war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ved træet..

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeMan Nov 19, 2007 11:14 pm

Cathy sidder uder træet.. og ser på zaneren..
"Det tror jeg, ja, det underligste af alt er jeg godt kan huske ham.. var næsten lige født.. men.. ja, ved ikk om du forstår det.."

Hun er alligevel ikke helt sikker..
cathy for øje på en død blomst, og prøver at få den til at flyve over til sig, men det lykkes ikk ret godt..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 12:51 am

"i så fald kom til min henrettelse jeg kan få dig ind på selve pladsen i tårent og derfra vil du være istand til at se alle jeg kan ikke hjælpe dig på anden måde og det er kun den ene cshance for at se ham jeg kan give dig men så må du selv klare resten selv"
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeTirs Nov 20, 2007 5:01 pm

"Skal du henrettes?"
Cathy kigger på zaneren, hun forstod ikke helt hva han havde gjordt hvis han skulle henrettes..
Men Cathy nikkede, hun vidste godt at det var hendes eneste chance, men også en risiko hun tog, for hvad ville der ske hvis man opdagede hende..

Hun kunne ende som ulve føde efter at have mødt gu' ved hvor mange sværd og stave..

Måske fandt hun ham heller ikke, måske ville han ikke kendes ved hende, eftersom at hun var datter af et menneske..

Hun blev enig med sig selv om at tage chancen..
"Og hvornår er det så?"
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeLør Nov 24, 2007 5:50 pm

"ved næste måneskifte" hand sagede det koldt og ligegyldigt som om det ikke betød noget ikke skrømte ham og det gjorde det heller ikke får den sags skyld han havede overtrådt loven og sådan var det han måtte tage straffen for at elske den forkerte
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeLør Nov 24, 2007 7:33 pm

Hun rejste sig og så på ham..
Hva sker der hvid de opdager mig?

Hun lagde sin hånd på hans overarm..
hun ønskede at der ingen skade måtte ham ske, og et kort øjeblik havde hun det som om hun blev til tusinde af sorte rosenblade der hvirvlede omkring dem, og lagde sig om ham, som et beskyttende lag..
Hun ville ikke have at hverken hans datter, og datteren mor, som han tydeligvis elskede højt, skulle miste ham, og omvendt om det så krævede hendes liv..

Ingen skulle miste hinanden, ikke så længe det var på tværs af raserne, hun var selv en.. og hun var begyndt at holde af dem..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeSøn Nov 25, 2007 5:11 pm

"hvis de ser dig skal du løbe hurtigt der er yderlige to genaraler som mig selv der vil hjælpe dig det er min lillesøster sio genaral for visdom og nicolas genral for følsomhed de vil få dig væk jeg præcentere dig for dem snarts mulig" han kikkede på hende og smilede mens han kløede sig i håret med venstra hånd
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 12:22 am

Du er i sandhed en ægte general.. man siger at sådan ikke går på tværs af raser.. jeg mener modsat, du er den eneste general jeg synes der har nok værdighed til at kalde sig en general..

Cathy rejste sig på tå og kyssede zaneren på kinden..

Hun trak en halskæde op af lommen, og gav den til ham..
her, som taknemlighed, min far gav mig den..

Hals kæden var af guld, med mange forskellige eddelsten i, de dannede de mange elementer der fantes...
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 12:27 am

"han smilede " tak men jeg kan ikke tage imod den jeg får ikke meget glæde af den der hvor jeg skal hend" lyset fangede hans hård og understegede hans ansigts træk hvilket bare gjorde ham kønner at se på han kløede sig i hårdet med venstre hånd af gammel vane
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 12:33 am

Er du sikker?

Hun så på ham med meget alvorlige øjne, hun vidste at den halskæde kunne udrette vidundere, eftersom hun havde oplevet det..

Mm.. forresten, du godt klar over at du er ufattelig køn ikke?

hun sendte ham et drilagtigt smil, og tog kæden på..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 12:36 am

" det har jeg hørt før men er stadivæk ikke sikker på at jeg tror på det på den anden side jeg er jo zarner kan vi være anet?" ahn slog en krystal klar latter op mens han smielde om mulig endusøre ned til hende da han var væsentligt højer end hende
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 12:41 am

De fleste zanere er da kønne..

hun smilede oprigtig til ham..

Men okay, der er nu også en xitoer der har gjordt et indtryk på mig..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 12:45 am

"seriøst der er ællers så grimme at det gør ondt med undtgelse af min kone jeg mener hun arr jeg tror bare jeg holder min mund inden jeg får rodet mig ud i noget lort igen " han smielde til hende med et glidt i øjet
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 12:48 am

Cathy smilede, hun kunne godt lide den måde han var så afslappet på..

Jeg ved ikke om du kender ham, men han hedder Jack.. Jack Dark skulle jeg mene.. men der er et eller andet over ham..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 12:57 am

"jo jeg kender ham jeg har da også skåret lidt i ham ved vil bestemt ikke mene at han e rnoget at sætte næsen op efter han er et nummer for stærk til at kunne være en normal xitoer han er sikker af høj rang så et godt råd hold dig fra ham det kan blive din død de er falske og snedeige hele bundet"
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 1:07 am

Han startede med at være lidt kæphøj, så kom den mørke tåge, han forsvandt, jeg sang, tågen forsvandt, og han stod og betragtede mig.. han virkede en smule forvirret, og ret nysgerrig

Hun kiggede op på zaneren..

synes ikke han virker til at være noget at være bange for..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeMan Nov 26, 2007 10:26 am

"tro mig har er grunden til at vi statede den store krig og grunden til at jeg brændte deres slot ned han er onder end han ser ud til og det er der ikke noget at gøe ved sådan er det bare hvis du vælger at opsøge ham igen er det dit valg og jeg vil ikke være der til at hjælpe dig væk" han så alvorlig ud og hans sværd summede adavarende ved hans side
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 10:15 pm

Tror ikke du skal være så bekymret for mig, på det punkt..
hun smilede let til ham..

Hun tænkte på Jack, den måde han gjorde ved hende, han havde først virket som om han var ude på noget, men efterhånden havde hun det som om at jack måske var intresseret..
hun kastede hurtigt tanken væk og fik et par sorte rosen blade til at hvirvle lidt over hendes håndflade..

Jeg bekymre mig nu mest om dig, synes ikke du skal straffes..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 9:55 pm

"jo jeg har brudt en lov sådan er det og det vidste jeg da jeg brød loven jeg må bare tage min staf som alle andre og jeg ved en ting hvis du er jacks ven skal du ikke rengne med min hjælp til noget jeg siger dette en gang du må vælge side vi er i krig selv om den ikke er synlig endnu og dobbelmorale vil blive staffet hårdt" han kikkede advorligt på hende
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 10:32 pm

Hvad hvis jeg ikke vælger side? jeg kan ikke vælge.. er halvt zaner, mit kød og blod.. og ærlig talt, er jeg ved at forelske mig i en xitoer.. Du af alle burde kunne forstå mit dillemma..

Cathy sukkede og så zaneren dybt i øjnene..

Har ikke noget konkret grundlag for at vælge mellem zanere og xitoer..Har mine zaneriske vaner, og menneskelige vaner.. men xitoeren gør noget ved mig ingen har kunnet, og jeg kan lide det.. Og hvorfor skal jeg vælge side? jeg bliver måske bare dræbt..?

Hun havde ingen anelse om hvad hun selv skulle gøre, og håbede lidt på at han kunne give hende en ledetråd..
Hun var begyndt at holde af zaneren, han var ikke som andre, et eller andet sted så hun ham som en beskyttende far, eller bror..

Hendes tanker flakkede mellem Xitoeren og Zaneren, og derefter på mennesket, hun ønskede et eller andet sted at de svage (mennesket) ville dø, hvis bare alle kunne leve i fred..
Hun begyndte at savne de lange solnedgange, kroernes hygsomme drikkerier og slagsmål, hun savnede at torturere de andre menneskebørn og alligevel så ønskede hun kun det bedste for verden, hvis blot man selv kunne vælge hvem man ville omgåes, uden at skulle tænke på side, og krig..

Hun lagde hovedet på skrå og så afventende på ham..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 11:21 am

"ja du ville blive hvevet for en domstol og dråbt ansynligvis smidt ned i endten virvrevelen eller tomheden vi er i krig det er grund nok og jo jeg forstår dit delemma men jeg ved også at enggang imellem må man ofre sine ejne behov for den støre mænde og det at forelske sig i jack er en dårlig ide han kommer sammen med min x de har de gjordt et stykke tid nu" han sagede det koldt og uden følse noget han var rigtig god til efterhånen *nej jeg hader det her hvorfor blev jeg ikke bare helbreder i stedet for genral for fornuft jeg er ikke engang fornuftig* tænkte han ireteret mens han kløede sig i håret
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
LittlePrincess

LittlePrincess


Antal indlæg : 46
Age : 32
Location : Vel i mine bukser?
Registration date : 19/11/07

Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 3:05 pm

Det stak en smule i cathy's bryst..

Ved hvad du mener..

Hun følte en trang til at den mørke tåge ville omgive hende, så hun tænke, for ingen havde lyst til at gå igennem den mørke tåge, selvom hun ikke forstod det, den rørte ikke hende, hun følte kun behag i den..

Hvis verden ikke var så sort og hvid som den er, havde det aldrig betydet noget.. På den anden side, så har jeg vel intet valg, mit kød og blod er vel det vigtigste?

Cathy vidste det var det rigtige valg, men havde ingen anelse om hvorfor hun følte sig som en forræder, hun var jo ikke xitoer.. men på den anden side følte hun sig heller ikke som et menneske, eller en zaner.. Cathy var klar over hun var en blanding af to raser, men følte sig ikk rigtig hjemme blandt de to raser..
Hun blev mere og mere forvirret over hendes egne tanker, og kunne mærke at der var noget på vej, der skete snart noget, noget der ikke var godt for hverken zanere og xitoer..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ved træet.. Empty
IndlægEmne: Sv: Ved træet..   Ved træet.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ved træet..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: de fortabtes by :: sogens plads :: det døde træ-
Gå til: