fra min kvinde tess hun er optaget og dræber du mig dør hun sådan noget kaldes magi" han vendte sig og gik vider ingen uden at kikke tilbage hans skjold var stadigvæk rejst
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 04, 2007 12:29 am

Jack smilte koldt frem for sig da hans fjende tilsyneladende ville lade ham være uden at såre ham for meget. han ignorede den nedladende komentar han havde startet ud med at give og fokuserede mere på det næste han sagde om at hvis han dræbte ham, ville tess også dø. Den ene mundvige veg en anelse op af og han vendte sig væk for at gå. han havde allerede nu fået en plan der muligvis kunne fungere. For han havde sagt at hvis ahn dræbte ham ville tess også dø, men hvad nu hvis det også fungerede den anden vej rundt. At hvis han dræbte tess, så ville han også dø og så havde Jack endnu en rival mindre. Han bredte en kold og kynisk latter frem for sig, mn blot så han selv kunne høre det, han ville nemlig ikke tillokke sin fjene unødig interesse. Han ville prøve at finde denne tess, på rods at at han kun kendte halv delen af alle de kvinder han havde snakket med, ville han alligevel prøve. Han gik derfra med rolige og selvbvidste skridt og planlægde sit næste træk, et træk der ville få indvirkning for flere end blot ham..
Tilbage til toppen Go down
 
Fortidens smerte.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: de fortabtes by :: sogens plads :: torturs pladsen-
Gå til: