war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fortidens smerte.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeTors Nov 08, 2007 11:45 am

Jack fortsatte hen over tortur pladsen i et roligt tempo. Han kunne fornemme alle de lidelser og smerter der måtte havde været her. Nogen steder var blodpletter tøret ned jorden og lavede sin egen lulle blodpøl, nu da det regnede. Ødelagde tortur instrumenter lå splintret rundt omkring på pladsen og fik det kun til at se endnu mere uhyggeligt ud.
Jack smilte koldt frem for sig og fortsatte hen til det nærmeste instrument, der tilsyneladende havde været en pinebænk.
Regnen begyndte stille at drbbe fra himlen af, for så til sidst at stå ned i stænger. De mange dråber lavede en lyddæmper omkring ham og holdte verdens larmende sevilisation udenfor. Han smilte roligt og satte så vuderende en hånd på pinebænken..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeTors Nov 08, 2007 10:45 pm

kasekuno kom gårende det var her! her de havede sat det første angreb ind og overtaget byen han hade den krig han huske alt i detaljer som var det igår skøndt at det snar tvar 7 år siden at de havede vundet prisen men det havede kostet alt for dyrt det havede taget hende fra ham han kæmpe kun får at få fred og det det hade brægt dem var bare mere krig hvorfor skulle han også være zarner hvorfor var hun en xitoer hvorfor holdte kærlighed sig ikke inde for racer men valgte at spolere alles liv
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeFre Nov 09, 2007 1:36 pm

Jack rettede nysgerrigt sine kolde øjne imod den frememde der pludselig dukkede op. Han kiggede vuderende på ham og spurgte så med en isnende stemme hvem og hvad er du? han ville vide o0m han var noget han skulle reagere imod eller om han bare var endnu et dumt nysgerrigt væsen der ikke kunne holde sig væk.
Han kiggede igen vuderende på ham, vendte sig om imod ham og afventede så roligt hans svar. Han stod blot og kiggede koldt på ham, uden så meget som at fortrække en mine..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeSøn Nov 11, 2007 4:58 pm

kaekuno blev ståenden uden at vende sig imod den fremmede han viste godt at dette var xitorenes by men han have ikke forventet at der ville være nogle her han svarede med en kold og føleses forladt stemme "jeg er kasekuno genral for følsomhed og zarner af højeste rang! er der andet du vil vide før du flyver i ryggen på mig for at slå mig hjæl jeg håber du er en værdig modstander jeg har ikke tid eller overskud til at slås imod svæklinge jeg leder efter min datter" han drejede hvovedet så han kunne se den anden med det ene øjne intet var at læse i hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeSøn Nov 11, 2007 11:30 pm

Jack udbrød en kold latter der ga genlyd imellem murene. Han smilte koldt imod Kasekuno og spurgte så med en kold drillende steme hvorfor tror du da at jeg vil angribe dg? han kiggede vuderende på ham, for så til sidst, atter igen at havne vd hans ansigt.
Han afventee koldt at få et svar, men viste dog ingen form for interesse for hverken spørgsmålet eller ham.
Han fjernede igen sin hånd fra torturinstrumenter og rettee så nysgerrigt sine øjne imod den, med et vuderende glimt. Som havde han allerede nu, planlagt at bruge sådan et instrument på et muligt offer..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 12:23 am

[b]"du er xitoer jeg er ikke naiv det ikke at angribe mig ville gå imod din natur og i er intet andet end et tomt hylster der regere på instingt og i vil aldig være anet desuden siger alle xitores instingt dem at de skal dræbe os og især mig da det var mig der brændte jeres slot ned til grunden og statede krigen for 6 år siden" han sagede det uden at fortrække en mine samme monotome toneleje hele vejen igen som en gammel pladespiller der er gået i stå på et bestemt nummer
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 12:35 am

Jack smilte koldt af hans mening og forståelse af det hele. Han smilte blot koldt og kiggede s vuderende på ham, med sine kolde gule øjne.
Han nikkede kort og sagde så isnende hvis du mene detr! han ville ikke skamme sig over sine tankegange, men ville heller ikke lade ham bestemme over sig.
HAn kigegde blot koldt på ham, som ville han aldrig fjerne sig ud af flækken igen.
Han holdte øje med hver en lille muskel Kasekuno lavede og var klar til at forsvare sig selv, hvis det blev nødvendigt..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 12:55 am

"men ser du jeg har anet at lave end at stå her og chatte med dig jeg lever efter min elskede og min datter kvinden jeg søger er sorthårdet kriger og xitoer hendes totem er en slange vores datter er nok om muligt det eneste væsen der er en blandig imellem en xitoer og en zarner hun har alle vores evner men ingen af vores svageheder siger det dig noget" han vendte sig om og kikkede på xitoen
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 1:01 am

Jack kigede koldt på hende da han fortalte og beskrev, men intet i hans ansigt viste interesse.
Han kigede ligegldigt på ham og konstaterede så lige til hvorfor skulle jeg dog hjælpe dig? han smilte koldt og sagde så derefter jeg kune havde dræbt dem i en leg af smerter, men hvem ved! han kiggede koldt på ham med sine gule øjne og smilte blot muntert, hvorefter han så drillende konstaterede for sådan er vi Xotoer jo.. åbenbart! det sidste ord sagde han som en hentydning til Kasekuno..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 1:10 am

"ja i er det er derfor jeg vil finde hende før hun skader vores barn og det kan godt være du ikke vil hjælpe mig men jeg vil råde dig til ikke at stå i vejen for mig det er meget enkelt ryg dig"
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 1:56 pm

JAck smilte koldt da der åbenbart ikke kom den helt store reaktion fra Kasakuno af.
Han ville nødigt ende i en kamp imodham, for han kunne mærkeat han var stærkere. Men på den anden side, der var ikke rigtigt andet at lave og hans stolthed tillodikke bare at lade sig hundse rundt med.
Han smilte derfor koldt og sagde så lige til du kan da gå udenom! han nød fraværende,. som om at han ikek rigtigt lagde så meget i ordene. Men i sandheden var det et spil om at hundse rundt med den rigtige og så stille bevæøgge sig op imod at gøre en ende på denne dumme mand..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 1:05 am

han kikede koldt på ham "hvis du tror på det er du godt naiv ryg dig inden jeg bliver sur for alvor" hans sværd glinte ved hans side og vibrede lidt hun kunne ikke li det her men på den anden side var hun ikke tilfreds med noget af det han foretæg sig for tiden og slet ikke det med den der xitoer pige
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeTirs Nov 13, 2007 1:30 am

Jack smilte koldt, men uden at vise den mindste tegn på sbaghed, for det lægde sig ganske enkelt bare ikke til ham.
han kiggede vudernde på ham, men flyttede sig ikke ud af stedet. Han ville ikke fremprovokere en kamp imod denne mand, men han ville heller ikke lade sig hundse sig selv rundt med og da slet ikke af en af hans slags.
Han holdte nøje øje med hver og en af hans bevæggelser, med sine gule årvågen øjne..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 1:30 am

kasekuno klæede sig i håret og kikkede vuderende på ham han ville ikke vende ryggen til en xitoer men heller ikke slås det var ikke det han var kommet for han kikkede på manden igen "du ser ikke ud til at ville flytte dig så vi skal vist gøre det på den håre måde jeg tæller til 13 og hvis du har flyttet dig går jeg min vej hvis ikke er det søndt for dig og så kommer denne jord til at flyede med vores begges blod"
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 1:58 pm

Jack kiggede vuderende på ham, smilte kolkdt og konstaterede så udfordrende hvorfor spilde tiden på tal? han kiggede igen vuderende poå ham og forventede hvert øjeblik det skulle være, at han ville angribe.
Han gjorde sig klar til en mulig kamp, men kun med sindet, for han ville ikke stå og varme op her foran denne tumpe.
Han smilte koldt og afventede så roligt hans svar. med forberedte reflekser..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 6:05 pm

kasekuno sukkede og rystede på hovedet "du er selv uden om det så kviziki flyv" hans sværd splintres med de to ord og fløj som tusinde kniv skarpe blade mod ham der var så mange at det var umulig at se med det blotte øje
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 6:18 pm

Jack forsvandt pludselig for synet af ham og fløj så op, så han ville være i sikkerthed der.
Men da han skulle koncentrere sig om så mange ting på en gang, kunne han ikek undgå alle de små knive. Så ca. 10 små knive borrede sig godt ind i hans kød og pinede ham nu som lå han i et kar fyldt emd nåle.
Han bed tænderne godt sammen i mserte, men hvis man kunne se ham, ville nman se at han overhovedet ikke viste den mindste form for smerte. Han fløj hurtigt ovenover Kasekuno og fik så en tåge til at omslutte sig ham, så han nu hverken kunne se, høre eller generelt bare bruge sine sanser. Han dukekde igen op og var ikke længere usynlig for andre end kasekuno der jo var blind. Han fløj ned imod ham i den tro at han var påvirket af kræfterne og landede så lige bag ham..

((han tror kun at han er påvirket, så hvis du vil ændre noget, kan du godt..
Det er bare svært at bruge en evne, hvis man ikke må beskrive den ordentligtŽ.. Razz))
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 1:12 pm

kasekuno lftede den ene arm og en søgle af skarpe blade i blådt strøg rundt om ham som et skjold der samtidig virkede som får at ferne tågen omkring ham han visdte at få at fjerne den måtte han bruge et størker angreb og det haede han han samlede hænderne og begyndte at mumlede noget uforståligt han pegede hænderne ned i jorden og sagede stille og koldt "wej for jordens ødelægeglse vis dig" et kæmpe jordskælv begyndte og jorden flækkede i et firkant omkring ham
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 1:49 pm

Jack skulle lige til at springe hen imod sin fjende, da der pluidselig kom en arkan af knive og holdte ham tilbage. Han sprang hurtigt tilbage og forsvandt så igen med i detbhele. Han smilte koldt og lægde en hånd imod hans mave, der havde ca. 3 huller. HAn lukkede sine øjne i koncentration, hvorefter sårene så healede og forsvandt.
Han smilte iskoldt frem for sig og kiggede så vuderende imod sin modstandere, der tilsyneladende var ved at lave ety elelr andet med jorden omkring sig..

((jeg forstod ikek helt hvad det var han lavede.. Razz))
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 11:50 am

(han flækkede jorden så der kom store fifter der beskytter ham )

kasekuno belv stående og det enste der afslørede feltet af knive var en let vind i hans hår han smilte det her var uhyrlig underholdene ikke det han havede forestillet sig men underholdene nok
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 8:21 pm

jack smilte muntert frem for sig i det gemte. han koncentrerede sig kort, hvorefetr den mørke sorte masse igen boltrede ind overalt fra. Ha dukekde igen op nogle meter fra sin fjende og lod så tågerne komme hurigere og hutigere imod hans fjende. Den ville omslutte ham i et uendeligt hav af mørke og lydløse bølger...
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeLør Nov 24, 2007 5:52 pm

kaseknuo mærkede den stille vibration i luften og kocentræde sit skjold der nu var så strækt og hurtigt at det var gemt for det blotte øje han stad bare og gjode intet andet end at løfte venstere hånd og klø sig i håret
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 1:35 pm

Jack smilte koldt frem for sig, stopepde mørket og pegede så hen imod sin fjende. Kasekuno burde mærke smerte der streømmede ind over sig, burde flade ud på jorden og vride sig i hurtige åndedrat.
Jack smilte koldt frem for sig og stod blot og ventede på den smukke scene der snart ville spille ud..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 1:48 am

kaseknuo mærkede den sorte magi forsøge at berøre ham så han satte et magisk skold af lys magi op for at hinder det et skjold af glæde lykke og healing han mærkede kun et lille stik af smerte men ikke engang nok til at han blinkede
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 12:53 pm

Jack kiggede isnende koldt frem for sig og konstaterede med en spydig stemme for bange til at kæmpe mand mod mand! hans ord dryppede næsten fra ahns tunge som syre og ordnene var ment som en udfordring. Han viledste at han tydeligt nok ikke ville kunne klare ham, men han håbvede dog at det ville gå bedre end her. Han mærkede vinden omkring dem der blev en anelse koldere, vinden der blaste o kring dem og den intense situation han befandt sig i..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fortidens smerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Fortidens smerte.   Fortidens smerte. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fortidens smerte.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: de fortabtes by :: sogens plads :: torturs pladsen-
Gå til: