war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Noah Hyon

Go down 
ForfatterBesked
Noah




Antal indlæg : 1
Registration date : 25/01/08

Noah Hyon Empty
IndlægEmne: Noah Hyon   Noah Hyon Icon_minitimeFre Jan 25, 2008 5:08 pm

Navn: Noah Hyon

Alder: 17

Race: Zaner

klasse: Lysets kriger

familie: Noah's familie blev udslettet. Ingen ved hvem der gjorde det. De forsvandt bare en dag.

gruppe: Går i skole og er ved at blive uddannet.

Udseende: Noah Hyon B45255645
Noag har hvid hår. Han er 180 høj og vejer 70 kg. Mange tror bare at han er lille og svag, men han er faktisk mega stærk. Han har for det meste en sort trøje inden under uden nogen som helst ærmer. Derudover har han en Hvis brunje udover. Han har hvide bukser på og han har sin maske, så mange ikke ved hvordan han ser ud. Hans øjne er røde og han har en rød tatoovering på hans venstre skulder.

våben: Noah Hyon 60070080 Kastestjerne. Men det er ikke nogen normal kaste stjerne. Normale kastestjerner går bare ind i en og kommer ikke tilbage. Det gør denne. Denne kastestjerne kommer altid tilbage til Noah.

våbnets navn Kyloz

Personlighed: Noah er lidt speciel på dette onråde. Pga overfor folk han kender er han den sjove og skører, men overfor folk han ikke kender er han den der er smart og rå. Det blir han nød til for at få deres respekt. Men når han møder eller ser en fremmed så gemmer han sig og tjekker personen ud før de ser ham. Noah har en god hørelse og han ser godt.

styrker: Noah er god til at kaste med Kyloz. Kyloz rammer ALDRIG forbi nogen. Noah har aldrig ramt forbi noget. Han har øvet dag og nat med Kyloz. De er bedste venner.

mangler: Noah har svært ved at vise sine føelser, så han gemmer sig eller holder sig for det meste tilbage med føelser.

Baggrund:"Okay folkens jeg vil fortælle jeg min historie, som var det i 3 person." Noah voksede op på en lille gård lige udenfor byen. Han var 3 år da den mest forfærdelige ting skette. Ham og hans forældre var hjemme de sad og spiste da det pludselig bankede på døren. Noah's far gik ud for at åbne op og pludselig kunne de hører Noah's far råbe "GEEEEM JEEEER" Det var det sidste ord han sagde før han blev dræbt. Noah's mor rejste sig og tog Noah op. Hun havde et gemme sted til ham. Hun satte ham et hemmelig sted og sagde "Nu leger vi gemme leg så du skal være helt stille. Jeg er den. og lige meget hvad så må du ikke komme frem." Noah's mor lukkede døren og gik. Noah kunne se gennem et hul i døren at hans mor blev dræbt. Hun skreg og kiggede til sidst hen imod Noah imens at hun døde stille og roligt. Noah kunne ikke se hvem mændene var han kunne kun se op til deres hals. "Hmm hvor er den lille dreng" sagde den ene. "Det ved jeg ikke jeg tror ikke at han er her" noget udenfor gik i stykker en poteplanter "hov jeg tror det er ham efter ham" Mændene løb imens Noah stadigvæk sad inde i det lille rum. Næste morgen gik Noah ud han havde tårer i øjnene han så sine forældre døde og vidste ikke hvad han skulle gøre. 10 ÅR EFTER. Noah var nu 13. han boede på et børnehjem. Han kunne ikke lide at være der, så han stak af og blev ikke fundet. Han levede på gaden i 2 måneder indtil en mand kom og fandt ham. Noah blev taget med på en skole tæt på. Det var nemlig en skole hvor man blev trænet til at blive en god kriger. Noah begyndte at gå der og blev en rigtig god kriger. Da han så blev 15 var ham og nogle venner ude i skoven. De var derude for at have lidt sjov, da Noah pludselig så noget skinde i nogle blade. Han tog den op og det var en Kastestjerne. Noah tog det tilbage til skolen til en af lærerne, som sagde "Dette er en meget sjællend stjerne og den er din nye ven. Læren fortalte ham alt omkring det. Og efter det blev de bedste venner. Noah gav kastestjernen navnet Kyloz. Og er altid sammen. Og nu er jeg 17 år.
Tilbage til toppen Go down
 
Noah Hyon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: fakta :: godkente karaktere :: zanerne-
Gå til: