war of souls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

war of souls

war of souls er et board lavet med grund iden fra bleach med få ændringer så der kan spilles mere frit
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 James Masteres

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
James




Antal indlæg : 1
Registration date : 31/10/07

James Masteres Empty
IndlægEmne: James Masteres   James Masteres Icon_minitimeOns Okt 31, 2007 7:23 pm

((Ikke færdig som i kan se.. Men ved heller ikke helt hvornår jeg kan lave den færdig))


Navn: James Masteres

Alder: 21

Race: Menneske

klasse: psykiske præst

familie: (hvordan er din karakters familie lever de stadivæk eller hvordan døde de er din familie levede risikere du at vi gør dem til et plot)

side/kult/klan:(tilhøre du person en specil kult eller klan og hvilken en er der en bestemt side den karakter foretrækker frem for en anden?)

Udseende:(Dit udseende... Detaljeret beskrevet, og gerne med et billede)

våben:(det er meget enkelt hvilket våben har du dagger stav bue økse sværd?

psykiske evner: (er du bedst til at manipulere med andres tanker eller til at slynge flyvende genstande igennem luften eller rejse et kraftfelt om dig selv der får dig til at slå hårder opfindsomhed beløndes men vær realistisk eller så meget som det kan lade sig gøre)

Personlighed: Og jeg har set en profil før hvor der stod 'ond' herunder.. Det acceptere vi altså ikke her... samt hvordan du er, og måske hgvordan du er overfor folk du ikek kender... gerne detaljeret...)

styrker:(hvad er du god til)

mangler(hvad er du kanp så god til)

Baggrund:(Uh.. her kommer det sjove... Hvad er der sket i din fortid??? Hvad har gjort at du er som du er blevet til nu?? Alt sådan noget.. Og jeg gider ikke læse at du faldt og slog dig på en sten så nu kan du ingenting huske... Der er sket noget, og det hører stadig med til din karakter... Du må godt have fået hukkomelsestab, men det skal stå her, sammen med resten af din bagrund...)

Andet: (Det sker altid at jeg har glemt et eller andet.. Så skriv det endelig på, hvis du kommer i tanke om det.....)
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 350
Age : 33
Location : kbh
Registration date : 06/10/07

James Masteres Empty
IndlægEmne: Sv: James Masteres   James Masteres Icon_minitimeSøn Nov 04, 2007 7:52 pm

hvis din karakter ikek er færdig iden d 20/11 så sletter jeg indlægget så må du oprette det igen når det er færdigt
Tilbage til toppen Go down
https://warofsouls.danskforum.net
 
James Masteres
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
war of souls :: fakta :: karakter-
Gå til: