war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tanker..?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeOns Dec 12, 2007 6:07 pm

Cathy kom svævende ind på tortur pladsen..
den virkede nærmest død, hun kunne se den mørke tåge samle sig om pladsen, men holdt sig uden for pladsen..
Det undrede hende..

Cathy begyndte at nynne stille mens hun kærtegnede pladsens mønstre..

Livet der står stille,
døden der røre på sig,
et glimt og et øredøvende brag.

Livet er borte,
døden er forsvundet,
intet er,
intet vil,
intet kommer.


Nogle enkelte lyn flænser himlen..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeOns Dec 12, 2007 11:25 pm

Jack smilte koldt frem for sig da han mærkede en kendt person dukke op ved torturpladsen. Han forsvandt fra sig nuværende punkt og dukkede så pludselig op bag Cathy som et lyn fra en klar himmel. Han lænte sig roloigt ind imod ehdnes øre, bag fra og konstaterede så med en viskende og iskold stemme hej, søger du nogen? han rykkede sig en anelse tilbage igen og kigegde så afventende imod ehdnes nakke. Han mærkede lynene over dem der slog ned som et slag med en hammer. Han så dets ødelæggende kraft på et nærliggende træ, smilte koldt og nød faktisk denne fare lynene gav..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 4:38 pm

Cathy vendte sig rolig om med et truende smil på læben..
og et par lyn slog ned lige ved siden af hende, hun trak ikk en mine..

Hun så direkte op på Jack, Kan man vel godt sige, Jack..

Tågen begyndte at rejse sig, og samle sig om tortur pladsen..
inden længe stod de inde i en kupel, et par lyn brød igennem og ramte jorden lige bagved Cathy..

Er det ikke lidt risikabelt for dig at befinde dig her nu, hvor vi er omringet helt af tågen??
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 10:50 pm

Jack kiggede blot koldt ned på hende, han lod sit ikke skræmme af ehdnes lyn og fortrak derfor heller ingen mine. Hans gule øjne vilede vuderende ned på hende og havde som altid et glimt af kulde og ødelæggelse. Han havde tydeligt været ud for mange ting, ting der overgik den vildeste fantasi, elelr skulle man sige mareridt?
Han kiggede koldt ned på hende, pladserede sinehænder i jakkelommerne og konstaterede så med en død stemme burde det være det? han viste ingen tegn på angst overhoevde og da han havde sagt disse ord konstaterede han med ord der næsten dryppede som syre fra hans tunge hvad laver du her? han retetde krot sine øjne til begge sider, for eventuelt at opdage en eller anden, som hun kunne havde mødt her med, men så ingen. Han retetde ígen sine vuderende døde øjen imod hendes og afvenetde så ehndes svar, som han nu nærmest komanderede om at få..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeSøn Dec 16, 2007 8:49 pm

Hendes hjerte bankede helt roligt, det slog næsten ikke..
Så intenst på ham..

Her er ikke andre end os, kun en lille, bange, mus som ligger bag stenen på din højre side..
Hendes stemme var kold, ligesom hun selv var, rent fysisk..

Jeg laver alt og intet her, man har vel lov at betage verdens smukke side, og regnede kræftigt med at du ville dukke op.. Du ved.. det sådan noget man kan mærke..
Der gik et glimt gennem hendes øjne, et glimt som kun fortalte om tortur..
Cathy vidste godt hvad der var ved at ske, men vidste han..

Ud over det, lader du ikke til at være synderlig glad for den mørke tåge..
Hun gik hen til ham og aede ham ned af kinden..
Et lyn skar gennem tågen og slog ned på hendes hånd, et kort sekundt lyste hendes hånd, og fik derefter samme farve som før..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:11 pm

JAck kiggede koldt ned på hende, med en atityde der koldt spurgte om hun seriøst mente dette. Han holdt øjenkontakten og lægde mærke til det lille glimt hun havde der. Han smilte skævt og ondskabsfuld og konstaterede så jeg frygter hverken tåge eller mørke! Jeg er en mester, ved du vel nok! han vidste hvordan hans skulle forsvare sig imod disse tåger, de var trods alt en af de ting han ofte fremkaldte. Han kiggede blot issende koldt ned på hende, da hun trådte nærmere og virekde faktisk mere kold end han forhen havde været. Han skjulte følelser og endte derved oftye at virke helt stram om ansigtet og mere følelseskold end ellers. Han havde da for lænmgst lagt mærke til musen og ravnen der stirrede ud i mørket. Han vidste at der sad en ung mand og lurrede på dem uden for vinduet. Han vendte kort sine øjne derhen imod, for derefter at spørge med en advarende stemme kender du vores lille ven? han vendte igen de gule øjne imod ham, hvorefetr man så hørte ham skrige op og komme springende ind af vinduet. Han krøb derefetr hen imod dem med smerte og død i øjnene. Han led tydeligt rigtigt meget. Han kunne knap nok bevægge sig og stoppede derfor pludselig op og krøb sammen i fosterstilling og peb af smerte.
Jack ville bestemt ikke fidne sig i at hun enten havde den frækhed at tro at han ikke så ham, elelr at den unge mand troede at Jack var dum nok til ikke at mærke hans tilstedeværelse. Jack øjne var helt døde nu og hans stemem før var isnende og kunne skræmme selv de mest hårdførende..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 6:48 pm

Nej ham kender jeg ikke, men hvilket bekendtskab kunne det ikke blive.
Hendes øjne lyste endnu mere af lysten til at skade end før..

Hun undrede sig lidt over den unge mands tilstedeværelse, var det Jacks værk?
Hun var en smule skuffet over sig selv..

Lynene skar igennem tågen, og ramte jorden kun få meter fra den unge mand, og Cathy fniste lavt af fryd over at se manden trække sig mere sammen end før.

Hun hævede sig over jorden og lagde sig ned i luften, hun havde på fornemmelsen at det her blev sjovt..

Jamen hej unge mand.. kan jeg hjælpe dem? så spørgende på ham..
hendes øjne skinnede mere og mere af skadeslysten..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 1:36 pm

Jack forblev helt stiv i ansigtet af traseri. Han kiggede afmålende end på den klynkende mand, for selv ta fidne ud af hbvorfor han mon fulgte ham.
Jack gik hen imod ham, fæstnede et fast greb om hans hals og hev ham så op så han ikke kunnenå jorden længere. Jack kiggede advarende og iskoldt ind i hans øjne og spurgte så med en stemme vis ord næsten drybebde fra tungen af som syre hvem er du og hvorfor forfølger du mig! Har du sendt DE for at udspionere mig? han lægde ekstra tryk på ordfet de, for at være sikekr på aty drengen forstod. Han kiggede koldt ind i hans øjne og så deri en masse frykt og dumdristig mod.
Drengen rystede på hele kroppen, tåre trillede ned af hans skulder, men til trods for dette havde han mod der gemte sig meget langt nede. Han sank en klomp i halsen og sagde så stammende og med den modigste stemme som han kunne præstere Jeg hedder Sif... og..og De har.. se.. sendt mig! han kigegde på Jasck som frygtede han nu at det værste ville ske. Men Jack stirrede blot kold på ham, smed ham fra sig og stoppede smerterne i ham. Han gik lidt væk fra de andre, emd en eftertænktsom mine iover sig. Hvordanm skulel han mon stoppe dem og hvorfor var de så intereseret i ham?. Jack vidste dette, men tænkte blot videre..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 7:56 pm

Cathy rejser sig og kaster et blik på Sif, derefter hen på Jack, hvem var DE?
Hun gik roligt hen til Jack lagde sin hånd på hans overarm.

Hvad er der galt Jack? Hvem er DE?
Cathy så Jack i øjnene, hendes blik var meget uroligt.

Hun kunne mærke at der var noget der distraherede ham, der var noget galt.
I takt med at Cathy's humør falmede, trak tågen sig væk.

Hun så efter tågen, og overvejede at gå fra Jack for at følge tågen, som hun havde gjordt det sidste stykke tid, mens hun ikke havde set Jack..
Men hun kunne ikke rigtig gøre det, det virkede forkert..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 11:11 am

Jack befandt sig helt i sin egen ligge verden af tanker og planer, så han hørte knap nok hvad hun sagde. Han kiggede fraværende på hende øh hvad? han lægde tankerne fra sig i en kort periode, smilte koldt og konstaterede så roligt Når det! Det er noget du ikke skal fylde dit hovede med! han ville ikke fortælle ehnde det. Han ville ikke lade hende vide hvad der foregik, for hvad kunne det ikke alt betyde for ham og for den sags skyld også hende. Han smilte kort og sagde så pludselig med en høj komanderende stemme der tydeligt viste en advarsel hvor skal du hen dreng? Jack vendte sit blik om imod drengen, så han nu kunne se ham og så så at drengen stille var begyndt at gravle væk. Jack havde godt nok ikke længere brug for ham, men han ville ikke bare lade ham krybe afsted uden hans tidlædelse.
Jack bevæggede sig hen imod ham, stopepde op lige foran ham så han næsten tårnede sig op der og konstaterede så hårdt op! Jejs dig op dreng! drengen sprang hurtigt op og kiggede bedene på Jack. Drengen skulle lige til at komme emd 110 undskyldninger og forklaringer, da Jack så trak en advarende mine, der straks fik ham til at lade være. Jack bøjede sig ned så han var i hovedhøjde med drengen, hvorefter han så konstaterede Sig dette videre til DEM! "hvis i sender flere spioner og lejemordere efter mig. Så vil de ikke komme hjem i så heldig tilstand som denne!" Jack kiggede spørgende på ham, som for at spørge om han havde forstået det og fortsatte så nu skynder dig dig afsted som galdt det livet og overbringer denne besked, ellers vil du fortryde det på det groveste! Jack kiggede derefter afventende på ham, men drengen bevæggede sig ikke. Han håbede åbenbart på at Jack ville sige mere. Men han kiggede blot afventende på drengen og sagde Når? drengen hørte advarslen i hans stemme og gav derfor et kort spjæt i sig, hvorefter han så spænede hurtigt afsted hen igennem vinduet og videre derud af..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 9:04 pm

Cathy kunne afgjordt høre at han ikke ville snakke om det, var det virkelig et af hans svage punkter? hun rystede stille på hovedet..
Hun fulgte trop, men holdte sig lidt bag Jack.

Da drengen var forsvundet, lagde hun sin højre hånd på jack's ryg..
du virker anspændt.. Fotæl mig hvem DE er.. fylder mit hoved med så mange ting, så hvorfor ikke det.
Cathy's stemme var blød og beroligende..

Hendes humør lettede en smule, og et par lyn skar gennem himlen..

Cathy begyndte at tælle store sten, mens hun ventede, hun prøvede at gøre det så ubemærkeligt som muligt..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 12:45 am

Jack stod og kigegde efter drengen der hurtigt forsvandt ud af hans synsfølt, hvorefter han så vendte blikket imod Cathy da hun lægde en hånd på hans tyg.
Han virkede ikke så kold og følelsesløs som ellers, men han smilte derimdo roligt og konstaterede roligt hvis jeg var dig, ville jeg holde mig langt væk fra dette. Du er for svag til det! han ville ikke trække ehdne med ned i det, for så endte det bare emd at han ogsåp blev hængt op på det. Han kigegde spørgende på ehdne, da hendes øjne pludselig farede rundt på de forskellige sten. Talte hun dem? Han smilte forundret og sæpurgte så undvigende tæller du sten? hans stemme lød en anelse for blød til ham, men han gad virkelig ikke snakke om DE, længere. Han ville måske røbe det for hende en anden dag, en dag hvor han ikke gad ehdne. Men lige nu gad han ikke..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 3:23 pm

Hendes øjne flakkede en smule og så ham i øjnene.
Hun virkede overrasket..

Jeg.. øhm.. Hvordan kunne du se det?.
Hendes øjne flakkede en smule mere mellem stenene.

Det svage du kan se i mig, er min mors skyld, hun var en svægling. konstaterede hun.

Et kort øjeblik afslørede hendes øjne hvor meget hun hadet sin mor..
Hun smilede kort efter, og aede jack på kinden.

Cathy kunne mærke hun var begyndt at holde meget af ham, men vidste at det nok ikke var det rigtige århundrede hun begyndte at holde af nogen, især ikke når hendes fars rase og jack's rase var på vej i krig, og hun var klar over at hvis hun forelskede sig for meget i jack, ville hun blive henrettet.
Cathy ønskede mere og mere for hver gang hun var hos jack, at hun kunne blive.
Men hun vidste at han altid ville finde hende, hvis han ønskede.
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeTirs Dec 25, 2007 9:48 pm

Jack smilte et muntert skævt smil da hun viste sin forvirring over at han ahvde lagt mærke til det. Han smilte dog endnu mere da hun pludseligf begyndte at rage ehdnes mor ned og give ehdne skylden for ehdnes egen svagheder. JAck morede sig henrykt over denne pludselig forakt hun havde for sin mor og var blot glad for at de nu var gået væjk fra emnet om DE. Han smilte roligt og kiggede så spørgende på ehdne, for han kunne fornemem at der var et elelr andet anderledes over hedne. Der var noget i hende der voksede og blev forbudt, men han kunne ikke helt sætte ord på hvad det kunne være. Han forventede ikke athuj forstod hans interesse for dette, men han ville da prøve at få et svar alligevel..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeOns Dec 26, 2007 2:04 am

Cathy lagde mærke til at Jack morede sig en smule over hende..
Han lignede en der ville finde svar, hun gav et sekundt efter for hans spørgende øjne og kom til at vise hvordan hun have det med ham..

Cathy opdagede hurtigt hvad hun var i færd med, og talte stenene en ekstra gang, hun vidste godt at det stadig var samme antal, men prøvede på at undgå at han ville udnytte hendes føleser, hun vidste godt hvad det var, men hun havde aldrig prøvet det før.

Hvad er det lige for nogle svar du prøver at finde i mig?
Hun så Jack dybt i øjnene, og vidste han nok snart fandt ud af hvad der var i gære..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeOns Dec 26, 2007 10:33 pm

Jack smilte muntert og svarede så lige til og en anelse i tvivl selv nu du spørger, så evd jeg det ikek helt selv! han kunne ikke helt sætte ord på denne fornemmelse han havde omkring ehnde. Han vidste bare at der var noget anderledes ved ehnde, han vidste at hun havde et elelr andet på gære og at det fiormentligt ikke var ond ment. Han kigegde vuderende på hend,e som for selv at finde ud af hvad det kunne være, men måtte så hurtigt opgive da han kun endte ved endnu en fornemmelse. Han fornemmede at hun muligvis kunne have følelser for ham, at hendes følelser var ved at smitte af på ahm også, men han vidste dette i8kke emd sikekrhed. Han smilte muntert og konstaterede så med en eftertænktsom stemme det er bare en fornemmelse! han ville ikek uddybe helt, så holdte sig til det korte..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 10:59 pm

Cathy bemærkede hurtigt hans tvivl, og lagde mærke til at han gav op med at prøve at finde ud af hvad det var, der var noget anderleds ved ham, i forhold til første gang hun mødte ham.

Du godt klar over at du er ret charmerede når du går og torturere andre ikk?
Hun så genert på ham, men bed det hurtigt i sig og prøvede at koncentrere sig.

Hun kunne mærke at der var en der betragtede dem, Cathy ventede ikke på at svar, og begyndte at virke en smule urolig, hendes øjne flakkede rundt for at finde ud af hvem der holdte øje med dem.

Hendes raseri begyndte at stige eftersom hun ikke kunne få øje på nogen, og bemærkede at der ikke var nogen der betragtede dem mere.
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 12:50 am

Jack hævede det ene øjenbryn, smilte muntert og spurgte så en anelse koldt er det? det havde han ikke fået at vide før, så på et eller andet punkt virkede det morsomt at hun nævnte det. Han lægde mærke til at hun rødmede, så uden så meget som at tøve spurgte han nysgerrigt sig mig er det føleler? Han placerede en hånd på hendes kind, for at makere hvor det var han så dem, hvorefter han så fortsatte sorry men mit hjerte tilhøre en anden! han vendte ansiget væk fra hende, uden helt at vide hvad det var han havde sagt. Han havde koldt vendt ansigett væk fra hende og været lige så kold med ord. Han smilte muntert over sin egen kulde og vendte så ansigtet imod hende igen med en lidt mere rolig og afslappet mine sorry, men det styrre man ikke selv! han bevæggede sig lidt væk fra hende, for at være lidt alene med sine forvirrede tanker. Han vidste at han følte noget for en anden, men vidste ikke endnu om hun følte det samme, Han måtte tage changen. Han virkede fraværende og utrolig rolig, men da hun pludseliog virkede urolig, fornemmede han også at der var en der lurede. Han havde kunnet føle det længe, men emnet om kærligehd, havde sat hans sanser helt ud af kurs. Han kiggede undersøgende rundt, hvorefter auraen så pludselig forsandt. Han vendte ansigtet imod hende med en iskold blik mærkede du det? han vidste at vedkommende nu var væk, men det uroligede ham at han så pludselig var forsvundet..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeMan Jan 07, 2008 7:15 pm

Cathy ungik at svare på spørgsmålet og smilede bare..
hun hævede sit ene øjnbryn og så på Jack.

Ja, har kunne mærke et stykke tid.. men det er væk.. Er bare bange for at den der holdte øje fik fat i min rødmen.. -tø'r ikk tænke på hvad det kan føre til i denne tid..

Hun savnede den mørke tåge grusomt lige nu..

Og ja, du er charmerende når du torturer folk..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeMan Jan 14, 2008 10:54 pm

Jack smilte muntert evd hendes sidste ord og syntes faktisk også selv at lidt totur kunne være sharmerende ved en pige. Men han ville nødigt indrømme sådan noget over for nogen lige nu. Han vendte blikket imod hende, smilte koldt og lytetde så roligt til omgivelserne omkring dem. han vidste ikek helt hvad ahn skulle sige, for emnet o kærlighed og følelser, fik ham altid til at miste omdømmet og overblikket. Så han stod nu og forblev tavs..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 5:59 pm

Cathy trak som tvunget på smilebåndet.. hun var blevet utryg, og jack gjorde hende ikke mere rolig.. nej, hvor havde hun bare lyst til at skade en eller anden lige nu, men det ville nok være lidt underligt at tage ind til byen, og så bare torturere en eller anden tilfældig på gaden..

Hun lukkede øjnene og sukkede med en unaturlig tone, den var så kræftig og så lys at hun kunne høre nogle af de lidt større sten give sig en smule..
Cathy åbnede øjnene og så afventende ud i horisonten.

Ved du hvornår krigen kommer?
Hun så jack i øjnene et kort splitsekundt, og så så mod horisonten igen.
hun begyndte at så at tromme sine fingre mog benet af utålmodighed..
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 229
Registration date : 28/10/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeMan Mar 17, 2008 4:01 pm

Han smilte kort, kunne tdeligt fornemme hendes irritation, men nævnte den ikke.
Han følte selv en trang til at gøre et eller andet overildet, gøre noget voldsomt og stort. men han kunne ikke komme på hvad det skulle være, men det ville vewl nok også komme til ham når det var så vidt.
Han drejede kort på hovedet og svarede koldt nej, hvornår? han havde ikke kunnet spotte om hun havde ledt hen til at hun selv vidste det, elelr om hun ganske enkelt bare gerne ville vide hvornår..
Tilbage til toppen Go down
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitimeLør Maj 10, 2008 1:33 pm

Cathy nikkede kort, og tog sig til nakken.
Hun kiggede endnu en gang på horisonten og så solen var ved at stå op,
hun begyndte at føle sig meget ilde til mode og så så på jack..

Jack, engang når det hele bryder ud, så lov mig en ting..

Hendes øjne skiftede farve, grøn og blå, hver øje sin egen farve, de skiftede flere gange, og hendes kjole skiftede som øjnene..
hun tog en dyb indånding og hendes pupuiler udvidet sig så hendes øjne næsten så sorte ud..

At du finder min far, hvis han endnu lever, og torturer livet ud af ham, han er zaner..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tanker..? Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker..?   Tanker..? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tanker..?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: de fortabtes by :: sogens plads :: torturs pladsen-
Gå til: